אתר "נט המשפט" של הרשות השופטת נפל בעקבות מתקפת סייבר

אתר "נט המשפט" שמכיל מידע על תיקים שנמצאים בהליך משפטי, החלטות ופסקי דין, למעט של בית המשפט העליון נפל בעקבות מתקפת סייבר מסוג מניעת שרות

המלחמה הקרה - גירסת הסייבר // צילום: GettyImages (אילוסטרציה) // המלחמה הקרה - גירסת הסייבר

אתר "נט המשפט" של הרשות השופטת המשמש לאיתור מידע על הליכים משפטיים ופסקי דין הופל כתוצאה ממתקפת סייבר. האתר, המשמש לאיתור מידע על הליכים משפטיים, החלטות בתיקים ופסקי דין. האתר לא כולל מידע על פסקי דין של בית המשפט העליון. המתקפה מיוחסת לקבוצות תקיפה המזוהות עם איראן. אתר נט המשפט לא פתוח לציבור הרחב אלא משרת בעלי מקצוע בעלי הרשאה לגישה למערכת באמצעות כרטיס חכם. 

המתקפה על האתר, מסוג מניעת שרות (DDoS) מתרחשת כחלק מגל נרחב של מתקפות מסוג זה נגד מוסדות וגופים ישראליים החל מתחילת החודש כחלק מקמפיים OpIsrael המתרחש מדי שנה ב-7 באפריל כחלק מ-"יום ירושלים האיראני".

אתמול דווח על פריצה לשרתי "קבוצת עתיד" והדלפה של מאות אלפי רשומות על אזרחים ישראלים והעתקי מסמכים. ההאקרים שתקפו את הקבוצה ממשיכים להדליף גם היום מידע משרתי הקבוצה.

מתקפות נוספות שאירעו במהלך חג העצמאות ובשעות האחרונות: קבוצת האקרים טורקית תקפה אתרי חברות תקשורת והפילה אותם למשך זמן קצר. קבוצת האקרים בנגלדשית הפילה לזמן קצר את אתר חברת הסייבר Radware. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר