1 צפייה בגלריה
ג'ו רגלנד
ג'ו רגלנד
ג'ו רגלנד
(לילך וויס-רוזנברג)
המחזור ה-26 בליגת ווינר סל נמשך הערב (ראשון), כשהפועל חולון הביסה 81:103 את עירוני נס ציונה בביתה והצליחה להשלים מולה סוויפ עונתי. הכתומים של אלעד חסין למעשה רשמו את הפסדם השלישי ברציפות בבית העליון.
הסגולים, שהגיעו להתמודדות לאחר שהבטיחו את יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף במחזור הקודם, שלטו לאורך כל המשחק, כשפרט לדקות בודדות ברבע הראשון תמיד היו ביתרון. אחרי שניצחו את הרבע הראשון הודות למשגב ובורדיון שדייקו, את המחצית הראשונה סיימו ביתרון דו ספרתי בהובלת ג’ו רגלנד שקלע בו שמונה נקודות, 47:57.
בהמשך, חניכיו של גיא גודס המשיכו לדייק מחוץ לקשת כשבמהלך הרבע השלישי הגיעו ליתרון 19 נקודות. למרות שהכתומים הצליחו להוריד את ההפרש לחד ספרתי ולהראות סימני חיים במהלך הרבע האחרון, ריצה טובה של הסגולים לקראת הסיום הובילה אותם לניצחון ענק 81:103.
עם הניצחון הזה, הפועל חולון כאמור סוגרת סוויפ עונתי על הכתומים כשבשלושת המשחקים נגדם גם הצליחו לחצות את רף 100 הנקודות. במחזור הבא הסגולים יפגשו את הפועל גליל עליון וינסו לרשום ניצחון שלישי ברציפות, כשנס ציונה מנגד תנסה לקטוע את רצף שלושת ההפסדים שלה נגד הפועל ירושלים בביתה.
קלעו להפועל חולון: ג’ו רגלנד 22 נקודות ו-9 אסיסטים, ניב משגב 18 נק’, כריס ג'ונסון 15 נק’, שון דאוסון 14 נק’, פרדריק בורדיון והיידן דלטון 12 נק’ כ”א, סי ג'יי האריס 5 נק’, מרווין ג'ונס 3 נק’ ואופק פוגלמן 2 נק’.
קלעו לעירוני נס ציונה: טיילר ביי 20 נק’ ו-13 ריבאונדים, ג'רום מיינסי 15 נק’, רוני הארל ורז אדם 11 נק’ כ”א, די ג'יי קופר 9 נק’, טראוויס ווריק 6 נק’, צוף בן משה 5 נק’, ארתור רוזנפלד ותומר לוינסון 2 נק’ כ”א.

רבע ראשון – 24:32 להפועל חולון

חמישיית הפועל חולון: ג’ו רגלנד, שון דאוסון, כריס ג’ונסון, מרווין ג’ונס וניב משגב
חמישיית נס ציונה: טיילר ביי, צוף בן משה, די ג’יי קופר, רוני הארל וג’רום מיינסי
כבר בפתיחה ניב משגב עלה לשלשה והעלה את המארחים ליתרון. נס ציונה הצליחה להפוך, אך המארחים היו מדויקים מהשלוש והחזירו לעצמם את היתרון, 8:9. המשחק המשיך להיות צמוד, כששתי הקבוצות לא הצליחו לצאת לריצות והתקשו בהגנה.
טיילר ביי קפץ לשלשה והעלה ל-15:17 עבור נס ציונה ומיד לאחר מכן פרדריק בורדיון החזיר עם שלשה משלו מהצד השני, 17:18 כשנותרו שלוש דקות לסיום הרבע. המארחים המשיכו לדייק מחוץ לקשת, כשזריקה גדולה של פרדריק בורדיון בסיום הובילה ליתרון 24:32.

רבע שני – 47:57 להפועל חולון

ריצה טובה של שש נקודות הגדילה את היתרון של חולוניה לתשע הפרש, אך ג’רום מנסיי היה עירוני להשאיר את הכתומים בעניינים עם ריצה אישית של ארבע נקודות משלו, 33:38. ג’ו רגלנד ושון דאוסון העלו את המארחים ליתרון דו ספרתי, אבל נס ציונה ידעה לחזור עם תגובה מיידית של ג'רום מיינסי מהצד השני, 36:43 אחרי ארבע דקות משחק.
למרות שהכתומים הצליחו לשמור על המארחים צמוד לאורך רוב הרבע, לקראת סיום המחצית ניב משגב קלע את השלשה השלישית שלו במשחק ויחד עם שתי נקודות נוספות של כריס ג'ונסון חולון סיימה את המחצית עם יתרון דו ספרתי, 47:57.

רבע שלישי – 66:83 להפועל חולון

היידן דלטון פתח את המחצית השנייה עם שלשה והגדיל את היתרון של המקומיים ל-13 נקודות. שלוש דקות אל תוך הרבע, חולון יצאה לריצה של שש נקודות והגדילה ליתרון שיא במשחק של 19 נקודות, 51:70.
הכתומים הצליחו להוריד את ההפרש, אבל לא את היתרון הדו-ספרתי. ניב משגב קלע את השלשה הרביעית שלו במשחק, כשבסיום הרבע חולון ירדה ביתרון 15 לחלק האחרון של המשחק – 66:83.

רבע רביעי – 81:103 להפועל חולון

הכתומים פתחו את הרבע טוב עם ריצת 0:6 שהורידה את ההפרש לתשע נקודות בלבד, 74:83 לחולון. כריס ג’ונסון יצא לריצה אישית של ארבע נקודות, ורוני הארל השיב עם שלשה, 77:87 אחרי שלוש דקות.
שתי דקות לסיום, המארחים יצאו לריצה של עשר נקודות שלמעשה הובילה ליתרון שיא ולחציית רף ה-100, 81:103 בסיום המשחק למארחים, שהצליחו להשלים סוויפ עונתי.