אוהדי מכבי חיפה באימון הקבוצה לקראת המשחק מול מכבי ת"א
(ONE)
אחרי ההפסד הדרמטי להפועל באר-שבע והקטטה בסיום המשחקף ורגע לפני המשחק מול מכבי ת"א ביום שני הקרוב, כ-2,000 אוהדי מכבי חיפה הגיעו הערב (שבת) לאימון בכפר גלים. האלפים הגיעו על מנת להטריף את השחקנים לקראת המפגש עם הצהובים, אשר בסיומו הירוקים עשויים להיות מוכתרים כאלופים בפעם השלישית ברציפות.
האוהדים שרו, רקדו ועודדו במשך שעה ארוכה ואף הדליקו רימוני עשן, אבוקות וחזיזים והבהירו לשחקנים עד כמה המשחק ביום שני חשוב עבורם ועבור המועדון. עבדולאי סק, "כוכב" המהומה בטרנר זכה לתמיכה אדירה מהקהל הירוק כאשר עומר אצילי, דולב חזיזה, מוחמד אבו פאני וצ'ארון שרי זכו לקריאות עידוד נרחבות.
1 צפייה בגלריה
כ-2,000 אוהדים הגיעו להטריף את הירוקים לפני המשחק מול מכבי ת"א
כ-2,000 אוהדים הגיעו להטריף את הירוקים לפני המשחק מול מכבי ת"א
כ-2,000 אוהדים הגיעו להטריף את הירוקים לפני המשחק מול מכבי ת"א
(צילום: עמרי שטיין, ONE)
שבוע סוער עבר על הקבוצה של ברק בכר, שכאמור ספגה הפסד כואב לבאר-שבע, משער ניצחון של מריאנו בריירו שש דקות בתוך תוספת הזמן, מה שנתן את האות למהומת הענק שפרצה. בסאם זערורה ועבדולאי סק הושעו אוטומטית, עוד לפני שהקבוצות עמדו בפני בית הדין - שמתכוון להעמיד את הקבוצה ועוד שישה שחקנים שלה לדין בעקבות הקטטה.
בנוסף, עשרות אוהדי מכבי חיפה תקפו את יו"ר ההאחדות שינו זוארץ בסיום גמר הגביע לנוער שנערך ביום חמישי האחרון בנוף הגליל. עם כניסתו של זוארץ לרכבו, נזרק לעברו רימון עשן והמשטרה הגיעה למקום, זאת לאחר שבמשך היממה שקדמה לאותו גמר ספג זוארץ איומם על חייו.
מכבי חיפה מגיעה למשחק החשוב מול הקבוצה של אייטור קראנקה כשהיא עם יתרון של ארבע נקודות בפסגה על פני באר-שבע השנייה, ושמונה נקודות על פני הצהובים שבמקום השלישי. ניצחון של הירוקים, בנוסף להפסד של הדרומיים יבטיח למוליכת הטבלה אליפות שלישית ברציפות, אך איבוד נקודות בנוסף לניצחון של החבורה של אליניב ברדה יפתח עוד יותר את מאבק האליפות, זאת כשלאחר המחזור הקרוב יישארו שני משחקים בלבד עד לסיום העונה.