י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"ניפגש בבית משפט"

"אובססיה חולנית"; הטייס החרדי תובע את העיתונאים הבכירים

טייס חיל האוויר לשעבר שחזר בתשובה תובע פיצויים ממספר עיתונאים בכירים שלטענתו השמיצו אותו בגלל שהתנגד לסרבנות הטייסים. "המשגביזם מתעלם מכל הדברים הטובים שמושא ההתקפה שלו עשה בחייו, הוא מזהה נקודה אחת בעייתית וממסגר את כל השיח סביבה כדי שהאנשים יביטו רק על הנקודה השחורה תוך מחיקת כל שאר המעלות"

"אובססיה חולנית"; הטייס החרדי תובע את העיתונאים הבכירים
שי קלך צילום: מסך ערוץ 14

שי קלך, טייס F16 לשעבר שהמתנגד לסרבנות טייסי המילואים שקמה בעקבות ניסיון הקואליציה לקידום הרפורמה המשפטית, תובע את העיתונאים בן כספית (מעריב) ואורי משגב (הארץ) לאחר שפרסמו עליו הכפשות לטענתו. 

בשרשור בטוויטר כתב הטייס לשעבר שחזר בתשובה: "אתחיל מהסוף: סיימתי לשלוח את מכתבי ההתראה לפני הגשת תביעת דיבה נגד אורי משגב, בן כספית, גיא פורן ונרי ירקוני על כל השקרים שהם מפיצים נגדי. חשוב לי להסביר לכם את השיטות הקומוניסטיות שלהם כדי שתדעו להתמודד מול הרעל.

השיטות שלהן לא חדשות, הן מיובאות ממרקס והשמאל הרדיקלי בארה"ב. כבר כתבתי כאן על בלעם הרשע שידע למצוא את הנקודה הרעה ולמסגר הכל סביבה".

לדבריו, "המשגביזם מתעלם מכל הדברים הטובים שמושא ההתקפה שלו עשה בחייו, הוא מזהה נקודה אחת בעייתית וממסגר את כל השיח סביבה כדי שהאנשים יביטו רק על הנקודה השחורה תוך מחיקת כל שאר המעלות.

המשגביזם יכול להיכנס לבית מאושר עם משפחה וילדים שמחים, הוא מיד יכנס לשירותים לחפש 'מידע חדש', הוא יחטט באסלה כדי למצוא צואה, יציף אותה, כדי להפוך אותה לידיעה חדשותית ולומר: "זה כל מה שמצאתי בבית הזה, ובואו נדבר רק על זה".

המשגביזם לא תמיד מוצא נקודה רעה לכן הוא מספר חצאי אמיתות, שזה יותר גרוע משקר, משום שקל להאמין לזה. הוא אוסף כמה אירועים, מעלים עובדות אחרות וממסגר את האירוע כשחיתות, סרבנות או כשלים מוסריים. כדי להוסיף לידיעה תחושת אמינות הוא כותב "עובדות" ו"אעדכן".

לפעמים אין שום קשר בין העובדות וקוראיו לא טורחים לחשוב יותר מידי. המשגביזם חוזר על חצאי האמיתות שוב ושוב ושוב באובססיה חולנית, מתוך המחשבה ששקר שחוזרים עליו באותן מילים הופך לאמת, וממסגר את יריבו כשטן.

המשגביזם לא יודע לענות לגופו של עניין, כיוון שהדבר מצריך אינטלקטואל, הוא מיד יורד לפסים אישיים ועושה אד-הומינם כדי שיריבו יהיה עסוק במגננה.

הירידה לפסים אישיים חסרת כל אתיקה, זה רוע שקשה למצוא אותו אצל אדם מישראל. מדובר בחיטוט בסוגיות האישיות ביותר, כדי להביא מידע חדשותי מצד אחד והשפלת יריבו עד עפר מצד שני.

המשגביזם מחפש טרף קל, אנשים עם מוסר. הוא משתמש באמצעים הכי נמוכים במחשבה שלא יקרה לו כלום, אנשים לא תובעים אותו ולכן הוא ממשיך בהפצת הרעל.

משגב. סיימנו לשתוק, אתה והחברים שלך תשלמו. לא רק שהאתיקה שלכם מרושעת, אתם גם מסלפים ומשקרים. שלמו את הפיצוי או שנפגש בבית משפט. בעזרת ה'".

חיל האוויר תביעה אורי משגב בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד