שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: קולאוטי סובל מקרע קטן בשריר

בדיקת אולטרסאונד שנערכה לחלוץ קבעה כי הוא סובל מקרע מינורי בשריר הארבע ראשי. קולאוטי יחמיץ את הדרבי בגביע הטוטו וקיים חשש שייעדר גם מהמפגש הראשון מול פריז סן ז'רמן

חשש במכבי ת"א. בבדיקת אולטרסאונד שנערכה היום (ג') לחלוץ הקבוצה, רוברטו קולאוטי, התגלה כי הוא סובל מקרע מינורי בשריר הארבע ראשי.  

 

קולאוטי, אשר זומן למחנה האימונים של נבחרת ישראל, נפצע במשחק הניצחון על אולימפיאקוס ביום חמישי וקיבל מנוחה בגביע הטוטו מול בני סכנין. הבוקר לא נטל החלוץ חלק באימון הנבחרת ומאוחר יותר נבדק ע"י רופאיה, שם התבררה חומרת פציעתו.

 

אחה"צ ערך קולאוטי אימון קליל ולאחריו שוחרר מהנבחרת. במכבי ת"א רוצים שהחלוץ ייבדק גם ע"י רופאי המועדון, כאשר רק לאחר מכן ייקבע זמן ההחלמה. את הדרבי התל-אביבי, שייערך בשבת במסגרת גביע הטוטו, הוא יחמיץ בוודאות, כאשר קיים גם חשש באשר לשיתופו במפגש הראשון מול פריז סן ז'רמן.


אלברט באנינג. לא התאמן בימים האחרונים (אלי אלגרט)

 

בנוסף לקולאוטי, גם הקשר אלברט באנינג עדיין לא כשיר במאת האחוזים והוא סובל מרגישות במפשעה, אשר מונעת ממנו לערוך אימונים מלאים בימים האחרונים. באנינג אמור להיות כשיר לדרבי, אולם במידה וימשיך להתלונן על רגישות יקבל מנוחה גם כן.

 

עדיין לא ברור האם מכבי תעלה למשחק מול הפועל ת"א עם ההרכב החזק ביותר שלה. ההחלטה תתקבל רק בסוף השבוע, אז יחזרו כלל השחקנים מהנבחרות להתאמן בקרית שלום. הצהובים עדיין לא יודעים האם יוכלו לארח את הדרבי בבלומפילד ונכון לעכשיו עדיין לא החלה מכירת הכרטיסים למשחק, זאת לאחר שכפי שפורסם אתמול ב-ynet, בלומפילד נסגר בשל היעדר ברשיון עסק.


אוהדי מכבי ת"א. רבים מהם צפויים ללוות את הקבוצה לפריז (אלי אלגרט)

 

מחר צפוי להתקיים סיור של אנשי התמ"ת באצטדיון ולאחר מכן, על פי דעתו של מנכ"ל

היכלי הספורט ניר פרצלינה, יאושרו יציעים 10-11 שעברו שיפוץ, ובלומפילד יקבל את רשיון העסק ויארח את הדרבי.

 

במכבי טוענים כי נגרם להם נזק כספי בעקבות העבודה ששלושה ימים לפני המשחק עדיין אין באפשרותם למכור כרטיסים, אולם ההערכה היא כי בלומפילד יהיה מלא בכל מקרה בדרבי הראשון של העונה.

 

בנושא אחר, הקבוצה חכרה מטוס לפריז לקראת המשחק מול סן ז'רמן, שיתקיים ביום חמישי הבא. בקבוצה מצפים ללא פחות מאלף אוהדים שיגיעו מישראל במטרה לתמוך בשחקנים במשחק החשוב.


פורסם לראשונה 10/08/2010 16:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוברטו קולאוטי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים