הישג בסהרה: יעל קדשאי סיימה את ראלי מרוקו במקום ה-11

הרוכבת הישראלית יעל קדשאי סיימה את ראלי מרוקו המפרך בהצלחה יוצאת דופן כאשר סיימה במקום ה-11. היעד הבא הוא מרוץ הדקאר ב-2025

הרוכבת הישראלית יעל קדשאי רשמה בסוף השבוע הישג לא שגרתי, כאשר סיימה את ראלי מרוקו הקשוח במקום ה-11 בקטגוריית האופנועים. יעל בת ה-29 היא מרוכבות השטח הבולטות בישראל בשנים האחרונות וביתו של אביב קדשאי, מחלוצי רוכבי השטח הבינלאומיים בישראל שהתחרה בהצלחה עוד בשנות ה-90 במרוצי ראלי בינלאומיים והיה הישראלי הראשון לסיים את ראלי הפרעונים וראלי דאקאר.

עוד מאוברדרייב >>>

ראלי מרוקו שנערך השנה לארח הפסקה של 3 שנים התקיים על פני 8 ימים ולמעלה מ-2,600 ק”מ במדבריות הסהרה בחום שהגיע ליותר מ-50 מעלות. מדובר במרוץ ראלי קשה במיוחד שהשנה גם גבה למרבה הצער שני קורבנות. בניגוד למרוצי ראלי אחרים בהם השתתפה בהם יש קטגוריה ייעודית לנשים, בראלי מרוקו אין סיווג שכזה ובכך נאלצה יעל להתמודד מול מתחרים ותיקים ומנוסים בעלי יתרון פיזי לא מבוטל.

צילום: משפחת קדשאי

יעל אשר רכבה על אופנוע גאס גאס בתמיכה של היבואנית עופר אבניר הצליחה לסיים את המרוץ ראשונה בין הנשים שהשתתפו בו, וגם ראשונה בין ארבעה רוכבים ישראלים נוספים אשר לקחו חלק בראלי (נדב לוגסי, אושר בושרי, גדי נחמני וברק דודאי). מדובר בצעד נוסף של הרוכבת לקראת המטרה להשתתף בראלי דאקאר בשנת 2025.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו