הקהל בבול ארנה היה משולהב הלילה (בין שבת לראשון) בסיום ה-107:125 של דנבר על פיניקס בפתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף במערב. כל מהלך ומהלך של ג'מאל מארי רק הגביר את ההתלהבות של האוהדים, שראו את הגארד עושה ככל העולה על רוחו על הפרקט.
34 נקודות היו לכוכב דנבר, בנוסף ל-9 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. יחד איתו בלטו ניקולה יוקיץ' (24 נקודות ו-19 ריבאונדים) וארון גורדון (23), ולאחר רבע ראשון צמוד (31:32 לסאנס) התפוצצו על היריבה ברבע השני, אותו ניצחו 19:37, בדרך ל-0:1 בסדרה.
1 צפייה בגלריה
שחקן דנבר נאגטס ג'מאל מארי
שחקן דנבר נאגטס ג'מאל מארי
עשה ככל העולה על רוחו. ג'מאל מארי
( Ron Chenoy/Reuters)
בצד השני, קווין דוראנט (29 ו-14 ריבאונדים) ודווין בוקר (27 ו-8 אסיסטים) היו מצויינים, אך זה לא הספיק לאורחת. דווין בוקר, שהפסיד ב-14 הפעמים שהתמודד מול מארי, שוב ירד מנוצח במאצ'אפ מול שחקן הנאגטס, וזה המאזן הגרוע ביותר שלו מול כל שחקן בליגה.
"אני עושה מה שצריך על מנת להשיג את הניצחון", אמר מארי בסיום, והביע את חוסר שביעות רצונו מחוסר הכבוד כלפי קבוצתו. "אנחנו נמשיך לעבוד קשה ולעשות את מה שאנחנו עושים, ונמשיך להראות לכולם שהם טועים לגבינו".
גם מאמן פיניקס מונטה וויליאמס הודה שמארי פשוט היה בלתי ניתן לעצירה: "בכנות, לא חושב שיש אף אחד שיכול היה לעצור אותו או למנוע את הזריקות שהוא קלע. אני חושב שדנבר הייתה קשוחה יותר. אנחנו צריכים להתאושש ושחק הרבה יותר טוב, עם יותר מהירות בהתקפה".
קווין דוראנט: "לא סתם הם סיימוב מקום הראשון במערב. יש להם שחקן שזכה פעמיים בתואר ה-MVP (יוקיץ'), יש להם סגל עמוק - אני לא מופתע מהיכולת שהם הציגו. יש לנו עבודה קשה לעשות".
KD התייחס לאיבודיו הרבים במהלך המשחק (7): "אני צריך לשמור על הכדור טוב יותר. אני צריך לשחרר אותו יותר מהר, בין אם לזרוק או למסור. כמעט חצי מהאיבודים שלנו הם שלי, אבל אנחנו נהיה בסדר. אנחנו צריכים לשחק עם ביטחון, ונראה מה יהיה במשחק הבא".