בזמן השבעה: אביב גפן במחווה מרגשת לאבא יהונתן

צפו: בעוד הוא יושב שבעה על אביו יהונתן גפן, שהלך לעולמו לאחרונה, הזמר המוערך נצפה בסרטון שבו הוא מבצע את שירו של גפן האב, "הנסיך הקטן"

יהונתן ואביב גפן , צילום: קוקו

חמישה ימים עברו מאז הלך לעולמו יהונתן גפן, מהמשוררים ואנשי התרבות המוערכים והאהובים בתולדות ישראל, בגיל 76. בעוד ילדיו שירה, אביב ונטשה יושבים עליו שבעה, בני משפחה, חברים, פוליטיקאים וקולגות ממשיכים לבוא ולהביע תנחומיהם. בקטע שהועלה לאינסטגרם, ניתן לראות שחקנים ומוזיקאים כמו ברי סחרוף, שלומי שבן, יובל שרף, מאור כהן, מוש בן ארי ואחרים, בעודם פוקדים את השבעה.

בווידאו שהועלה לרשת מצולם הבן אביב כשהוא שר את שירו של אביו, "הנסיך הקטן" (או "הנסיך הקטן מפלוגה ב'", בשמו המוכר יותר). את השיר הלחין ב-1978 שם-טוב לוי והוא נכלל בין שירי אלבומו היחיד של ההרכב "קצת אחרת". גפן האב ז"ל סיפר בעבר כי כתב את השיר אודות חייל שהכיר, נער צנום וחולמני, שלא התאים למערכת הצבאית. הוא בוצע על ידי שמות כמו גידי גוב, נינט טייב ורוני דלומי, וגם יהונתן עצמו שר אותו יחד עם אביב בהופעה בצוותא. 

אביב גפן בהופעה, ארכיון, צילום: קוקו

היום (שני) פורסם באתר Ynet כי גפן הבן מתכוון למלא את התחייבויותיו המקצועיות ולהופיע על במות מחר, ערב יום העצמאות. לצורך כך התייעץ הזמר ברב. רווחי הופעות ערב זה, כך דווח, יוקדשו לפעולות הנצחה של אביו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר