צפו בברק בכר מדבר לקראת משחק העונה
(צילום: ONE)
"יש לנו משחק מאוד קשה שאם אנחנו מנצחים בו אנחנו אלופים ואם לא המאבק נפתח מחדש", אומר ברק בכר היום (ראשון) במסגרת מסיבת העיתונאים לפני משחק עונה מספר 4 נגד הפועל באר-שבע (מחר, 20:30, טרנר), שיכול להיות גם משחק ההכתרה של הירוקים. "היה מצב דומה בעונה שעברה שכולם כבר הכתירו אותנו וצריך ללמוד מזה. נבוא לעשות ניצחון, לסיים את הסיפור".
"צריך לשים את כל החגיגות בצד", המשיך בכר. "זה משחק קשה נגד קבוצה שמשחקת בבית שלה ושתעשה הכל כדי לנצח את המשחק ולהחזיר לעצמה את הסיכוי. למרות שניצחנו את הפועל באר שבע שלוש פעמים העונה התקשינו, נצטרך לעשות את הדברים בצורה הכי טובה הגנתית והתקפית".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"ההבדלים יהיו בגישה". ברק בכר
(צילום: עוז מועלם )
כשנשאל מה ינצח את המשחק, ענה המאמן: "באר שבע היא קבוצה מאוד מגוונת, ברדה עושה שם עבודה טובה, שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה. אבל ההבדלים יהיו בגישה, באגרסיביות, בגישה הנכונה, וזה כבר יתחבר עם הדברים המקצועיים שמאפיינים את הקבוצות".
בהמשך נשאל בכר האם מדובר במכבי חיפה גדולה יותר מזאת שהוא גדל עליה כאוהד: "עובדתית אנחנו קבוצה היסטורית, היינו בליגת האלופות, בדרך לאליפות שלישית, אליפות בעונה של ליגת אלופות, זה דבר שלא קרה. אבל אני לא רוצה להתעסק בהשוואות. ברגע שנעשה את זה ונזכה באליפות נוכל לסכם ולהשוות אותנו לקבוצות אחרות בעבר".
2 צפייה בגלריה
שון גולדברג שחקן מכבי חיפה
שון גולדברג שחקן מכבי חיפה
"אנחנו דרוכים". גולדברג
(צילום: עוז מועלם)
על השפעת סגירת היציע הדרומי אמר המאמן: "ברור שיש לזה משקל, זה כמו אם ייסגרו את היציע הדרומי בסמי עופר. לדעתי זה רע למשחק. כל משחק צריך להיות משוחק עם הקהל אבל יש בתי דין שקובעים אחרת. אם זה היה תלוי בי, לא היה רדיוס והקהל היה צריך להיות ביציע הדרומי או הצפוני".
"אנחנו דרוכים ומוכנים", הוסיף שחקן ההגנה שון גולדברג. "אבל זה משחק מפתח, קשה, והיו לנו שלושה משחקים קשים איתם. מצד אחד ניצחון ואנחנו אלופים ומצד שני הפסד יכול לסבך אותנו. אנחנו רוצים להיות מכבי חיפה ולבוא למשחק הזה ולנצח אותו.
"זה מסוג המשחקים שלא היכולת מכריעה אותו אלא הגישה, הרצון והאגרסיביות. נצטרך לבוא ולתת את הלב על המגרש ואני מאמין שנבוא עם הגישה הזאת".
על סגירת היציעים הוסיף השחקן: "זה מבאס מבחינתנו שחלק מהקהל לא יהיה, גם כשזה קורה אצלנו לפעמים. תמיד צריך למצוא פתרונות כדי להעניש את מי שמתפרע ובלי שהקהל ישלם מחיר".