י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
פרטים חדשים

המחבל סיים עבודתו בשכונה החרדית - ויצא לדרוס

המחבל שביצע אמש את פיגוע הדריסה בסמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים עבד במוסך בשכונת גבעת שאול | היה מוכר לעובדים רבים במוסכים בסביבה

המחבל סיים עבודתו בשכונה החרדית - ויצא לדרוס
זירת הפיגוע בירושלים צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

המחבל, חאתם אבו נג'מה, שביצע אמש (שני) את פיגוע הדריסה במרכז ירושלים בו נפצעו מספר בני אדם, עבד במוסך רכבים בשכונת גבעת שאול בבירה. כך דיווח אלחנן גרונר באתר הקול היהודי.

לפי הדיווח, לאחר שזהותו של המחבל התבררה, כוחות הבטחון הגיעו למוסך במטרה לתחקר אם עובדיו, בניסיון להבין האם היתה אינדיקציה מוקדמת לכך שהעובד מתכנן לבצע פעולת טרור.

בעל המוסך בו עבד המחבל, וכן יתר העובדים נדהמו למשמע המידע, וטענו כי לא היו שום סימנים מוקדמים שהצביעו על כוונתו של עמיתם לפגע. לדבריהם, הוא עובד באזור גבעת שאול כבר מספר שנים והיה מוכר לעובדים רבים במוסכים בסביבה.

אתמול פורסם כי אבו נג'מה בן 39 בעל תעודת זהות כחולה, הוא תושב בית צפאפא, השוכנת בדרום ירושלים. נג'מה נשוי ואב לחמישה, ללא רקע ביטחוני, בעל רקע נפשי. בנוסף דווח כי הוא נהג בפסילה.

הבוקר נמסר מהמרכז הרפואי שערי צדק כי במקום מטופלים עדיין שני פצועים, כאשר אחד מהם, כבן 80 נמצא בטיפול נמרץ כשהוא במצב קשה ולא יציב, מורדם ומונשם, והפצועה השניה, כבת 30, במצב בינוני ויציב.

אתמול סיפר מפקד מרחב ציון במשטרה, תנ"צ רונן עובדיה, כי למחבל ישנו עבר לאומני וגם היה מוכר לשירותי בריאות הנפש, אך העובדים מהמוסך שהכירו אותו ושעבדו איתו אמרו שהיה אדם נורמטיבי ורגיל לחלוטין והם לא ציפו שילך לבצע פיגוע נגד יהודים.

גבעת שאול שוק מחנה יהודה פיגוע בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד