לא מה שחשבתם: זה היעד המתויר ביותר בעולם מתחילת השנה

העיר האהובה ביותר על התיירים מספקת כפר גלובלי עם נציגות לכל המדינות • רק מתחילת השנה ביקרו בה 4.67 מיליון תיירים • וגם: כמה ישראלים ביקרו ביעד?

תערוכת התיירות השנתית בדובאי // צילום: שמעון יעיש

בימים אלו נערכת תערוכת התיירות בדובאי, זאת השנה ה-30. יותר מ-150 מדינות מציגות יותר מ-2,000 מיצגים וביתנים. כמעט 40 אלף מבקרים הגיעו במיוחד לתערוכה היוקרתית וכל זה בימים שבהם דובאי זוכה לתואר יוקרתי במיוחד.

ברבעון הראשון של שנת 2023 ביקרו בדובאי 4.67 מיליון תיירים, היעד המתויר ביותר בעולם מתחילת השנה. דובאי עקפה יעדים פופולריים כמו פריז, ניו יורק ולונדון.

ישראל במקום השמיני בכמות התיירים שהגיעו לדובאי מתחילת השנה (להמחשה), צילום: Getty Images

נתון מדהים לא פחות הוא המיקום של הישראלים ברשימה. ישראל ניצבת במקום השמיני בכמות התיירים שהגיעו לדובאי מתחילת השנה. המספר המדויק עדיין לא פורסם, אך ללא ספק שמדובר במספר גבוה בצורה חריגה, בעיקר בהתייחס לעובדה שישראל מדינה קטנה מאוד ביחס למדינות רבות ברחבי העולם.

דוכנים לכל המדינות, הכפר הגלובלי בדובאי, צילום: שמעון יעיש
דוכנים לכל המדינות, הכפר הגלובלי בדובאי, צילום: שמעון יעיש

בימים אלו נסגר הכפר הגלובלי בדובאי, אך את פתיחת גן הפרחים האריכו עד חודש יוני. רבות מהאטרקציות בדובאי מתאימות גם לימי הקיץ החמים שכבר מורגשים בנסיכות, עם טמפרטורות גבוהות. סקי מלאכותי בקניון, מסעדות ממוזגות, קניונים ענקיים, מועדונים, ברים ואטרקציות רבות נוספות נמצאים בתוך חללים ממוזגים, כך שניתן לבקר בדובאי גם בעונת הקיץ. יתרון נוסף של עונה זו הוא המחירים שיורדים. ממאי ועד אוקטובר, מחירי המלונות והטיסות לדובאי נמוכים יותר באופן משמעותי מאשר בשיא העונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר