האלופה מסמנת 'וי' חשוב במסגרת המחזור הנועל של העונה הסדירה אחרי הניצחון על גליל עליון 84:90 היום (שישי) בכפר בלום, כשהיא מרוצה בעיקר שבסיום היא הצליחה לשמור על הסגל שלה נקי מפציעות. אחרי ההפסד ב-20 הפרש לקבוצה המארחת בדצמבר, הפעם הדברים נראו אחרת עבור הפועל חולון.
זה התחיל כבר בהגעה אתמול לאיזור המגרש ולינה במלון כדי שהשחקנים יגיעו רעננים ככל הניתן והמשיך בשפת הגוף שלהם, ששידרה למין ההתחלה כי מדובר במשחק הכנה לפני סדרת רבע הגמר בין השתיים (הטוב מ-5 משחקים). "יש חיבור בין כל השחקנים. הסגל שלנו מונה עכשיו תשעה-עשרה שחקנים וזה משהו שיכול לתת לנו רוח גבית", אמרו במועדון.
2 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
"טעימה ראשונה לשתי הקבוצות". גודס
(צילום: עוז מועלם)
ג'ו רגלנד, שבמפגש הקודם בין הקבוצות הסתפק בחמש נקודות בלבד, לא רק שקלע 23 נקודות, אלא היה בכל מקום במגרש ונטל בחלק כמעט בכל מהלך. המחצית הראשונה הייתה צמודה, ושתי הקבוצות לא בלטו ביכולת ההגנתית (מחשש לפציעות מיותרת?), אבל המחצית השנייה כבר הייתה של חולון. האלופה החלה במטווח שלשות, וקלעה ב- 37% מעבר לקשת (13/35) במשחק כולו.
חמש מתוך ה-13 היו של שון דאוסון, שמגיע לפלייאוף בכושר הכי טוב שלו העונה. הסווינגמן של הסגולים הוליך את הקלעים עם 24 נקודות (5/7 ל-3, 71%) שהיו עבורו שיא עונתי. דאוסון המשיך להציג שיתוף פעולה ממשיך רגלנד, שהוביל לניצחון שלישי רצוף של הסגולים.
לדאוסון יש אופציה לעונה נוספת בחוזה ("להגיד שלא נרצה את שון שנה הבאה זו שטות. קודם כל הפלייאוף ושימשיך ככה"), ובמועדון חוזרים שוב "כשהוא בריא הוא הישראלי הטוב ביותר. את היכולת של שון הכרנו מזמן, זה לא חדש. הביטחון שחוזר אליו והאיכות שלו זה משהו שלא עמד בספק. יש לו תפוקה של זר במשחקים האחרונים".
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון שון דאוסון
שחקן הפועל חולון שון דאוסון
"תפוקה של זר". דאוסון
(צילום: עוז מועלם)
נתנאל ארצי ערך את הופעת הבכורה שלו (4 נקודות ב-22 דקות) והיה אפקטיבי מאוד בהגנה. בתחילת השבוע הוציאה גליל עליון הודעה כי חולון ביקשה לדחות את המשחק בין השתיים לשבוע הבא והסיבה היא מוקדמות אליפות העולם ב-3X3 באילת, בה לוקחת חלק נבחרת ישראל שארצי חלק ממנה. לאחר שהמארחת סירבה לדחות את המשחק, אולץ ארצי להגיע לצפון ולאחר הבאזר האחרון יצא חזרה לעיר הדרומית.
"סיימנו את המשחק האחרון של הליגה הסדירה. מבחינתנו זה היה קודם לחלק את הדקות, שזה הכי חשוב, ולצאת בריאים מהמשחק הזה", אמר גיא גודס והוסיף: "המשחק הזה היה גם הזדמנות טובה לשלב את ארצי בתוך השיטה שלנו עם השחקנים שכבר פה. כרגע הפנים שלו לכיוון הפלייאוף וברור ששם החוקים הם שונים. אנחנו צריכים בשבוע הבא לבוא מוכנים, חזקים, ביחד ולנסות לעבור את הסדרה הזו מול גליל כי הם קבוצה קשוחה וטובה. זו הייתה טעימה ראשונה לשתי הקבוצות".
משום שלוח הזמנים של חולון לא נפגע לעומת קבוצות אחרות בשל המשחקים של מכבי ת"א והפועל ירושלים באירופה, שעדיין נמשכים ויתקיימו גם בשבוע הבא, היא תיאלץ (וכמוה גם יריבתה בסדרה גליל עליון) לעבור שבוע שלם ללא משחק עד פתיחת הפלייאוף.
במועדון לא יערכו משחקי אימון עם קבוצות אחרות בליגה כדי לשמור על כושר עד אז, אבל האימונים יתנהלו "קצת אחרת כדי להרים את האינטנסיביות לקראת המשחק".
ישנה ציפייה שסי ג'יי האריס, שנפצע לפני המשחק היום ונעדר ממנו, ישתמש בימי המנוחה כדי לחזור להיות "סי ג'יי שכולנו מכירים". ואם כבר ציפייה, אז בקבוצה מקווים שמועד המשחק הפותח בסדרה, אותו חולון תארח, יהיה כבר בשבת הבאה או ביום ראשון ולא מאוחר יותר, במטרה שכל קבוצות הליגה יתחילו את השלב יחדיו. "לא הגיוני בשלב כזה לחכות עשרה ימים", סיכמו.