"אם אני פה, אני רוצה להיות המאמן של הפועל באר שבע בעונה הבאה", כך אמר אליניב ברדה בסיום הניצחון 0:1 של קבוצתו על מ.ס אשדוד שהשאיר לה סיכוי לזכות באליפות והבטיח לה לפחות את המקום השני בסיום העונה. בכך פיזר ברדה את מעט הערפל בנוגע לעתידו, לאחר העונה הראשונה המלאה בה שימש כמאמן ראשי של הפועל באר-שבע, שכן רק לפני חודש סירב המאמן להצהיר אם הוא מעוניין להמשיך לאמן או לחזור לעמדת המנהל המקצועי.
הניצחון אתמול של באר שבע נחשב לאחד ההירואיים ביותר שלה העונה שכן המאמן נאלץ להסתדר בסגל חסר מאוד ותוך כדי המחצית הראשונה הוא אף איבד בגלל פציעות צמד הבלמים שלו: מיגל ויטור ואיתן טיבי ובמקומם נכנסו אור בלוריאן ואמיר אריאלי הצעירים. לקראת המשחק נגד מכבי ת"א ביום שני הבא, משחק בו באר-שבע חייבת לנצח ולקוות שמכבי חיפה לא תנצח את מכבי נתניה, אחרת הירוקים יחגגו אליפות. אל מי שנעדר אתמול יצטרפו גם ויטור (מוצהב וכן עם חשש לקרע בשריר), טיבי (חשש לשבר) והלדר לופס (מוצהב).
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה ומיגל ויטור
אליניב ברדה ומיגל ויטור
אליניב ברדה ומיגל ויטור
(צילום: דניאל כהן)
ביום רביעי צפוי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לקיים את הדיון בעניין ההתפרעות על כר הדשא מסיום הניצחון על מכבי חיפה בשבוע שעבר: מדובר בשאפי סולימנוב ואדריאן פאון, שבשל האירועים לא שיחקו גם אתמול, שגיב יחזקאל שנעדר בגלל צהובים ויוג'ין אנסה וכן שי אליאס ומיגל ויטור שבכל מקרה פצועים ולא ישחקו. במקרה שכל השחקנים שעומדים לדין יורחקו, יעמדו לרשותו של ברדה מלבד השוערים עומרי גלזר ואריאל הרוש, עוד 12 שחקני שדה בלבד: אור דדיה, אביב סולומון, אור בלוריאן, אמיר אריאלי, מריאנו בריירו, אנדרה מרטינש, רמזי ספורי, רועי גורדנה, דור מיכה, תומר חמד, פטריק קלימלה ואיתי שכטר.
במועדון ציינו אתמול לטובה את המחליפים בלוריאן ואריאלי שזכו עד עתה העונה לפירורי דקות, את אנדראה מרטינש שלא שיחק מאז חודש דצמבר בשל פציעה. עוד הצטיינו: רמזי ספורי שכבש את השער היחיד במשחק ועומרי גלזר ששוב עצר פנדל והציל את קבוצתו. בסיום סיפר ספורי על הקושי שיה לו לחזור לאחרונה מפציעה שהשביתה אותו לחודש וחצי.
2 צפייה בגלריה
רמזי ספורי חוגג
רמזי ספורי חוגג
רמזי ספורי. עשוי להישאר בעונה הבאה
(צילום: דניאל כהן)
הוא תיאר את הקושי לנסות להיכנס חזרה לענייני דווקא בתקופת חודש הרמאדן, שהוא כמוסלמי מאמין צם לכל אורך התקופה, מה שגרם לכך שהוא התקשה להשלים חלק מהאימונים. ספורי התייחס לשמועות על כך שהוא מעוניין לצאת לשחק באירופה או בליגה של איחוד האמירויות. ספורי: "כמו כל שחקן, ברור שגם אני שואף להתקדם ולשחק בחו"ל. אי אפשר להכחיש את זה. אבל אני חא עוסק בזה ואין לי מושג אם הסוכן שלי עוסק בזה. יש לי חוזה לעוד עונה בהפועל באר שבע ובראש שלי זה רק להתייצב לתחילת האימונים עם הקבוצה".