יום שבת, 08.06.2024 שעה 08:41
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"תחושות מדהימות, עשינו דרך מטורפת העונה"

מאמן הפועל פ"ת, עופר טסלפפה, אחרי ההעפלה לליגת העל: "האמנתי לאורך כל הדרך, עלינו בסטייל". גם בכירים בכדורגל בירכו: "חזרה למקום הראוי לה"

|
רועי זיקרי חוגג עם החברים (ראובן שוורץ)
רועי זיקרי חוגג עם החברים (ראובן שוורץ)

עכשיו זה רשמי: אחרי שמונה שנים, הפועל פתח תקווה חזרה הערב (שני) לליגת העל. המלאבסים הביסו 0:6 את בני יהודה וחגגו העפלה מרשימה בחזרה לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי. המאמן, עופר טסלפפה, הביע את שמחתו בסיום ודיבר על המשך הדרך שלו ושל קבוצתו.

“תחושות מדהימות, תחושות של סיפוק”, פתח המאמן, “הכול התחבא במשחק הזה, ניצחנו ועלינו בסטייל. עשינו דרך מטורפת בשנה הזאת. האמנתי תמיד ומי שמכיר אותי יודע שבאתי לדרך, גם ברגעים פחות טובים. האמנתי בשחקנים ובצוות המדהים שלי לאורך כל הדרך. אף אחד לא הבטיח לנו לעלות ליגה, אבל האמנו עד הסוף״.

כשנשאל על מה היה הסוד העונה, ענה: ״זה לא רק העונה אלא כל השנתיים, כי אני חייב לחבר את כל הדרך. התחלנו ובנינו בעונה שעברה קבוצה מכלום והעונה שמרנו על רוב הסגל ויצרנו המשכיות. צירפנו את השחקנים הנכונים שיעזרו לקבוצה וכך גם עשינו בינואר. בסופו של דבר מה שמאפיין אותנו הוא היחד. קבוצה מחוברת שידעה לכוון את עצמה לרגעים הללו״.

תגובות ממשחק העלייה של הפועל פתח תקווה

על ההעפלה לליגת העל אמר: ״כל מי שמכיר אותי יודע שמהרגע הראשון אמרתי שזה מועדון וקהל של ליגת העל, ושהיה צריך להביא את הקבוצה מקצועית. זה מגיע לקהל ולמועדון, ליגת העל הרוויחה קהל עצום״.

על עתידו אמר: ״אני מקווה להיות פה, כולם יודעים את הרצונות שלי לאמן בליגת העל ובהפועל פתח תקווה ואני מאוד מקווה שזה יקרה. אני לא חושב כמה מעריכים אותי או מדברים עליי וזה פחות מעניין. בסופו של דבר מאמן נבחן במבחן התוצאה וזה הדבר הכי חשוב. זו הפעם השנייה שאני מעלה קבוצה לליגת העל ואני רוצה להיות שם ולחוות את זה. איזו קבוצה נראה בעונה הבאה? כשאהיה המאמן אענה לך. כרגע אני נהנה מהרגע הזה שהבאנו בחזרה את המועדון המדהים הזה לליגת העל”.

שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים (ראובן שוורץ)שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים (ראובן שוורץ)

גם אחד ממצטייני העונה של הקבוצה, רז שטיין, סיכם את העונה: “אנחנו מרגישים ששימחנו מועדון גדול שמגיע לו לעלות לליגת העל. זו הרגשה שאי אפשר להעביר אותה במילים. כל פעם ששאלו אותי העונה וגם בתקופות הקשות אמרתי שנחגוג במאי. ידענו שאנחנו חזקים להתמודד עם המשברים ועשינו רצף מדהים שלא היה בליגה הלאומית״.

החלוץ המשיך: “כשהגעתי בקיץ וחתמתי לשנתיים זה היה החלום שלי. להגיע למשחקים מלאים כאלה עם איצטדיון מלא ואין הרבה מועדונים בארץ שיכולים להביא כמות כזו של קהל העונה הבאה? בליגת העל נצטרך להיות חזקים ולשרוד, אבל אני סומך על אבי יחיאל ועל הקהל. אני מקווה שעופר יישאר ואני סומך עליו שיבנה את הקבוצה הכי טובה שיכולה להיות. יש לנו משהו שאין להרבה קבוצות, הקהל. ברגע שהוא יהיה איתנו, נשיג את כל המטרות״.

על החזרה שלו לליגה הבכירה, אמר: ״כשעליתי בזמנו עם נס ציונה הייתה לי עונה טובה בליגת העל עם תשעה שערים אבל ירדנו ליגה והיה יותר קשה. עם כל הכבוד, הפועל פ״ת מועדון קצת יותר גדול מנס ציונה, עם בסיס להצליח בעונה הבאה בליגת העל. מצאתי פה בית, אני אוהב לשחק מול קהל ומהרגע הראשון קיבלתי הודעות חמות. כשאני עולה למגרש אני פשוט רוצה להחזיר להם ואני שמח שאני עושה את זה״.

שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים עלייה לליגת העל (ראובן שוורץ)שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים עלייה לליגת העל (ראובן שוורץ)

גם בכירים בכדורגל מיהרו לברך את הקבוצה של עופר טסלפפה. יו״ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ אמר: ״ברכות להפועל פ״ת על החזרה למקום הראוי למועדון ולמורשת שלו - ליגת ONE ZERO. מסע ארוך מסתיים בשמחה גדולה עבור הצוות הניהולי והמקצועי, השחקנים והאוהדים. ברכות גם לעיר פתח תקוה על שיבת הדרבי בליגה הבכירה בתום 8 שנים״.

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "ברכות למועדון הכדורגל של הפועל פתח תקווה על חזרה לליגת העל אחרי 8 עונות.  כבר מספר שנים אנו רואים הדרך והנחישות של המועדון שלכם שמקבל דחיפה מקהל גדול של אוהדים שיוסיף צבע רב לליגת העל.

ברכות למאמן עופר טסלפפה וצוותו, מנכ"ל המועדון אבי יחיאל יחד עם שאר חברי ההנהלה, לשחקנים ולאוהדים. אנו שמחים שהעיר פתח תקווה תוכל לארח דרבי בליגת ONE ZERO ושהכדורגל הישראלי ירוויח עוד ועוד משחקים מושכי קהל ומסקרנים".

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */