הקורבן הותקף בטיילת בת גלים בעת שצעד עם חבריו, והאלימות נגדו נמשכה גם לאחר שניסה להימלט מהמקום • משפחת הקורבן: "בהלם מגזר הדין, בושה וחרפה"תקף ללא רחמים ברקע לאומני - וקיבל עונש מקל: חצי שנה לאחר התקיפה הקשה בטיילת בת גלים בחיפה – בית משפט השלום גזר 15 חודשי מאסר על צעיר בן 26 שהכה ללא רחמים את דמיטרי, תושב העיר, שצעד להנאתו עם בת זוגו וחברם.
מחקירת המשטרה עולה כי הרקע התוקף וחבריו הפנו לעבר השלושה אמירות פוגעניות בעלות אופי לאומני, ואז תקפו באגרופים ובעיטות את דמיטרי, שניסה להתגונן מפניהם. השלושה ניסו להימלט ממקום, אולם הנאשם וכמה מעורבים נוספים עקבו אחריהם וכעבור מספר דקות חזרו להכות את דימטרי עד זוב דם.
אם לא די בכך, אחד המעורבים באירוע האלים שלף סכין ודקר את דמיטרי בראשו, ואילו הנאשם ואדם נוסף המשיכו להכות אותו למרות תחנוניו. בת זוגו וחברו של דמיטרי ניסו לבוא להגנתו, אך מיד ספגו איומים בנשק קר מצד התוקפים ונותרו חסרי אונים נוכח התקיפה האכזרית.
"אנחנו בהלם מגזר הדין המקל, זו בושה וחרפה"
משפחתו של דימטרי שהותקף בלינץ' בחיפה
לאחר שהחוליה התוקפת נמלטה, פונה דמיטרי לטיפול בבית החולים במצב בינוני עד קשה, ובמקביל נפתחה חקירת משטרה ובוצעו מעצרים נגד מעורבים במקרה. לבסוף הבשילו הראיות לכתב אישום נגד צעיר אחד בלבד, בגין פציעה בנסיבות מחמירות.
בתום כחצי שנה נחתם ההליך המשפטי בעונש מקל שהסתכם ב-15 חודשי מאסר, בניגוד מוחלט לדרישת הפרקליטות. "אנחנו בהלם מגזר הדין המקל, זו בושה וחרפה", התקוממה משפחת הקורבן. סנגורו של הנאשם, עו"ד תומר נוה, מסר ל-N12: "מרשי מכחיש כל קשר לסוגיה הגזענית. בית המשפט איזן נכונה בין השיקולים ודחה את עתירת הפרקליטות לעונש מאסר של שנים רבות".
https://www.mako.co.il/news-law/2023_q2/Article-4baac776904b781027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802_437378
חבר מתאריך 9.8.18
46622 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
דש מכבוב חבוב.
מרתיח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.19
2055 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.14
13402 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מחריב לנו את המדינה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
33937 הודעות, 272 מדרגים, 520 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
ניקוי אורוות - לא רק בבית המשפט העליון. גם כלפי מטה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.15
14766 הודעות, 74 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.04.23 בשעה 14:59 בברכה, mabar
כמו שנאמר בספר קהלת פרק ג' פסוק טז: "וְעוד רָאִיתִי תַּחַת הַשָּׁמֶש מְקום הַמִּשְׁפָּט שָׁמָּה הָרֶשַׁע ומְקום הַצֶּדֶק שָׁמָּה הָרָשַׁע"
אין להם שום חיבור ליהדות וכמו שהגדיל להרשיע הרשע אהרון ברק שאמר שהוא לא מאמין בקב"ה ובכל זאת טען שהוא שפט לפי מגילת העצמאות ששם כתוב 11 פעם מדינה יהודית ע"פ חזון הנביאים.
השופטים שם יונקים את החיות שלהם מצד הסטרא אחרא והולכים ופוסקים נגד התורה ומגדילים להרשיע שפסיקותיהם מקלות עם אוייבינו ומחמירות עם יהודים.
אלו ממש כוחות אופל מצד הס"מ שצריך להתפלל לקב"ה שיצילינו מידם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.7.02
18261 הודעות, 255 מדרגים, 495 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
רפורמה או לא האנרכיה לא יכולה להימשך.
לאן הגענו!
78% מהציבור הישראלי סבורים ששופטים מקבלים שוחד ... הסקר האירופי החברתי, המבוסס על מחקר בהשתתפות 20 מדינות באירופה, שכלל מדגם מייצג של 1,700 נבדקים בישראל.
https://www.youtube.com/watch?v=Noi9x2DcDNk
http://www.haaretz.co.il/news/law/1.1536267
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.22
421 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
4990 הודעות, 30 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
לא יתכן שעל תקיפה אלימה ופציעה קשה של הקורבן ינתן עונש כל כך קל ולא מרתיע .על עבירות הרבה פחות חמורות של יהודים נגזרו עליהם עונשי מאסר כבדים.אין ספק שמערכת המשפט פשטה רגל לחלוטין.
אגב לדעתי על הקורבן להגיש גם תביעה אזרחית כבידה נגד התוקף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
2670 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
לא מאמינים שהשופט הבין עד הסוף, שהתוקף ערבי והקרבן יהודי. שוקלים לערער.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.12
13087 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
הפרקליטות היא אחד מהמשרדים הממשלתיים העצלנים ביותר בין הירדן לים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.18
635 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.1.21
1934 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
הרי היה כאן פיגוע קלסי שבמקרה הקורבן לא מצא את מותו באופן הכי רצחני וקשה שניתן לדמיין
על היותו יהודי.
אני בתמים מנסה להבין מה הבעיה במקרה האמור להוציא להורג ולגרש את משפחתו סוריה-ירדן?
יש סיכוי שזה יתן פתרון לבעיה?
האם זאת תגובה כל כך קיצונית כמו או פחות מלרצוח אדם על היותו יהודי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
47862 הודעות, 149 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
5808 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.19
2055 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.5.22
1805 הודעות, 26 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.7.17
5190 הודעות, 63 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.20
3498 הודעות, 47 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
בגלל שמערכת המשפט יחד עם פוליטיקאי מחמד שחלקם מוחזקים בביצים על ידי הפרקליטות וקליקת הפרקליטים /שופטים היא כבר מאפיה פוליטית.
הרפורמה תחליף שחיתות הזויה של צד אחד בשחיתות נסבלת וקלה לתיקון של צד שני.
צפויות תקלות ושחיתויות כמו בכל מערכת אנושית.
השאלה היא עלות/מחיר ועלות אלטרנטיבית/מחיר אלטרנטיבי.
הכיוון הנוכחי הוא לחורבן בית שלישי ללא רפורמה עקב הכיוון ההתאבדותי של מדינת כל אזרחיה ע״י הכנסת מסתננים/איחוד משפחות וניסיון לאפשר הבאת פליטים ״פלסטינאים״ מכל המזרח התיכון ליו״ש).
תגובת הנגד היא תנועה טבעית של מטוטלת והיא תהיה לאומנית יחסית לכל מי שאינו יהודי/ארמי/דרוזי עם קצת בלאגן פנימי.
אבל כל סטייה חזקה לצד הימני מיצרת שמרנות יתר שמחזיקה לכל היותר דור/שניים עד להתרככות.
סטייה חזקה מדי לשמאל מביאה לקריסה של החברה (כחלק מניסיון להנדס אותה בכוח), בכל מקום בו זה היה בהיסטוריה.
אין מושלם בעולם הזה, אין אוטופיה, ופה, הרפורמה לא תביא לדיקטטורה אלא תזיז את הגבינה לאסופת פריביליגים שחושבים שזה מסוכן מדי שנחליט על דברים בשביל עצמנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
6343 הודעות, 21 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
המערכת הזאת שומרת על עצמה ולא מעניין אותם שום דבר.
בשביל לפרק ולבנות מחדש הפוליטיקאים צריכים לקבל סמכויות. בלי פסקת התגברות כלום לא ישתנה. זה הכל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.19
6828 הודעות, 31 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מי ינקה את האורוות אם כך?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
61882 הודעות, 242 מדרגים, 345 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
לסעיף ברפורמה שיאפשר ענישה מחמירה יותר למקרה הנ"ל. תודה מראש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.19
2055 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
כידוע ימני, להרגיש שהסאה הוגדשה ונדרשת רפורמה עמוקה שבאה לידי ביטוי במינוח D9 למשל, בין היתר היא מפסקי וגזרי דין הזויים שבר דעת מהשורה עומד המום למולם שיוצאים מבית המשפט הישראלי.
ההבנה הפשוטה היא, שמציאות כזו התהוותה בהכוונת אלוהי המשפט מר כלענה אהרן ברק שלא בחל בעזות מצח וחוצפה להחליט עבור העם מה טוב עבורו ושזכויות אדם רלוונטיים גם למחבל שפועל מתוך מניע לאומני, שאם רק היה מתאפשר לו, היה רוצח אפילו את הברק הזה בעצמו, אבל זכויות אדם ייקוב הדין את ההר והיצור הזה זכאי לזכויות אדם כלשהם אפילו אם התנהגותו כאחרון האדם.
בזכות הרפורמה שתשנה את אופן בחירת השופטים כך שלא יהיה שיבוט ונפוטיזם, יזרים דם חדש במערכת ופסיקות הזויות כאלו לא ייצאו יותר מבית המשפט הישראלי.
זוהי הציפייה מהרפורמה שתתן מענה גם לבעיה הנוראית שאנחנו רואים במקרה דנן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
61882 הודעות, 242 מדרגים, 345 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
הרפורמה *לא קשורה לפה* וציון שלה כאן באשכול זו תעמולה זומבית.
כל מה שצריך זה לחוקק עונש מינימום חמור יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.19
2055 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 124
הרפורמה במלואה, על כלל שלביה, היא הפתרון.
בעיקר מוכר השלב הראשון שמתעסק בוועדה למינוי שופטים, יש שם גם שלב של הסדרת מעמדו של משרת הייעוץ המשפטי שגם הוא משמש לתקיעת מקלות בגלגלים (ביטוי שאאלט נכתב במפורש ע"י לא אחרת מאשר דינה זילבר שהגיעה עד לדרגת סגן היועמש).
גם חוק כפי שהינך מציע, באמצעות לוליינות משפטית כפי ששופטינו מומחים בכך יהיה עקר מתוכן ברמה הפרקטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות, 69 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
5808 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.22
1046 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
ניכר עליך שהשתנית בתגובותיך,פעם היית מתלהם ומדבר בצורה ירודה,אמיתי שהשתנית,כל הכבוד לך,בשורות טובות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
13408 הודעות, 101 מדרגים, 198 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
ללא אישור הכנסת.
"ביחד"
פחחח
לדרוס לדרוס לדרוס. כמו שאתם עשיתם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות, 69 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.04.23 בשעה 06:25 בברכה, זבוב על הקיר
אני מבין היטב שגם בשמאל, רבים אינם נוחים מפסיקות בסגנון הזה (כמוך למשל, כמשתמע מהודעתך); אבל רובם המוחלט סבורים שזה מחיר סביר לשלם תמורת השארתה על כנה של המערכת שמאפשרת להם להחזיק בשלטון בפועל ללא כל תלות בתוצאות הבחירות או ברצון העם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
5808 הודעות
בתגובה להודעה מספר 90
מי שפוגע בעם ישראל, עושה תעמולה ושקרים על עם ישראל ישלם על כך בבית דין של למעלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות, 69 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
גוף שלטוני שבוחר את חבריו (במקרה של שופטי העליון לכאורה מדובר בזכות וטו "בלבד", בדומה לזו שיש לנציגי הקואליציה - אבל אף מילה על כך שמנעד הנבחרים נע בין שמאל קיצוני לבין מרכז פרווה... וכשמדובר בכל ערכאה אחרת זה כבר פשוטו כמשמעו - שופט הרי יכול להבחר לתפקיד גם אם *כל* נציגי הציבור בועדה לרבות נציג האופוזיציה מתנגדים למינויו) ומאז ימי אהרון ברק למעשה מעביר את השליטה בו בירושה (אידאולוגית) הוא כבר בהגדרה דיקטטורה; ומה קורה כשהגוף הזה מנכס לעצמו עוד ועוד סמכויות ללא גיבוי חוקי כלשהו? למשל, הסמכות לקבוע שאנשים מטעם המערכת המשפטית יקבעו שאסור לקדם החלטה או חקיקה מסויימת, או הסמכות לקבוע שיש להעמיד פלוני לדין (בניגוד לעמדת הפרקליטות), או הסמכות לקבוע שלפלוני אסור להתמודד בבחירות או לכהן כשר, או הסמכות לקבוע שחוק יסוד אינו תקף (סמכות זו *עדיין* לא שומשה בפועל, אבל בעתירות שנגעו לעניין זה בית המשפט טען שיש לו זכות שכזו), או הסמכות לקבוע שכל אדם יכול לעתור בכל עניין למרות שאין לו נגיעה אישית (כמובן, בתנאי שמדובר באיש שמאל)?
את סיפורי הסבתא תשמור לחסידים השוטים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
5808 הודעות
בתגובה להודעה מספר 95
מה שכתבת לגבי בחירת שופטים זה בולשיט אחד גדול גבר , וכדאי שתבדוק לפני.
איך אם יש וטו לקואליציה? איך שופט יכול להיבחר?
זה בית משפט אחי זו מדינת חוק, יש את זה בכל העולם.
מספיק עם השנאה ולהאשים , בסוף באמת המדינה תהרס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות, 69 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
5808 הודעות
בתגובה להודעה מספר 112
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות, 69 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.9.22
70 הודעות
בתגובה להודעה מספר 90
רובם השמאל ממש לא חושב שפסיקות אלו סבירות ולא מוכן לקבל אותם בשום אופן.
אבל הרפורמה לא נוגעת בזה בכלל!
אפילו בועדת לבחירת שופטים, הרוב המוחלט של הדגש הוא שופטי העליון - בין אם זה באמירות של פוליטיקאים ואפילו אמירות פה ברוטר.
הרפורמה לא מדברת כהוא זה על הסחבת בבתי המשפט, על חוסר האחידות בפסיקה, על עונשים מקלים בשלל הגזרות ולא רק בפשיעה לאומנית.
אם הרפרומה הייתה מקודמת כיאות, גם השמאל היה תומך בה.
וכן, יש המון בורות גם מצד ימין וגם מצד שמאל על הרפורמה, משמעותה והשלכותיה. כי השיח הוא שיח נגדי של שליטה וניצחון ולא שיח של רפורמה ותיקונים.
לשמאל יש בעיה שבמקום לאזן את החוסר שקיים בבג"ץ מנסים לשבור לצד השני וליצור חוסר איזון מהצד הנגדי. וככל שהויכוח מתמשך כל הצדדים מקצינים - והפוליטקאים מכל הצדדים מנסים להמשיך ללבות את האש כי זה תורם להם פוליטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות
בתגובה להודעה מספר 110
ואת זה רואים בכל הפגנה והפגנה.
האם הרפורמה (המקורית) לא נוגעת למקרים אלו? האם אתה טוען שאין משקל לכך שבשיטה הקיימת המועמדים לשיפוט, במקום שיצטרכו לענות על דרישות הציבור דרך נציגיו (כולל נציגי השמאל הציוני, כמובן!), צריכים בעיקר לרצות את ממשיכי דרכו של אהרון ברק - ההוא שמוכן שיתפוצצו פה אנשים, העיקר שיהיו "זכויות אדם" (כדברי השופט בדימוס חשין, שכמובן אינו חשוד בימניות יתרה)?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.9.22
70 הודעות
בתגובה להודעה מספר 113
אתם לא מבינים בכלל על מה ההפגנות.
התשקורת, זו שאתם סולדים ממנה, בגלל אג'נדות כאלו ואחרות (חלקן אידיאולוגיות ורובן מונעות רייטינג) מציגות צד קטן ושולי של ההפגנות. לא את רוב האזרחים.
לא רוצים שבית המשפט ישלוט בממשלה, רוצים שיהיה איזון ופוליטיקאים יוכלו לעשות מה שבא להם בלי ביקורת. אני לא רוצה שלא לפיד ולא ביבי יעבירו חוקים נגד הארזחים. לא חוקים אנטי ליברליים ולא חוקים אנטי דתיים.
לומר שהשמאל שולט במדינה זה כמו לומר שהיהודים שולטים בעולם. כן, יש שמאלנים בעמדות מפתח אבל הם לא מונעים מהממשלה למשול. אבל זה אחלה תירוץ לכשלונות של ממשלות לדורותיהן..
אף אחד לא מסוגל לקחת אחריות ולומר לא הצלחתי או חס ושלום כשלתי - אז בואו נאשים את בית המשפט.
יש לי כשמאלני המון תלונות על בית המשפט, כולל בית המשפט העליון, אבל הוא לא מנע מביבי לספח את השטחים בתקופתו של טראמפ, ביבי עשה את זאת לגמרי לבד.
וכן, הרפורמה המקורית לא נוגעת למקרים אלו - היא נוגעת כאמור בעיקר לבית המשפט העליון ובקושי נוגעת לערכאות נמוכות. לצערי הרב.
אם אתה טוען שהפסיקה היא כזו בגלל אהרון ברק, כלומר בהכרח הפסיקה הייתה שונה לפניו נכון?
לך תראה כיצד פסקו בעבר ותראה שאין קשר - שוב בערכאות נמוכות ועניינים של אזרחים ולא פוליטיקאים. גם בעבר עונשי מאסר היו נמוכים מאוד, כך שיש פה לקונה ארוכת שנים שאכן דורשת טיפול יסודי - טיפול שלא מופיע אפילו במילה ברפרומה המקורית.
אני לא חושב שפסקת התגברות נכונה ברוב של 61 אלא ברוב הרבה יותר גדול.
איך זה קשור לעובדה שחלאת אדם שתקף אזרחים על רקע לאומני לא נקבר בכלא ל30 שנה?
אך זה קשור לעובדה שאתמול התקשרתי למשטרה כי חוליגינים על אפונועי שטח התפרעו אצלנו על הכבישים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות
בתגובה להודעה מספר 115
אבל ביבי על שלל מגרעותיו הוא לא נושא הדיון. האם אתה שולל את הטענה ששופטים בכלל ושופטי העליון בפרט פסקו לעיתים ללא כל סמכות, ונטלו לעצמם עוד ועוד כוח? האם אתה שולל את הטענה ששופטים בערכאות הנמוכות המעוניינים בקידום, זקוקים לשם קידומם לאישורם של ממשיכי דרכו של אהרון ברק?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.9.22
70 הודעות
בתגובה להודעה מספר 118
אבל כמו שאמרת זה לא נושא הדיון ואין ברפרומה שום דבר הבא לתקן זאת.
כי בפוסט לא מדובר על העליון ולכן הטענה הראשונה (שאני מסכים איתה בחלקה) אין רלוונטית.
ולגבי הטענה השנייה, המינוי לערכאות אלו הוא הרבה פחות פוליטי וכולם מסכימים על כך. ממנים שופט אחד לעליון בממוצע פעם בשנה, לא כל שופט רוצה לעליון וכמובן שלא כל עורך דין הרוצה להתמנות לשופט שלום ישר נשלח לבדיקת דעות.
ושוב, הרוב הגדול של משפטים בערכאות נמוכות הוא בכלל לא קשוא לזכויות אזרח אלא לענייני יום יום. תביעות הדדיות, עסקים, ביטוח, פיצויים וכו וכו'.
כאמור חוזר על טענתי, אם הכל היה נובע בגלל הועדה לבחירת שופטים, הייתה צריך לראות בכל פסקי דין היום יומיים האלו שוני מהותי לפני ואחרי המהפכה המשפטית של ברק.
אבל אין, הוא לא קיים. זאת בניגוד למה שאתה רואה בהתנהלות בית המשפט העליון שבהחלט השתנתה.
כי ככה פועלת המערכת המשפטית.
ולכן הטענה שהשמאל סובל טמטום של שופטים שמקלים על פושעים בערכאות נמוכות רק כדי שבית המשפט העליון יחליט שדרעי לא יהיה שר (אבל הוא בעצם שר מלא מאחורי הקלעים) היא אבסורדית לחלוטין.
תן לנו קצת קרדיט, אנחנו לא מתאבדים שיעים.
ושוב, הרפורמה לא נגעה אפילו במילה לגבי נושאים אלו. להיתלות רק בועדה לבחירת שופטים כאילו זה ורק זה הדבר הרלוונטי לתיקון כל עוולות בית המשפט? אני נוטה להאמין שגם אתה מבין שזה לא רציני.
אגב, אין לי בעיה עם שינוי הועדה לבחירת שופטים. היא נקבעה בעבר על ידי פוליטיקאים, שונתה על ידי פוליטיקאים ואין בעיה לעדכן שוב אם יש צורך.
אבל הדרך, אוי הדרך. שינוי מהותי ביחסים שבין מערכת המשפט לרשות המחוקקת ראוי שיעשה בצורה מעמיקה ועם רוב משמעותי. ואם הקואליציה הייתה מתנהלת כפי שצריך, מבטיח לך שהיו לה גם את הידיים של המחנה הציוני לכל הפחות ואולי גם יש עתיד.
אבל החליטו שאם אנחנו רוב אז נעשה מה שאנחנו רוצים. זה לא עובד ככה. בטח ובטח לא בשינויים מהותיים. בעיקר כי צריך עקביות. אם עוד 4 שנים תתחלף ממשלה והיא תחזיר חזרה את הרפורמה לקדמותה, מה עשית בזה? אתה יוצר סחרור מטופש ומסוכן למדינה.
אבל אם תקבע רפורמה עם 80 חברי כנסת, ייקח זמן משמעותי אם בכלל על מנת שיוכלו לשנות שוב.
יש הבדל בין קביעת מדיניות של קואליציה שקיבלה מנדט מרוב העם ויש לה בהחלט סמכות לנהל לפי האידיאולוגיה שלה, לבין שינויים משמעותיים באיזון בין 3 הרשויות הכי חשובות בדמוקרטיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות
בתגובה להודעה מספר 119
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.04.23 בשעה 15:09 בברכה, זבוב על הקיר
וגם למנדט שיש לממשלה לנהל מדיניות אין שום משמעות כל עוד אתה תומך בזכותו של בית המשפט לפסול את המדיניות כראות עיניו.
אתה רואה מי מפגין לצדך עם דגלי אש"ף. אתה רואה מי מוביל את המחאות. אתה שומע אנשי ציבור בולטים, ממתנגדי הרפורמה, אומרים בגלוי שהם לא מתכוונים לאפשר פה דמוקרטיה במובן המקובל, ושיש להבטיח שדעתם של "האנשים הנכונים" (הם) תגבר בכל מקרה על הדעות האחרות. ואתה בא ואומר, "כל זה לא מעניין אותי. אני בסה"כ בא למחות כנגד הפגיעה באיזון בין הרשויות (אותו ה"איזון" שמאפשר את האמור לעיל!), ולא נותן את דעתי על המטרות שאותן תמיכתי משמשת בפועל."?
כבר אין קונים לסחורה הזו, חביבי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.9.22
70 הודעות
בתגובה להודעה מספר 126
אתה באמת חושב שהועדה לבחירת שופטים תפתור את כל בעיות העולם?
אתה באמת חושב שהיא תגרום לשופט זניח בבית משפט לפסוק לחומרה נגד אדם שפשע?
אתה באמת חושב שהיא תגרום לשופט זניח לזרוק תביעת שיבוב מיותרת של חברת ביטוח מכל המדרגות?
אתה באמת חושב שהיא תגרום לשופט זניח לפסוק הוצאות ריאליות לנתבעים שניצחו בתביעה?
אם כן, אז אין לך מושג ידידי מה זה בתי משפט, ולמרות מילותיך אתה גם לא מבין עד הסוף את הרפורמה ומשמעותה.
וכל ההפגנות ללא יוצא מן הכלל עם 99.9% דגלי ישראל. עם ציונים אמיתיים שאוהבים את המדינה, מתגייסים לצבא וחוגגים בגאון את יום העצמאות.
אם אתה רוצה להיתלות בכמה מטומטמים עם דגלי אש"ף הבעיה היא אצלך ולא אצל המפגינים.
אני לא יכול לשלוט במילים שיוצאות לאהוד ברק ובניגוד לטענות המטופשות של פוליטיקאים מהימין אין להפגנות האלו מובילים. זה מה שאתה מנסים למכור ולא מצליחים הבין.
אף אחד לא קנה דגלים לחברי, אף אחד לא ארגן להם הסעה כמו הפגנת המיליון המתוכננת.
זה התחיל מהפגנה ספונטנית והמשיך כך ללא שום מובילים. אם תנסה להיזכר, בהתחלה ירדו על לפיד וגנץ שלא הגיעו להפגנות, כי זה התחיל למטה ולא למעלה.
אם הרפורמה כמו שהיא הוצגה בהתחלה הייתה עוברת זה לא הייתה דמוקרטיה במובן המקובל.
לא אני אומר זאת, אלו ציטוטים של יריב לוין וביבי!!!
ההפגנות לא אומרות להספיק את הרפורמה, ולראייה השיחות בבית הנשיא לגיבוש מתווה עם רוב מוחלט של האופוזיציה הציונית. ההפגנות הם נגד האופן שבאו להעביר את הרפורמה בצורה של אנחנו נגד הם. אין אנחנו נגד הם, אנחנו עם אחד. תפסיקו להתנהל בצורה הזו.
אתה יודע למה הפסיקו את הרפורמה? בגלל ההפגנות? לא חביבי, היה לקואלציה רוב מובהק ועדיין יש לה רוב להעברת איזה חוק שירצו.
הפסיקו כי אפילו רוב חברי הקואליציה כבר לא קונים את הסחורה שלך!
גם הם הבינו שהם הלכו רחוק מדי ועכשיו מנסים למזער נזקים.
ראיתי ראיון יפה מאוד עם עמית סגל, שאלו אותו האם אין משהו שהוא מתנגד אליו ברפורמה?
ענה שכן ולא. כן, יש מלא דברים שהוא מתנגד אליהם, ולא כי הוא יודע שדברים אלו הם עיזים שהכניסו על מנת שיוציאו אותם לאחר מכן.
רק שהפוליטקאים מהימין מנסים לעשות פוליטיקה על הגב שלנו, ולכן ממשיכים למכור לך את הרפורמה המקורית למרות שאפילו הם לא באמת מאמינים בה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות
בתגובה להודעה מספר 133
יקבלו במקומו את לוין ואמסלם (ורוטמן, וסמוטריץ', ובן-גביר...).
תמשיך לשקר ולטעון שההפגנות "התחילו מלמטה". השמאל הוא הכל חוץ ממטומטם, ויודע היטב על מה הוא נלחם. הטיב להסביר זאת פרופ' דן שכטמן, שבניגוד ל"דוברי" המחאה התרגל לדבר בישירות של איש מדע, ואמר בריש גלי שהדמוגרפיה היא בעיה. דיבר ספציפית על האוכלוסיה החרדית, אבל זה לא סוד שגם לעומת הסרוגים ואף ביחס לאוכלוסיית הימין בכללותה, דמוגרפיית ה"ילד וכלב" התל-אביבית לא תחזיק מעמד - ולא תמצא עודף דוגמאות בהסטוריה למצבים בהם מיעוט דמוגרפי הצליח לשמור על השלטון בדרכים דמוקרטיות.
האם הרפורמה (המקורית) תפתור *מיידית* את כל תחלואי המערכת? לא. אבל בדיק באותה המידה היא גם לא תהפוך את ישראל לדיקטטורה; היא בסך הכל תשנה את המשוואה לפיה לקבוצה מסויימת ישנה זכות בלעדית להגדיר את פני מערכת המשפט, שמצידה ניכסה לעצמה את הזכות להגדיר את פני המדינה (כפי שאהרון ברק ציין בגאווה רבה) - ומהאפשרות הזו השמאל משקשק, וכל השאר הם שקרים גמורים שנועדו להצדיק את עמדתם.
הסיבה האישית שלך לתמיכתך במחאות, אם לומר בכנות, אינה מעניינת; בשורה התחתונה אתה משתתף בהתארגנות שתכליתה לגזול ממני את זכותי הדמוקרטית להשתתף, כשווה בין שווים, בעיצוב פני המדינה... ועל כך, כפי שכתבתי מלכתחילה, בעיני אתה שותף מלא לפשע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
2687 הודעות, 11 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.22
1046 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
דמוקרטיה,קישטא דיקטטורה,בשורה כזו ביום הזיכרון זה פיגוע דקירה בלב האומה לא פחות,בושה וחרפה שאנשים אשכרה מחרפים נפשם בהפגנות לתמצית הזבל האנושי הזו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.17
2233 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כי אם זה היה מישהו מהחונטה שנדקר בדוק זה לא היה הגזר דין.
על נעל על שופט מקבלים יותר !ֹ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.3.08
15211 הודעות, 196 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.15
13004 הודעות, 148 מדרגים, 291 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גן עדן למחבלים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.19
4787 הודעות, 30 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה למה צריך רפורמה דחוף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
9228 הודעות, 20 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
בטח שלא הרפורמה הנןכחית
מה שצריך זה חקיקת עונשי מינימום
בעברות כאלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.23
6 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
לא פתרנו שום בעיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
וכבר ראינו למשל דוגמאות להרשעה בסעיפים מקלים בהרבה מאלו התואמים את העבירה שבוצעה בתירוצים קלושים, למשל הרשעה בגרימת חבלה במקום בנסיון רצח (לאומני!) כי הסכין לא היתה איכותית מספיק.
כל מי שנלחם בימין אלו על שימור השיטה בה אנשים כמו השופט הזה יכולים להתמנות לתפקיד (ולהזכירך, לכל ערכאה פרט לעליון הנציגים "המקצועיים" בועדה יכולים למנות כל מועמד שעולה על רוחם, גם אם *כל* נבחרי הציבור בועדה, מהקואליציה והאופוזיציה גם יחד, מתנגדים למינויו) הינו שותף מלא לפשע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
9228 הודעות
בתגובה להודעה מספר 20
ובלי שום "רפורמה"
אבל החגיגה הסתיימה כש"הימין על מלא" חזר לשלטון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.14
13402 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.09
7347 הודעות, 52 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
שאחרי כמה רגעים נפסל בבגץ..
הספק מדהים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
9228 הודעות, 20 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
השחור הופך ללבן וההפך
ויש ביקורת "מימין" אפילו על תהליכים מבורכים כאלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות, 69 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
9228 הודעות, 20 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
ולמנוע את בקשתם של משפחות יהודים שכולות שלצערנו מבקשים לקיים את הטקס המביש הזה
בטח שלא מנימוקי בטחון
אז אל תמהר לפסול שופט רק על זה
הייתי יותר שמח
אילו הנושא הזה
לא היה שפיט בכלל
והמילה האחרונה היתה של שר הבטחון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות, 69 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
9228 הודעות, 20 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
העניין הוא שאם יהיה חלילה פיגוע
אין שום סנקציה נגד השופט
ולא נשקפת שום סכנה לכיסאו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות, 69 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 114
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
9228 הודעות, 20 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 121
והיא מאוד מורכבת
אין באמת שמאל וימין
ולמי שהיה ספק
"ימין על מלא" זה לא הפתרון הכי טוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות, 69 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 128
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
9228 הודעות, 20 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 130
אלא אוסף של ביביסטים וחרדים
שיש להם כמה וכמה אינטרסים שקודמים
לימין לערכיו ולמהותו
ואתה בשלך עם העובדות מדף המסרים שהבג"ץ אשם בכל
תהנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות, 69 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 137
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
6343 הודעות, 21 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
כשכל יוזמה לשינוי אמיתי נעצרת כבר בתוך המשרד הממשלתי ע"י יועץ של המשרד בטענה ההזויה שזה "לא יעבור בבג"צ" (אפילו לא שולחים לבדיקה בבג"צ, היועץ כבר מחליט לבד על מה "אפשר להגן" ועל מה לא), איזה תהליכים מבורכים ציפית לקבל?
נראה לך שעל עונשי מינימום למחבלים יהיה אפשר "להגן בבג"צ"? אם כן, לי נראה שאתה טועה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.8.17
11379 הודעות, 46 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
6343 הודעות, 21 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
שאי אפשר להגן על זה בבג"צ, ושלום ולא להתראות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
9228 הודעות, 20 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
שהם אמורים לשפוט רק לפי החוק
והייתי מצפה מהפוליטיקאים של הימין שיעמדו על רגליהם האחוריות כשזה לא קורה
אבל כניראה שאת הימין מעניינות סוגיות אחרות לגמרי לכן
אחמד טיבי עודה וצוררים עויינים רבים אחרים נמצאים בכנסת
בניגוד לחוקים ברורים
שבעבר אותו בג"ץ פסל מפלגות ומועמדים כאלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.1.21
1934 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.3.08
15211 הודעות, 196 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.07
20683 הודעות, 165 מדרגים, 315 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
49430 הודעות, 120 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.1.21
1934 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
עד שיתפטר, צריך להקיא אותו מהחברה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.23
6 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.20
11499 הודעות, 141 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בושה וחורפה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.21
1961 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
28846 הודעות, 100 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אלא בכתבה יש דברים שלא פורטו.
ואם אני טועה, בזיון שאין כדוגמתו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.08
39481 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
מלבד העובדה שהיא שונאת יהודים (ובפרט יהדות).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.07
12895 הודעות, 74 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה פסק דין שצריך להביא להשחה של שופט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.23
320 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לבטל עסקאות טיעון ולבנות עוד בתי כלא ולהתחיל לתת עונשים קשים על עבירות אלימות ובטח ובטח על רקע לאומני. בטוח שהחוק קובע עונש חמור יותר. זו מתנה לטרור הפסיקה הזו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
7047 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
אבל למה שהסוהר שלו יהיה המחבל, זה כבר ממש מוגזם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
3290 הודעות, 28 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אזי מי במשטרה אחראי על המחדל ושיסבירו כיצד ייתכן שאין לה יכולת לחקור בצורה רצינית מאורע חמור שכזה. הגיע הזמן שהמערכות יפסיקו עם השחיתות והתיקים התפורים ויתחילו לתת תוצאות, אמיתיות ואיכותיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
7047 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.11.21
1735 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.12
11842 הודעות, 57 מדרגים, 112 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יאללה, לדקור ולהכות יהודים. בציניות מרה כמובן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
7921 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.13
11414 הודעות, 74 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.22
1208 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
פיגוע שלא צלח
המחבל קיבל 15 חודשי מאסר
שימו לב כי ככל הנראה לפי הכתבה ותגובת עו"ד, בית המשפט לט משתמש בטרמינולוגיית פיגוע או אירוע טרור.
כלומר, פיגוע שהוא לא פיגוע..
שיטה חדשה, בוא נרביץ לו קודם ורק אחרי כמה דקות נדקור אותו.
מובן למה האמריקאים והעולם מודאגים, הם יודעים כמה מלקקים פה למחבלים.
מרתיח ומזעזע
מישהו יודע מה קרה עם שאר חבריו שלא דקרו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
19923 הודעות, 36 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.18
2682 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.17
6245 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.16
4663 הודעות, 22 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
המערכת רקובה אבל חס וחלילה לעשות בה שינויים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
7921 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
אפשר לעשות שינויים בלי לבטל את עצמאות בית המשפט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.16
4663 הודעות, 22 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
אל תיתמם, בסופו של דבר זה הכל עניין של משא ומתן, וטבעי להגיע עם קלפים חזקים כדי שיהיה על מה להתמקח.
חלקים מהרפורמה חברים מהאופוזיציה רצו להעביר בעצמם. כשהם רצו להעביר זה כן היה סביר כי? …
שלא תטעה, אני לא מסכים עם הרפורמה במתכונתה הנוכחית.
אתה מסוגל להגיד שאתה לא מסכים עם חלק מדרכי המחאות?
אם יש דעה שכל סוג של מחאה לגיטימית,
איפה הבעיה עם אנשים שתומכים ברפורמה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
5086 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
ימשיכו לרצוח יהודים ולקבל עונשים מגוחכים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.08
8804 הודעות, 73 מדרגים, 143 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.09
51984 הודעות, 240 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
10421 הודעות, 69 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תזכרו שזה נעשה למען המטרה הנעלה של הבטחת שלטונם הנצחי ללא קשר לתוצאות הבחירות או לרצון העם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.21
1556 הודעות, 10 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מסתבר שהיהודים הם עם ששפלותו מעידה על טיבו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.07
5045 הודעות, 48 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חייבים לא רק רפורמה במערכת המשפט המושחתת והרקובה עד היסוד אלא לפטר את כל השופטים ולהקים מערכת חדשה לגמרי עם שופטים נאמנים לעמם ולארצם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.17
29338 הודעות, 120 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
טפי , רפורמה עכשיו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
5086 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
ושרצח אלגנטי זה בסדר.
היא בטח חוגגת עכשיו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
11651 הודעות, 62 מדרגים, 119 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.15
7262 הודעות, 37 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כבר קרה שהעליון החמיר במקרים דומים.
כמובן שאין לדבר שום קשר להפיכה המשטרית, שנועדה להשפיע על המשפט החוקתי ולא הפלילי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.5.12
22872 הודעות, 189 מדרגים, 360 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.12
1563 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.10.15
2154 הודעות, 15 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.3.23
551 הודעות, 2 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
84037 הודעות, 206 מדרגים, 388 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.11
30602 הודעות, 245 מדרגים, 476 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
די לדיקטטורה המשפטית!
מרחמים על אכזריים ומתאכזרים לרחמנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.02
35040 הודעות, 88 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כאשר שניים אחרים בכלל חוגגים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.20
1031 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בית המשפח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
9159 הודעות, 32 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מי מגן על חרא כזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
20678 הודעות, 122 מדרגים, 221 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אז פלא שכ"כ הרבה מהם מנפקים כאלו פסקי דין בזויים??
חלק מהם פשוט לקח את הצד של האויב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.4.23
9 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.12.08
27901 הודעות, 175 מדרגים, 320 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
5086 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רצח?
הריגה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.3.17
1338 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
אך זה ניסיון לרצח ופשע לאומני חמור מאוד לפחות 15 שנים בכלא שמתוכם 14 וחצי שנים בצינוק זה היה מספק ומרתיע. רק אם היינו מדינה מתוקנת זה היה קורה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.9.20
1618 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
4649 הודעות, 12 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.14
11582 הודעות, 96 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
109052 הודעות, 377 מדרגים, 604 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כִּי כֶרֶם ה' צְבָאוֹת בֵּית יִשְׂרָאֵל וְאִישׁ יְהוּדָה נְטַע שַׁעֲשׁוּעָיו וַיְקַו לְמִשְׁפָּט וְהִנֵּה מִשְׂפָּח לִצְדָקָה וְהִנֵּה צְעָקָה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.15
4362 הודעות, 24 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חביביהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.22
1133 הודעות, 2 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.14
48947 הודעות, 176 מדרגים, 318 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
14021 הודעות, 116 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
77896 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
את השופט צריך לסלק.
המדינה חייבת לערער.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.20
343 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בושה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.16
39981 הודעות, 142 מדרגים, 272 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.13
14907 הודעות, 62 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.11
5059 הודעות, 40 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
https://www.tiktok.com/@ido_givoni/video/7224501708066458882?_t=8bkoHV4hGZG&_r=1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
34508 הודעות, 203 מדרגים, 319 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
4364 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.14
4498 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
7019 הודעות, 21 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2930 הודעות, 20 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם יהודי היה עושה דבר כזה לערבים הוא היה מקבל 10 שנות כלא במינימום.
אם גבר היה עושה דבר כזה לאשה הוא היה מקבל 20 שנות כלא. המאבטח של הרמטכ"ל קיבל 12 שנות כלא על כך שתפס אישה ברחוב והכניס לה אגרוף אחד אחרי שהפיל אותה. גם אף אחד לא הוכיח שניסה לאנוס אותה כי אונס מחייב חדירה אבל לא היה שם ניסיון לחדירה והתוקפן תמיד יכול לטעון שרק ניסה לבצע מעשים מגונים ולא לאנוס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
3090 הודעות, 35 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יותר מידי פסקי דין של המגזר הזויים כאילו משהו מזיז להם את העט...
ואולי המגזר מבין שיטה והיות יש שם כספים שחורים אז עושים אחד ועוד אחד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד