"רווק וחם מתמיד": מאיה ורטהיימר מחפשת זיווג לשחקן המפורסם

מגישת הטלוויזיה מנצלת את כישוריה כשדכנית גם מחוץ למסך הקטן • היום היא הזמינה את אלפי העוקבות שלה לנסות את מזלן עם השחקן המפורסם שמככב לצדה בקמפיין אופנה

מאיה ורטהיימר, צילום: ניר פקין

עם האוכל בא התיאבון? בימים אלה מנחה מאיה ורטהיימר את תוכנית השידוכים "אהבה חדשה" ברשת 13, אבל כפי שזה נראה היא ממש לא מסתפקת רק בכך.

היום (שני) פרסמה הכוכבת שני סטוריז בחשבונה באינסטגרם המונה 533 אלף עוקבים, שבהם ביקשה למצוא כלה מיועדת לשחקן והפרזנטור שמצטלם לצדה בימים אלה, עופר חיון בן ה-39. מבנות הזוג הפוטנציאליות שפנו אליה בבקשה לדייט, ביקשה השחקנית לאפשר לה להיכנס לפרופיל שלהן ברשת על מנת לדלות מידע רלבנטי שיסייע בהתקדמות בעניין.

מאיה ורטהיימר משדכת // מתוך האינסטגרם

"לכבוד כל העוקבים והעוקבות שחיכו, אני עושה סדר בשמועות: עופר רווק וחם מתמיד", כתבה ורטהיימר על רקע סרטון שבו הנציחה את חיון ללא חולצה על סט הצילומים למותג אופנה.

"חברים, פורמט חדש! עונה חדשה! 'רווק נולד'!", הכריזה ורטהיימר בפתח הסרטון הנוסף שהעלתה שבו תיעדה גם את חיון שצחק מצדו במבוכה. "אני רוצה לבקש, תקשיבו שנייה, נשמות. כל אחת שולחת לי 'מאיה, שדכי בנינו'. אני רוצה להגיד לכן, אתן חסומות, אתן פרייבט, אין לי פה קייס. אתן צריכות לפתוח את הפרופיל שלכן. אנחנו צריכים לדעת מה אתן עושות בחיים, בנות כמה אתן, מאיפה אתן, מה החלום שלכן, חוקיות לא חוקיות. מדבר אליכן דת ואמונה? זה חשוב לעופר". 

"מה עוד חשוב לך, חיים שלי?", שאלה מאיה את הרווק הנחשק. "שתדע להכין דג", השיב. "אני לא יודעת להכין דג. נשמה, אתה תכין לה דג!", התקוממה ורטהיימר. "סתם, סתם", צחקק חיון ברקע. "בנות, עליי. תפתחו את הפרופיל, תשלחו תמונות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר