המחזור ה-33 של הפרמיירליג הסתיים הערב (חמישי). טוטנהאם חזרה מפיגור כפול וחילצה נקודה מול מנצ'סטר יונייטד. ניוקאסל התקרבה לליגת האלופות עם 1:4 על אברטון.
טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:2 | אחרי שהובסה 6:1 על ידי ניוקאסל ונפרדה מהמאמן הזמני כריסטיאן סטליני, הקדנציה הזמנית של מחליפו ריאן מייסון בטוטנהאם החלה ברגל ימין, עם חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 שקטע רצף של ארבעה הפסדים רצופים במפגשים מול יונייטד.
3 צפייה בגלריה
סון יונג-מין חוגג
סון יונג-מין חוגג
חילץ נקודה. סון חוגג
(צילום: Alex Livesey/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
מייסון  סון
מייסון  סון
התאוששות. מייסון חוגג עם סון
(צילום: Shaun Botterill/Getty Images)
המחצית הראשונה הייתה בשליטה מלאה של האורחת. כבר אחרי שבע דקות הכניע ג'יידון סאנצ'ו עם ביצוע יפה את בן פורסטר, שהחליף את הוגו לוריס הפצוע בין הקורות של המארחת. את הבישול לשער הראשון סיפק מרקוס רשפורד, שהתכבד בשער השני (44) אחרי בישול נהדר של ברונו פרננדש בכדור ארוך.
נראה היה שהשדים האודמים בדרך לניצחון קליל שיבסס אותם במקום השלישי, אך מהפסקת המחצית חזרו קבוצות אחרות. טוטנהאם החלה ללחוץ, ובדקה ה-56 צימקה הודות לשער של פדרו פורו. המגמה נמשכה, ובדקה ה-79 קבע סון יונג-מין שוויון, שלצערו כנראה כבר לא יעזור לקבוצתו להשיג כרטיס לליגת האלופות.
אברטון - ניוקאסל 4:1 | מאז שהובסה 3:0 על ידי אסטון וילה, האורחת כבשה 10 שערים וספגה שניים בשני משחקים בלבד. את ההצגה במשחק גנב המחליף אלכסנדר איסק שבדקה ה-76 קיבל כדור בקו מחצית המגרש ויצא למבצע מטורף לחלוטין שכלל התעללות בלא מעט שחקנים ובישול לג'ייקוב מרפי מקו השער. קאלום ווילסון כבש צמד (28 ו-75) וג'ואלינטון התכבד גם הוא בשער (72). דוויט מקניל צימק זמינת עם שער ישירות מהקרן (80). ניוקאסל בדרך הבטוחה לליגת האלופות, אברטון בדרך הבטוחה לליגת המשנה.
3 צפייה בגלריה
איסק בפעולה
איסק בפעולה
בישול העונה. איסק בפעולה
(צילום: Alex Livesey/Getty Images)
במשחק נוסף: סאות'המפטון - בורנמות' 1:0