יום שבת, 08.06.2024 שעה 10:47
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"לא יהיו הופעות גדולות, זאת מלחמת הישרדות"

סילבס לקראת ק"ש בשבת: "אנחנו רוצים שההישרדות תהיה מוכרעת". על אירועי ב"ש וחיפה אמר: "לא נעים, לא ברור למה זה קורה", זובאס: "ההגנה על כולם"

|
חיים סילבס (חגי מיכאלי)
חיים סילבס (חגי מיכאלי)

אחרי שניצחה 0:1 את בני סכנין, הפועל תל אביב נתנה לעצמה הרבה אוויר במאבקי התחתית וכעת היא עומדת בפני כנראה המכשול האחרון, כשתארח בשבת ב-18:45 את עירוני קריית שמונה. היום (חמישי) המאמן חיים סילבס דיבר לקראת ההתמודדות במסע”ת שהועברה בשידור חי באתר.

סילבס פתח את דבריו וחלק כבוד לחנן ממן שהודיע על פרישה ממשחק פעיל: “אני רוצה לאחל מכאן הצלחה ענקית לחנן ממן אחרי הודעת הפרישה שלו. חנן אחד השחקנים גדולים שיצא לי לאמן ונמצא בטופ 5 שלי לצד שחקנים כמו טוני ווקאמה, בירם כיאל וליוואי גארסיה. הוא אישיות מדהימה, מדור כוכבי הכדורגל ואני בטוח שיחסר בנוף, לי לפחות. מאחל לו הצלחה מכל הלב”.

על המשחק הגורלי אמר מאמן הפועל ת”א: “אנחנו מבינים כבר הרבה מאוד זמן שאין מקום לטעויות וכל טעות מסבכת אותנו. אנחנו מגיעים כבר הרבה זמן למשחקים על הקשקש וזה עוד אחד מהם. בקבוצה מבינים את זה ומוכנים. מאוד הוקל לנו לאחר הניצחון האחרון, אבל כבר ביום ראשון בלילה כולם כבר הבינו שהמשימה עדיין לא הושלמה. נעשה מה שצריך ונקווה מאוד שהיא תושלם ביום שבת ושלא יהיו תקלות בדרך”.

חיים סילבס (חגי מיכאלי)חיים סילבס (חגי מיכאלי)

עוד הוסיף סילבס: “הופעות גדולות זה לא מה שיקרה באווירה הזו של מלחמת הישרדות, מי שמצפה לדברים האלה כנראה לא יודע מה זה. ברור לנו איזה סוג משחק יהיה ומול מי אנחנו משחקים. מכירים את כוחות הקבוצה היריבה, במה הם טובים ובמה פחות, וכך גם אנחנו מודעים למה שקורה אצלנו. יהיה משחק על כל הקופה”.

על הפציעות הרבות בסגל של האדומים אמר המאמן: “מאז שהגעתי לפה לא השתמשתי בדבר הזה ואני חושב שבסיטואציה שהפועל תל אביב נקלעה אליה העונה, אין שחקן שבלעדיו או בגללו דברים יקרו. נכון שדן (איינבינדר) המנהיג של הקבוצה והקפטן אבל נגיע עם מי שיש, נילחם חזק ונעשה את העבודה. אלן אוז’בולט בהחלמה מתקדמת, אני עוד לא יודע להגיד לגביו ומאמין שמחר ניתן עדכון על מצבו. אני חושב ששלומי אזלואי כן יהיה כשיר, דויד קלטינס ואדי גוטליב עדיין פצועים וליעד רמות מורחק בשל צהובים. יש שחקנים שאפשר לסמוך עליהם ואני מקווה מאוד שנעשה את העבודה”.

חיים סילבס (חגי מיכאלי)חיים סילבס (חגי מיכאלי)

המאמן התייחס לחשיבות המשחק ואמר: “כל משחק הופך להיות קריטי ואני לא יודע לדרג מה יותר או פחות, זה תמיד הכי קריטי. אחרי המשחק של סכנין, מיד עשינו את הסוויץ’ למשחק הזה. אפילו לא רציתי כמעט להתעכב עליו כי היה צריך למקד את הפוקוס שלנו מקצועית ומנטלית לקריית שמונה. אלה שלבים ורגעים שהם קצת כמו גמר גביע – משחק אחד שצריך להביא בו בול את התוצאה כדי להגיע לחוף מבטחים.

“מחכה לנו פייט גדול ונגיע מוכנים לזה. אנחנו רוצים שזה יהיה מוכרע, גם ככה התחושות קשות לאוהדים ולכולם. יש אפשרות לעשות את זה, אבל צריך לעבור את המשחק הזה שיהיה קשה, עם אמוציות ומומנטומים. צריכים להיות חזקים, גברים, ולעשות את העבודה כמו שעשינו נגד סכנין”.

חיים סילבס ואמיליוס זובאס (חגי מיכאלי)חיים סילבס ואמיליוס זובאס (חגי מיכאלי)

על אירועי האלימות הקשים במשחק העונה בין הפועל באר שבע למכבי חיפה, אמר סילבס: “לא יודע לשים את עצמי במאה אחוז לגבי איפה אני ממוקם בתחושות שלי לגבי העניין. התחושה היא שהדברים לא מאורגנים ומסודרים וזה ברור שזה לא צריך להיות ככה. לא ברור לי למה זה קרה במשחק כזה נגד קבוצות ענקיות כאלה שרצות והולך להן טוב. קטונתי לשים את עצמי במצב הזה, אבל כמאמן כדורגל זה לא נעים. אלה קבוצות שעושות עונה מדהימה ומוסיפות מלא צבע וקהל. זה בכלל מבלי לדבר על הפועל תל אביב שבעונה מאכזבת דופקת הופעות של החיים עם הקהל”. 

שוער הקבוצה, אמיליוס זובאס, התייחס לעניין החוזה שלו: “לא דיברנו על זה עדיין כי יש לנו משחק מאוד חשוב בשבת ואנחנו רוצים להתעסק בו ולא לחשוב על מה שיקרה. מקווה שנשיג נקודות ואז נדבר על העונה הבאה. אמרו לי שרוצים לדבר איתי על העונה הבאה, אבל החלטנו לדבר אחרי המשחק. נקווה שהתוצאה תהיה טובה עבורנו ואז נדבר על זה. חשוב שכל הקבוצה תעשה הגנה ולא רק אני, שכולם ייתנו מאה אחוז. אני מנסה לתת ביטחון ולייצר תקשורת, אבל כל הקבוצה צריכה לעשות הגנה. כולם מבינים כמה המשחק הזה חשוב, כולם מרגישים את הלחץ, אבל אנחנו מבינים שהכל עלינו. אם נהיה מרוכזים במשחק הכל יהיה טוב”.

אמיליוס זובאס (חגי מיכאלי)אמיליוס זובאס (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */