ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
המתיחות בקואליציה

סמוטריץ': "הפלת הממשלה פרס לטרור, קורא לרה"מ, כנס אותנו"

ברקע המתיחות בקואליציה אמר שר האוצר: "בואו ננשום עמוק, נרגע. אפשר וצריך לנהל דיונים פנימיים בתוך הקואליציה". הוא הוסיף: "אני קורא לראש הממשלה, כנס אותנו עוד היום לדיון"

סמוטריץ': "הפלת הממשלה פרס לטרור, קורא לרה"מ, כנס אותנו"
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' צילום: מתוך הסרטון

שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' התייחס לקרב בקואליציה בין ראש הממשלה נתניהו לבין השר איתמר בן גביר ברקע המתיחות הביטחונית וקרא: "בואו ננשום עמוק ונרגע".

סמוטריץ' פתח את דבריו ואמר: "חבריי לממשלה ולקואליציה, אנחנו בסיטואציה ביטחונית מאד מורכבת, זה לא סוד. זה לא סוד שגם אני חושב שאפשר וצריך להגיב אחרת, טוב יותר, תקיף יותר, נחוש יותר אל מול כלל האיומים - חמאס בעזה, חיזבאללה בלבנון והערבים ביהודה ושומרון.

אבל, וזה אבל גדול: הפרס הגדול ביותר שאנחנו יכולים לתת לטרור זה להפיל ממשלה טובה, גם אם לא מושלמת, אבל ממשלה טובה. ממשלה יהודית, ציונית ולאומית, ולהעלות כאן מחדש את השמאל עם תומכי הטרור לשלטון. זה הפרס הגדול ביותר שניתן לתת לטרור", אמר.

שר האוצר הוסיף: "אני קורא לכולנו: בואו ננשום עמוק, נרגע. אפשר וצריך לנהל דיונים פנימיים בתוך הקואליציה. אני קורא לראש הממשלה, כנס אותנו עוד היום לדיון. נעלה את הדעות השונות, נשים את חילוקי הדעות והוויכוחים בתוך החדר פנימה".

לדבריו, "אני מאמין שאפשר להשפיע מבפנים ואפשר לקדם תהליכים שישנו את תפיסת הביטחון ולפעול טוב יותר מתוך אחריות ולכידות ומתוך אמירה חד משמעית שאת הממשלה הזו אסור בשום פנים ואופן, לא להפיל ולא לזעזע".

לסיום קרא: "בואו נפסיק לתקוף אחד את השני ונפסיק לירות בנגמ"ש. בואו נגלה אחריות למדינת ישראל, לעם ישראל ולציבור ששלח אותנו ורוצה את הממשלה הזו.

יש לנו המון משימות - בתיקון מערכת המשפט, בהתיישבות, בחיזוק הזהות היהודית, במאבק בטרור, בחיזוק המשילות. את זה נוכל לעשות לאורך זמן ביחד עם חילוקי דעות, עם ויכוחים בתוך החדר הסגור. בלי לתקוף אחד את השני, בלי לזעזע את הקואליציה ובלי לתת פרס לטרור", אמר.

בצלאל סמוטריץ בנימין נתניהו איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד