יום שישי, 07.06.2024 שעה 20:58
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

רפואה: אני מתבייש ונסער, אולי עדיף שאשתוק

מאמן סכנין במסר מדאיג לאחר התצוגה מעוררת השאלה של שחקניו בהפסד 1:0 להפועל ת"א: "מאוד מצטער על מה שקרה, פעם ראשונה בחיי שאני מרגיש חסר אונים"

|
קובי רפואה (ראובן שוורץ)
קובי רפואה (ראובן שוורץ)

הפועל תל אביב השיגה הערב (ראשון) ניצחון יקר בדרך להישארות עונה נוספת בליגת העל, כאשר גברה 0:1 על בני סכנין משער ניצחון של הישאם לאיוס. עם זאת, מה שתפס את העין של כולם היה חוסר החשק של שחקני סכנין, שנראו רע מאוד ובעקבות כך קובי רפואה דיבר לאחר המשחק ונשמע מודאג.

רפואה התייחס לתצוגה המאכזבת של קבוצתו: “אני פשוט יכול להגיד לכם שבפעם הראשונה בקריירה שלי אני עומד כמאמן וחסר אונים. אני מתבייש במה שראיתי, אין לי הרבה מה להגיד. אני מאוד נסער, אפשר להפסיד וזה בסדר, אבל לא בצורות האלה ולא איך שאנחנו נראים. אני מעדיף אולי קצת לשתוק. אני מאוד מצטער על זה ומתנצל, נשארו עוד שני מחזורים לסיום. אני באמת  מאוד נסער ופעם ראשונה שאני חסר אונים, אבל בסדר, נמשיך קדימה”.

על הספורטיביות של המשחק, אמר מאמן סכנין: “אני באמת לא רוצה להיכנס לזה יותר מדי. אני מאוד נסער, לפעמים עדיף לשתוק. זה לא שהפועל תל אביב נתנו הצגה, אם היינו טיפה משקיעים יותר זה היה נראה אחרת. בכל שבוע אנחנו משחקים ב-10 שחקנים מדקה 40-50 ואני מאוד מאוכזב ממה שראיתי היום”.

תגובות חיים סילבס וקובי רפואה

דור חוגי אמר בסיום: “לא חושב שהיינו חסרי חשק. אני חושב שאחרי המשחק נגד בית”ר לגיטימי שתהיה ירידת מתח, אבל לא בצורה כזאת חדה. אמנם היינו צריכים לתת פה קצת יותר ולהיראות יותר טוב. יותר אגרסיביים ומנסים לנצח את המשחק. מחצית שנייה נראינו קצת יותר טוב ואז קיבלנו אדום ועוד פעם עשרה שחקנים כמו שקורה לנו הרבה בתקופה האחרונה. היה קשה לחזור”.

על דבריו של רפואה, אמר חוגי: “אני לא יודע מה הוא אמר פה לפני, אבל זה לא היה נראה טוב. היינו צריכים להיות יותר אגרסיביים לפי דעתי. ההכנה הייתה אותה הכנה שאנחנו עושים בכל שבוע לכל משחק. אם זה טקטי או בווידאו – הכל היה כרגיל ואנחנו עובדים כרגיל עד הסוף כי אנחנו שחקנים מקצועניים בסופו של דבר. זה פשוט לא הלך לנו במשחק הזה. אנחנו נילחם עד הסוף וננסה להוציא נקודות במשחקים שנותרו, ובסופו של דבר אנחנו ספורטאים וספורטאים רוצים לנצח עד הסוף כל הזמן”.

דור חוגי מאוכזב (עמרי שטיין)דור חוגי מאוכזב (עמרי שטיין)

מאמן האדומים, חיים סילבס, אמר בסיום: “קודם כל היה הרבה לחץ, זה היה לחץ גדול, לא אשקר. צריכים לדעת להתמודד עם זה, עשינו את זה לעצמנו קשה בשני המשחקים הקודמים והסתבכנו. העבודה לא הסתיימה, אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו בבית מול ק”ש ולסיים את זה”.

עוד הוסיף סילבס על המשחק של קבוצתו: “הייתי מאוד מפוקס באלמנטים של המשחק. אני חושב שהייתה לנו מחצית ראשונה נהדרת, גם היתרון עזר לנו. במחצית השנייה הייתה איזושהי דעיכה מהפסיכולוגיה הזו של לא לספוג, אבל גם אז הגענו למספיק מצבים – בטח אחרי שהם קיבלו כרטיס אדום. עשינו את זה קשה היום, כיאה למשחק תחתית. לצערי, מתחו אותנו ואת האוהדים עד הסוף וננוח ונאושש את השחקנים לשבת הקרובה. מקווה שנצליח להחזיר חלק מהשחקנים הפצועים ולסיים את זה מול קריית שמונה”.

חיים סילבס (ראובן שוורץ)חיים סילבס (ראובן שוורץ)

כשנשאל על האם עמד במטרות, אמר מאמן הפועל ת”א: “אני לא נופל בזה ומדבר על חיים סילבס יותר עד שמסיימים את המשימה, נפלתי בזה כבר. המטרה שיש היא לשרוד בליגה ולא משנה מה רצו או לא ומה היו המטרות. כרגע יש מטרה אחרת וכולם נלחמים בשבילה. הקהל שלנו בא לפה ודופק הופעה, ,באמת במלוא מובן המילה, ולוקח אותנו על הגב. אני שמח שהיום נתנו לו קצת אווירה, והמשימה עוד בשיאה”. 

דן איינבינדר שיתף לאחר הניצחון: “הבנתי שזה עליי מהרגע שהגעתי למועדון הזה. אני שמח שזה עליי ולוקח את מלוא האחריות, אבל אני באמת חלק ממערכת שלמה ומחבורת שחקנים שעוברת עונה עם הרהב מאוד קשיים. הרבה מאוד דברים מתחילת העונה, דברים שאנחנו סוחבים ומתמודדים איתם. זה לא פשוט, נקלענו גם למצב לא פשוט. אני שמח שבאנו, הפנמנו ושיחקנו עם הרבה לב. לא עם יכולת טובה, ממש לא. עשינו את הגול הראשון, היה לנו הרבה יותר קל. שמח מאוד על הניצחון, אבל זה בסך הכל עוד ניצחון ואנחנו חייבים להשיג מה שנשאר לנו בשני המשחקים האחרונים”.

דן איינבינדר בועט (ראובן שוורץ)דן איינבינדר בועט (ראובן שוורץ)

על הקלות שהייתה להפועל ת”א הערב מול היריבה אמר הקשר: “עוד לפני המשחק, במסיבת העיתונאים, אמרתי שזה תלוי באיך שנבוא וכל הכבוד לסכנין. אני חושב שהגענו למשחק בצורה טובה, ניצלנו את המצב הראשון שהגענו אליו ואני חושב שיכולנו לנצל עוד מצב או שניים ולעשות את זה הרבה יותר קל עבורנו. ראינו שגם שכשסכנין היו ב-10 שחקנים, שיחקנו עם הרבה חששות ולחץ. זה טבעי ואופייני ובסופו של דבר אני שמח ששמרו על רשת נקייה וניצחנו. לא מעניין אותי, איך אנחנו משחקים ואיך נשחק עד סוף העונה. מעניין אותי שניקח את הנקודות ונשאיר את המועדון הענק הזה בליגה”.

כשנשאל על היכולת של סכנין, ענה איינבינדר: “אם היית יודע עם כמה דברים אני מתמודד מתחילת העונה, היית יודע, ומבין, ומאמין לי, שאין לי זמן ויכולת וכוח ורצון להתעניין בסכנין. התעניינו אך ורק בפועל תל אביב היום, בכמה שחשוב שננצח ונשמח את הקהל בדרך למטרה.

“צריך לחזור שיש פה הרבה מאוד שחקנים צעירים והעונה הזו הולכת להסתיים עם הרבה שחקנים חסרי ניסיון, שחקנים עם בוסר, שחקנים שמשלמים לפעמים את השכר כדי שיצברו ניסיון. הם אחלה ילדים עם יכולת ענקית ויש להם הרבה לאן להתקדם. אני חושב שגם בשבילם וגם בשביל האנשים שעובדים פה ואוהדים את המועדון הזה אנחנו חייבים להמשיך כל משחק ולהשאיר את המועדון בליגה, להסתכל אך ורק על עצמנו, להאמין באלוהים ולקוות שיהיה טוב”.

דן איינבינדר מול פרדי פלומין (ראובן שוורץ)דן איינבינדר מול פרדי פלומין (ראובן שוורץ)
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */