יום ראשון, 09.06.2024 שעה 14:10

וראייטי גייסו 2.5 מיליון ש"ח בפסטיבל ההתרמה

מאות אורחים השתתפו בפסטיבל הגדול "in All" של ארגון וראייטי שנערך בהאנגר 11. אנדי רם: "כולנו יכולים לעשות טוב למען האחר", בכר: "חוויה גדולה"

|
all in love (רדאד ג'בארה)
all in love (רדאד ג'בארה)

מאות אורחים השתתפו היום (ראשון) בפסטיבל ההתרמה הגדול “in All” של ארגון וראייטי שנערך בהאנגר 11 שבנמל תל אביב. זו השנה החמישית בה עורך הארגון את פסטיבל ההתרמה, מהגדולים בישראל, בניצוחם של אנדי רם, סער אשרוף, מיכל סלונים וגורילה הפקות.

לראשונה, במהלך הפסטיבל הושקה יוזמה חדשה של וראייטי בשם ‘ARTRaising Variety’, במסגרתה התקיימה תערוכת אומנות ישראלית  “Love in All”, שיזמו קארין אנג'ל, אפרת אמון ואתי מרק, למען ילדים עם צרכים מיוחדים. תערוכת האומנות כללה 30 יצירות אומנות בנושא אהבה, כאשר כל ההכנסות ממכירתן נתרמו לילדי וראייטי. 

כמיטב המסורת, במרכז פסטיבל ההתרמה, התקיים טורניר פוקר שנוהל ברמה המקצועית הגבוהה ביותר,על ידי דורון ציוני מ-’LIVE DTD’ וחברת "האוס". האורחים זכו ליהנות מהפקה מוקפדת בסגנון לאס וגאס בסטנדרטים של אירועי פוקר מובילים ברחבי העולם. 

all in love (רדאד ג'בארה)all in love (רדאד ג'בארה)

המשקאות האלכוהוליים באירוע הוכנו בברים ייעודים של ג'וני ווקר, אשר נתרמו על ידי "ג'וני ווקר". עוד זכו האורחים ליהנות ולהתרגש מהופעה ייחודית של הלהקה “ים אהבה” שחבריה הם ילדים עם צרכים מיוחדים.

בין האורחים שהגיעו לשחק: יוסי בניון, אלי יצפן, גורי אלפי, מאור בוזגלו, מאור שוויצר, שלום מיכאלשווילי, דין מירושניקוב, ברק בכר, קובי מימון, עידן ורד, יוגב אוחיון, אפרת אברמוב, ברק יצחקי, אמירם טובים, יוני ארליך, בת חן סבג ועוד.

כמו כן, הגיעו בכירי המשק: נשיא וראייטי, אודי אנג'ל, יו"ר עופר השקעות ויו"ר מליסרון, ליאורה עופר, יו"ר וראייטי לשעבר ורעייתו, אורי ותמי סלונים, שר החוץ לשעבר ורא"ל במילואים, גבי אשכנזי, מנכ"ל פרטנר, אבי גבאי, יו"ר קרן שלמה טירן, יואש טרוקמן, מנכ"ל חברת ‘Group Holdings XT’, אורי אנג'ל, מנכ"לית עופר השקעות, רונה אנג׳ל, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, משה ארדר, הנהלת אלטשולר שחם, גלעד אלטשולר ורן שחם, יו"ר אלקטרה נדל"ן, גיל רושינק, קבוצת חג'ג', עידו חג'ג', יזם הנדל"ן יוסי אברהמי, מנכ"ל ובעלים משותף עם IBI בית השקעות, זיו ספיר, מנכ"ל ‘Intelligence Natural’, יונתן אילסהיים ועוד.

אחד משולחנות הפוקר (רדאד ג'בארה)אחד משולחנות הפוקר (רדאד ג'בארה)

יצירות האומנות שהוצגו בתערוכה נתרמו כולן על ידי האומנים השונים, בהם: ‘BITI’, אורית פוקס, איציק מבורך, אלינור מילצ'ן, גבי זלצמן, גיל גורן, גל קהלון, דויד דאור, טלי (talio) אלימלך, יובל שאול, יונתן גולד, לי ברמפר, קארין אנג'ל, שירה ברזילי (Koketit), רון אלוני, שמעון וונדה, שרון ‘thales’ ושרון בלומנפלד. בתום האירוע גויס במסגרת פסטיבל וראייטי הגדול סכום של כשניים וחצי מיליון למען ילדיי וראייטי. 

אודי אנג’ל, נשיא וראייטי, מסר: “זה הפך להיות האירוע השנתי שלנו, אירוע הכי גדול שעושים ועבדנו על זה קשה, עשו ערב מקסים והצלחנו לרתום מעל מאה חברות שתרמו לערב הזה. תקופה לא קלה בגיוס הכספים ובסוף אנחנו עומדים על מערכת ביקוש גדולה של עזרה ודווקא הפוקר מצליח לעורר את התורמים וזה מדהים. לא ציפינו לכזה דבר”. 

אנדי רם אמר: “זה לא אמיתי, כיף לראות את כולם באים תורמים עוזרים לילדי וראייטי, אני הגורם המקשר בסך הכל וזה פשוט אדיר. זה הפך להיות אירוע מטורף בגלל הטוב של האנשים. זה אירוע התרמה מהגדולים שהיו. המטרה העיקרית שלשמה התגייסנו היום זה לילדי וראייטי בשביל שיהיה להם חיים טובים יותר. מאות חברות תרמו והחשיפה של העמותה זה הניצחון הגדול שלנו. המסר שלי זה שכולנו יכולים לעשות טוב למען האחר. ההפקה פה ברמה עולמית”. 

אנדי רם (רדאד ג'בארה)אנדי רם (רדאד ג'בארה)

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, הוסיף: “משנה לשנה זה נהיה יותר גדול, חוויה גדולה להשתתף ולהיות חלק מהדבר המדהים הזה. גם מכבי חיפה כמועדון מאמץ את וראייטי ויש את הטקסים לפני כל משחק, מרגש לראות את הילדים והחיבור בין הקבוצה לעמותה”. על הטורניר: “כמו העונה שלנו, התחיל טוב וירד ועכשיו שוב בעלייה מקווה שאשמור על היציבות הזו”.

ברק בכר בשולחן הפוקר (רדאד ג'בארה)ברק בכר בשולחן הפוקר (רדאד ג'בארה)

המנהל המקצועי של הנבחרת, יוסי בניון, סיכם: “אתה רואה את הכמות של האנשים שהגיעו וזה מצווה גדולה, כל הכבוד לכל המארגנים, אירוע נפלא”. על הטורניר: “אני נהנה מאוד וגם מצליח לא רע בטורניר עד עכשיו”. עידן ורד הוסיף: “אחד האירועים הכי חשובים שיש, כמות אדירה של אנשים, כל הכבוד לאודי אנג'ל נשיא וראייטי ואנדי רם על הארגון, אני שחקן פוקר גרוע וטוב שכך, אני נהנה מהאווירה ומהכיף פה”.

יוסי בניון בשולחן (רדאד ג'בארה)יוסי בניון בשולחן (רדאד ג'בארה)
ברק יצחקי בשולחן הפוקר (רדאד ג'בארה)ברק יצחקי בשולחן הפוקר (רדאד ג'בארה)
שולחן הפוקר (רדאד ג'בארה)שולחן הפוקר (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */