נראית אחרת לגמרי: פאולה רוזנברג מציגה מהפך מטורף

המגישה התיישבה באופן ספונטני על כיסא הספר של בעלה ליאון, וקמה ממנו עם לוק שונה מזה שהיא מזוהה עמו • כמובן שהיא שיתפה את עוקביה באינסטגרם בתהליך, וסיפרה על ה"תהליך הנפשי" שעברה עם השינוי

השינוי המטורף של פאולה רוזנברג // צילום מסך מתוך אינסטגרם

פאולה רוזנברג עושה עניין גדול מהרבה נושאים ברומו של עולם, אבל כנראה שתספורת היא לא אחד מהם. בסדרת סטוריז משעשעת למדי שהיא פרסמה אמש (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלה, שם היא מתהדרת בכמעט 80 אלף עוקבים, היא תיעדה שינוי גדול ומפתיע במיוחד שהיא עברה – מבלי לתכנן אותו מראש.

"אתמול פגשתי את דניאל (שכן שלה ומעצב השיער של בעלה ליאון, י"ד) במעלית של הבניין. הוא אמר לי 'יאללה, בואי נעשה לך שינוי'. אמרתי 'יאללה, אני באה' ושיעשה מה שבא לו, בלי לשאול אותי", סיפרה על גבי הסרטון הראשון שהעלתה, שבו תיעדה את עצמה יושבת על כיסא הספר – שכבר בשניות הראשונות מבצע את "זממו" על שיערה.

"אתה גוזר לי את השיער?", שאלה ספק בחרדה-ספק בחיוך. "אל תכעסי עליי", ביקש הספר. "לא, אני לא כועסת. זה לא מסתדר לי, מה עושים עם זה? אולי אעשה פוני?", השיבה.

חתיכת שינוי. פאולה רוזנברג (ארכיון), צילום: אריק סולטן


בסרטון נוסף, שיתפה מגישת הטלוויזיה במצב הרוח המרומם ובגישה הפתוחה שאיתה הגיעה להסתפר. "תכל'ס, הייתי זורמת גם על קצוץ. מה אתה אומר?", ביקשה לעצתו של הספר בנוגע לפוני שביקשה. "לא", שלל את האופציה, והציע לה מגוון אפשרויות אחרות לעיצוב השיער.

"בכל פעם שהמספריים חתכו את השיער, הרגשתי שאני משחררת עומס. להסתפר זה תהליך נפשי. יש לי שיער קצר עכשיו!", הכריזה בחיוך, והוסיפה להתבדח עם הספר.

זמן קצר לאחר מכן, העלתה פאולה תמונה שלה עם הקארה החדש. "והנה, אני מרוצה ממש", כתבה על גבי סלפי עם הלוק החדש.

אבל למה לא קצוץ? המראה החדש של פאולה רוזנברג // צילום מסך מתוך אינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר