1 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס מול ג'ארן ג'קסון ג'וניור
לברון ג'יימס מול ג'ארן ג'קסון ג'וניור
לברון ג'יימס מול ג'ארן ג'קסון ג'וניור
(רויטרס)
משחקי מספר 6 בסדרות שנותרו בסיבוב הראשון שוחקו הלילה (בין שישי לשבת), בהם סקרמנטו קינגס הצליחה לכפות משחק שביעי ומכריע באולמה הביתי מול האלופה גולדן סטייט ווריירס עם ניצחון 99:118 משכנע בצ’ייס ארנה. יריבת המנצחת תהיה לוס אנג’לס לייקרס, שפירקה 85:125 את ממפיס גריזליס בדרך לניצחון 2:4 בסדרה ולמה שנחשב, על הנייר, להפתעה הראשונה במערב.

גולדן סטייט ווריירס (6) – סקרמנטו קינגס (3) 118:99 (3:3)

הכל הלך קשה אצל הווריירס, כאשר ברבע השלישי והרביעי הקינגס הצליחו להעלות את היתרון שלהם לאט לאט עד שהגיע לשיאו עם 19 נקודות ארבע דקות לסיום המשחק. סטף קרי ניסה לבדו להחזיר את האלופה לתמונה, אבל זה לא עזר בדרך להפסד ביתי מפתיע ומעבר למשחק מספר שבע.
דיארון פוקס כיכב כהרגלו בקודש עם 26 נקודות ו-11 אסיסטים. מאליק מונק שוב היה האקס פקטור והוביל את קלעי הקינגס עם 28 נקודות. בצד השני, סטף קרי הוביל עם 29 נקודות, בעוד קליי תומפסון נתקע ברבע האחרון וסיים עם 22 (כולל 2 מ-9 מחוץ לקשת).
הקינגס שמסרבים לוותר לא נבהלו מהמעמד ומהניסיון הרב של האלופה ויגרמו לקרי להזיע במשחק על כל הקופה מחר (ראשון) ב-22:30. מי שרשם משחק פחות טוב מבחינתו הוא דומנטאס סאבוניס, שקלע שבע נקודות בלבד, אך הוסיף ארבעה אסיסטים ו-11 כדורים חוזרים, כולל תשעה בהתקפה.

לוס אנג’לס לייקרס (7) – ממפיס גריזליס (2) 85:125 (2:4)

לברון ג’יימס לא הפסיד משחק שיכול לסגור סדרה לטובתו בבית מאז 2008 ולא התכוון לעצור את הרצף גם השנה, כאשר הוא וחבריו רקדו מהרבע הראשון כל הדרך לניצחון מוחץ על המדורגת שנייה במערב, שנפרדת מהעונה והפכה לראשונה מהצד המערבי שמפסידה למרות יתרון ביתיות בפלייאוף הנוכחי.
ג’יימס סיים משחק סולידי של 22 נקודות, חמישה ריבאונדים ושישה אסיסטים, אבל הכוכבים האמיתיים של המשחק היו דיאנג’לו ראסל (31 נקודות) ואנתוני דייויס (16 נקודות, 14 ריבאונדים, 5 חסימות) שפשוט היו בלתי עצירים הלילה בדרך למשחק עם ההפרש הגדול ביותר בפלייאוף.
היריבה לא הגיעה לקריפטו.קום ארנה. ג’ה מוראנט סיים רק עם 10 נקודות ב-3/16 מהשדה, כאשר הקלע המוביל של הגריזליס הוא בכלל סנטי אלאדמה שקלע 16 נקודות. זאת הפעם השנייה ברציפות שממפיס מפסידה סדרה עם יתרון ביתיות, לאחר שבעונה שעברה הפסידה 4:2 לגולדן סטייט.