“לשקם את מי שאפשר”: שחקני בית”ר נפגשו עם חברי עמותת “אחים לחיים”

השחקנים, ביחד עם הצוות המקצועי, קיבלו לפני האימון הרצאה מאלפת מגיל גאנוניאן, אוהד הקבוצה, ויו”ר עמותת “אחים לחיים: "אני קורא לזה ציונות, נתינה ואהבת הארץ"

שחקני בית”ר נפגשו עם חברי עמותת “אחים לחיים”, צילום: באדיבות בית"ר

לאחר הניצחון אתמול על הפועל חדרה, ועם כניסתו הערב של יום הזיכרון הקדוש לחללי צה”ל ונפגעי פעולות האיבה, הגיעו הבוקר (שני) שחקני בית”ר ירושלים למתחם האימונים בבית וגן לאימון שחרור. השחקנים, ביחד עם הצוות המקצועי, קיבלו לפני האימון הרצאה מאלפת מגיל גאנוניאן, אוהד הקבוצה, ויו”ר עמותת “אחים לחיים”.

גיל, שהגיע בליווי ילדיו, פגש שם את מאיר אפללו ואסי מלכה, חברים ותיקים של המועדון, ששומרים על הקשר עם המועדון בכל ימות השנה. ביחד התכנסנו כולנו ושמענו את הסיפורים של הגיבורים האלה. מאיר, שפתח את השיחה, ביקש להקדיש את החלק שלו לסרן חגי ביבי, שהיה המ”פ שלו ולסגן לאונרדו ויסמן, הסמ”פ, שהיו חלק מהרובאית בגדוד צבר של חטיבת גבעתי. השניים נהרגו במהלך היתקלות עם מחבלים, שחוסלו במהלך האירוע. מאיר סיפר על הקירבה העצומה שהיתה לשניים עם הפלוגה והשאיר את הלבבות קרועים: “משפט אחד לא אשכח שחגי היה אומר כל הזמן, לפני כל יציאה לפעילות – יש שיקראו לזה פראיירים, אני קורא לזה ציונות, נתינה ואהבת הארץ”.

גיל גאנוניאן, אוהד הקבוצה, ויו”ר עמותת “אחים לחיים,

לאחר מכן דיברנו עם גיל גאנוניאן, יו”ר “אחים לחיים”. גיל, ששירת ביחידת דובדבן, חווה אירוע על גבול המטורף, סיפר לנו על הפציעה שלו ועל החיים בצל הטיפולים הקשים שעבר. תחילה ביקש להקדיש את ההרצאה שלו לסגן אלוף אייל וייס ז”ל, בן 34 במותו, שהיה מפקד יחידת דובדבן ונהרג במהלך פעילות מבצעית.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כיום יש בעמותה כ-1400 לוחמים עם פוסט טראומה ופציעות אשר מוצאים את עצמם במסגרת ראויה ואיכותית. גיל סיפר בהתרגשות איך נלחם לא להפוך את הנכות למקצוע, וגם על הפעילויות שהם יוצרים לדור הצעיר של העמותה. לסיום נתן את הדוגמה של יונתן לוין, פצוע אשר נמצא עם מכונת הנשמה והוא חלק בלתי נפרד מהעמותה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר