אבוקסיס: "הגענו למאני טיים ביום רביעי"
(ONE)
בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב אמנם כבר החליט כי המאמן יוסי אבוקסיס ימשיך גם בעונה הבאה בבית וגן, אולם אחד התנאים שיוצבו בפני המאמן הוא לשחק כדורגל התקפי יותר, אחרי הביקורות שספג אבוקסיס על הסגנון הזהיר.
בבית"ר מעריכים מצד אחד את השיפור ביכולת הקבוצה שלא ביצעה הכנה ראויה לליגה בשל חילופי הבעלים, אולם מצד שני לא אוהבים את הסגנון הזהיר מדי של אבוקסיס, בניגוד לזה שמחפש אברמוב. "אבוקסיס צריך להבין שלאמן את בית"ר זה להגיע לשחק כדורגל אטרקטיבי, זה מה שהקהל שלנו מחפש", אמרו במועדון. "כבר ברביעי יש לו הזדמנות בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א להוכיח שהוא לא מאמן הגנתי, רק מי שהגיע לשחק התקפי מול מכבי ת"א, הצליח לעבור אותה".
1 צפייה בגלריה
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס. ישחק יותר התקפי?
(צילום: עוז מועלם)
אבוקסיס בכל מקרה אינו מתכוון לפתוח במערך יותר זהיר נגד מכבי ת"א, אלא עם שני בלמים ובחלק הקדמי עם שלושת האסים שלו: ירדן שועה בעונה הטובה ביותר שלו בקריירה עם 16 בישולים, דנילו אספרייה ויון ניקולאסקו שימשיכו בעונה הבאה.
אחת ההתלבטויות של אבוקסיס לקראת המשחק היא האם לפתוח עם אוראל דגני כקשר אחורי או כבלם, זאת בשל היכולת החלשה של סרגיי בורודין שלא צפוי להמשיך בעונה הבאה. השוער מיגל סילבה יחזור להרכב לאחר שלא פתח אמש נגד נס ציונה.
אחרי שקבוצת הנוער של המועדון ירדה לליגה הלאומית, כשנערים א' גם כן בדרך לשם, בבית"ר לוחצים על עומר בוקסנבוים לקחת על עצמו את ניהול מחלקת הנוער. בוקסנבוים מתלבט בין ההצעה של בית"ר, לזו של קבוצת הבוגרים בהפועל פ"ת או מחלקת הנוער של הפועל רמת-גן, שגם ירדה לליגת המשנה.