קטש: "צריכים להרים את הראש"
(צילום: ONE)
מכבי ת"א בעיצומה של ההכנות לקראת המשחק הרביעי בסדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג מחר (חמישי, 21:05) מול מונאקו. זאת לאחר שהצרפתים ניצחו אתמול 78:83 בהיכל מנורה מבטחים ועלו ל-1:2 בסדרה. המשמעות: 'וי' נוסף יספיק למייק ג'יימס וחבריו להעפיל לפיינל פור.
"הלחץ הוא על שתי הקבוצות", הבהיר מאמן מכבי ת"א, עודד קטש. "המשחק התפתח בצורה כזאת שאחרי פתיחה פחות טובה שלנו, הלחץ עבר אלינו. היינו צריכים יום קצת יותר טוב, והתוצאה הייתה אחרת. אסור לאבד ביטחון, אנחנו צריכים להיות גאים במה שעשינו ועם זה להגיע למשחק מחר".
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
אופטימי. קטש
(צילום: שאול גולן)
"מונאקו קבוצה לא רק מנוסה ומוכשרת, היא גם מאוד אתלטית ולכן צריך לעשות את ההתאמות. זה פלייאוף, הרבה קבוצות מתקשות כשהאינטנסיביות עולה וגם אנחנו מהצד השני צריכים להקשות עליהם", הוסיף המאמן הצהוב.
קטש המשיך: "הקהל שלנו מדהים, היו חוויות מדהימות וזה עוד לא נגמר. אנחנו צריכים עוד חוויה אחת מחר. ההפסד לא היה כל כך גרוע כמו שזה הרגיש מבחינה התקפית, אסור לשכוח שאנחנו משחקים מול קבוצה טובה. מונאקו נבנתה בשנה שעברה והפסידה במשחק מספר 5 בפלייאוף, ואחר כך הוסיפה עוד שחקנים. עדיין אנחנו בטוחים שאפשר לעשות תוצאה טובה".

שחקן חדש בדרך

יש לציין כי במכבי ת"א, למרות המשחק החשוב, כבר חושבים על העונה הבאה והביעו עניין באקס עירוני נס ציונה, בראיין אנגולה.
2 צפייה בגלריה
בראיין אנגולה בטירוף חושים
בראיין אנגולה בטירוף חושים
יצטרף למכבי ת"א? אנגולה
(צילום: אורן אהרוני)
אנגולה (29, 1.98) שמשחק כיום בפינאר קרשיאקה הטורקית, מציג עונה טובה מאוד מבחינתו כשהוא מעמיד ממוצעים של 15.8 נקודות בליגת האלופות ו-18 נקודות עם 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בליגה הטורקית. לפני שנתיים אנגולה שיחק במדי נס ציונה, איתה זכה ביורופקאפ.