יום ראשון, 09.06.2024 שעה 08:48
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

קטש: הקהל מדהים, אנחנו צריכים עוד חוויה מחר

מאמן מכבי תל אביב לקראת משחק מספר ארבע מול מונאקו ב-21:05: "זה לא נגמר. היינו צריכים יום קצת יותר טוב והיינו נמצאים פה בתוצאה טובה יותר"

|
עודד קטש (איציק בלניצקי)
עודד קטש (איציק בלניצקי)

אחרי ההפסד 83:78 למונאקו והירידה לפיגור 2:1 בסדרת רבע גמר היורוליג, מכבי תל אביב תפגוש היום (חמישי) ב-21:05 את הקבוצה הצרפתית למשחק עם משמעות אחת בלבד – הפסד של הצהובים יסיים את העונה האירופית שלהם. לקראת ההתמודדות, מאמן הקבוצה, עודד קטש, ענה לשאלות העיתונאים במסע”ת שהועברה בשידור חי כאן באתר. 

המאמן פתח: “אנחנו מחכים למשחק מחר. אנחנו צריכים לבוא עם הראש למעלה ולהגיע עם ביטחון. למעשה זה לא היה משחק טוב שלנו, אולי הלחץ השפיע ואלי הניסיון, אבל אנחנו צריכים להתגאות שאנחנו כאן ויש לנו סיכוי. מאוד בטוחים בעצמנו שאנחנו יכולים להשיג תוצאה טובה מחר”.

על כך שמונאקו הוציאה מהשטף ההתקפי: “כמו בהרבה מקרים שרואים את המשחק אחרי ומנתחים כך מהלך אז הדברים נראים אחרת. עשינו המון נקודות ממשחק ריצה והמעבר. אני חושב שתוך כדי המשחק מצאנו את הביטחון איך לתקוף ואת ההתאמות שצריך לעשות, זה משהו שאנחנו צריכים להמשיך לעשות ואנחנו עושים את זה טוב. מונאקו קבוצה לא רק מנוסה, היא עם יכולות ומאוד אתלטית ולכן אנחנו צריכים לאט לאט לעשות את ההתאמות. זה פלייאוף, הרבה קבוצות קצת מתקשות כשהאינטנסיביות עולה, אבל זה בסדר, אנחנו מהצד השני גם צריכים להקשות עליהם”. 

קטש: הקהל מדהים, אנחנו צריכים עוד מחר

תוכניות למשחק: “יש עניין של מץ’ אפים ויש שחקנים שיש מץ’ אפ שיותר מתאים להם בדרך שבה אנחנו רוצים להתקיף. קבוצת כדורסל זה כמו ארגז כלים, יש כלי אחד שיותר מתאים למשחק אחד וזה בסדר גמור, בגלל זה אנחנו קבוצה ארוכה ועם סגל גדול. זה בסדר ששחקן לא נכנס לסדרה טוב ובמומנטום לא טוב, זה קורה והמאמן צריך לדעת להגיב. כל עוד השחקן מאמין שהביטחון שלו לא נפגע אני תמיד יאמין בשחקן”.

“אחרי שראיתי את המשחק אני חושב שעשינו הרבה דברים טובים, לא היינו ביום קליעה טוב, 2-3 שלשות היו מפתחות איזה מומנטום שהיינו צריכים כדי להשתחרר מלחץ מסוים כי לא הצלחנו להוביל כל המשחק ובאווירה שהייתה אתמול זה היה יכול להיות מכריע. 2-3 שלשות היו יכולות לשנות את המצב וזה גם היה גורם להם לשמור בצורה אחרת שתשחרר שחקנים אחרים. בסך הכל זה לא היה כל כך גרוע כמו שזה הרגיש לפעמים התקפית. עשנו מאמץ. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה, אסור לשכוח, הם נבנו לפני שנתיים, הפסידו במשחק מספר 5 והוסיפו 6 מיליון דולר של שחקנים. משחקים נגד קבוצה מאוד מנוסה ואתלטית, אבל עדיין אנחנו בטוחים שאנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה מחר”. 

עודד קטש (איציק בלניצקי)עודד קטש (איציק בלניצקי)

“הלחץ? היה על 2 הקבוצות, המשחק התפתח בצורה כזו שאחרי פתיחה פחות טובה שנו הלחץ עבר אלינו, אבל הגבנו אליו. אני אומר שוב, היינו צריכים יום קצת יותר טוב והיינו נמצאים פה בתוצאה אחרת למשחק 4. אסור לאבד ביטחון, צריכים להיות גאים באיפה שאנחנו נמצאים ומה שעשינו ועם זה להגיע למשחק מחר. משחק בית אחרון העונה ביורוליג? זה מדהים. דיברנו על זה לכל אורך העונה, הקהל שלנו מדהים, חוויות מדהימות. זה לא נגמר, אנחנו צריכים עוד חוויה אחת מחר”, סיכם מאמן.

הקפטן, ג’ון דיבורתולומאו, הוסיף: “הריכוז שלנו צריך להיות בעצמנו, לשחק על החוזקות שלנו. בהתקפה היינו פחות טובים ואנחנו צריכים לעשות עבודה יותר טובה בנושא הזה. יש לנו את היכולת לנצח אותם ואנחנו יודעים את זה. אני מאוד מתרגש ומחכה למשחק מול הקהל שלנו, אנחנו הבאנו הרבה עבודה כדי להיות פה ואני חושב שזה מגיע לנו”.

ג'ון דיבורתולמיאו (איציק בלניצקי)ג'ון דיבורתולמיאו (איציק בלניצקי)
עודד קטש ושמעון מזרחי (איציק בלניצקי)עודד קטש ושמעון מזרחי (איציק בלניצקי)
עודד קטש וגיא פניני (איציק בלניצקי)עודד קטש וגיא פניני (איציק בלניצקי)
ווייד בולדווין (איציק בלניצקי)ווייד בולדווין (איציק בלניצקי)
שחקני מכבי תל אביב באימון (איציק בלניצקי)שחקני מכבי תל אביב באימון (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */