תיעוד התפרעות אוהדי בית"ר ירושלים בפ"ת
(צילום: משטרת ישראל)
בית הדין של ההתאחדות לכדורגל דן היום (חמישי) במספר ערעורים משמעותיים. במרכזם, עונש הפחתת שלוש הנקודות של בית"ר ירושלים נותר בעינו. עונש שלושת משחקי הרדיוס שקיבלה הקבוצה הומתק לשני משחקי רדיוס ובוטל הקנס על סך 50 אלף ש"ח. בנוסף, עונש הורדת שלוש הנקודות על תנאי הופחת לעונש של הורדת שתי נקודות על תנאי.
כזכור, בית"ר נענשה בחומרה אחרי שבמהלך המשחק בינה לבני סכנין במסגרת המחזור השלישי של הפלייאוף התחתון, פרצו אוהדיה לכר הדשא והתעמתו עם המאבטחים. המשחק הופסק לזמן מה, כאשר השופט שניר לוי הוריד את השחקנים לחדר ההלבשה וחידש את המשחק לאחר מכן. בנוסף, אוהדי סכנין טענו כי ברגע שיצאו החוצה מהאצטדיון, ראו מכוניות רבות עם חלונות ושמשות מנופצות.
1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר  במגרש
אוהדי בית"ר  במגרש
אירוע חמור. אוהדי בית"ר מתעמתים עם המאבטחים
(צילום: עוז מועלם)
באשר לבני סכנין שערערה גם כן בעקבות קנס בסך 35 אלף ש"ח שספגה ועונש על תנאי לשנה של הפחתת שלוש נקודות בכל מקרה של הרשעה חוזרת בעבירה של התפרעות אוהדים, הוחלט להמתיק את העונש על תנאי לנקודה אחת בלבד בכל מקרה של התפרעות אוהדים הכוללת הפעלת אמצעים פירוטכניים, אולם יתר חלקי העונש יוותרו בעינם.
בנוסף, עונש הפחתת ארבע הנקודות של מכבי אחי נצרת בעקבות אי סדרים כספיים בוטל. לפיכך מאזנה של אחי נצרת עולה ל-38 נקודות, והיא רחוקה נקודה מהפועל נוף הגליל שמעל הקו האדום בליגה הלאומית. כזכור, הקבוצה נענשה בחומרה לאחר שלא שילמה משכורות במשך חודשיים.