כוכב "צעירים חסרי מנוח" חושף בכאב: "אני מתמודד עם סרטן"

אריק בריידן, שמגלם את דמותו של ויקטור ניומן באופרת הסבון כבר ארבעה עשורים, אובחן עם סרטן הערמונית

"צעירים חסרי מנוח", צילום: יח"צ

הוא אחד השחקנים המזוהים ביותר עם אופרת הסבון המצליחה "צעירים חסרי מנוח", וכעת השחקן אריק בריידן, המשחק את דמותו של ויקטור ניומן, חושף מלחמה עם אויב מסוג אחר מאלה שהוא נאבק בהם על המסך: סרטן הערמונית.

אריק בריידן כוויקטור ניומן ב"צעירים חסרי מנוח", צילום: יח"צ

 

בריידן בן ה-82 שיתף ביום שישי האחרון את מאות אלפי המעריצים שלו בגילוי המחלה בסרטון שהעלה ללייב בפייסבוק שלו, וסיפר כי אובחן לאחר שהתגלו אצלו בעיות בפרוסטטה ובשלפוחית השתן שהחמירו בזמן שהתאושש מניתוח שעבר להחלפת ברכו השמאלית לפני כשלושה חודשים.

בריידן, המגלם כאמור את דמותו של ויקטור ניומן בסדרה המצליחה מתחילת שנות השמונים ואף זכה על תפקידו בפרס האמי היוקרתי, הוסיף ושיתף כי ההחלטה לחשוף את דבר המחלה שלו הגיעה בשל הרצון שלו לסייע לגברים מבוגרים שאולי יקשיבו לו. "אני שונא להיות כל כך אישי", אמר, "אבל אני חושב שזה יכול להועיל לגברים מבוגרים שאולי או אולי לא יקשיבו לי", הסביר.

אריק בריידן, צילום: יוטיוב, צילום מסך

בסרטון הארוך בן 13 הדקות, בריידן, שנראה עייף ודיבר בקול שבור ונרגש, לא חשף מתי אובחן או החל בטיפול, אך כן סיפר כי האבחון בוצע על ידי אורולוג בבית חולים בלוס אנג'לס. לאחר שאובחן, עבר ניתוח בשם UroLift בו הוסר הגידול ודגימות ממנו נשלחו לביופסיה. בבדיקה נחשפו תאים סרטניים בדרגה גבוהה והוא החל לעבור טיפול אימונותרפיה.

"למדתי עכשיו להקשיב לגוף שלי יותר ולא להתיש את עצמי", שיתף בתהליך שהוא עובר, והוסיף כי הוא עדיין מקפיד להתאמן באופן המותאם לטיפולים וליכולות שלו. הוא אף שיתף שנכון לעכשיו אין לו כוונות להפסיק להצטלם לסדרה. "אם נראה שאני קצת לא מרגיש טוב, זה נכון", הודה בכנות, "אבל אני אתגבר על זה. הממזר הזה לא ינצח אותי, אני אנצח אותו", הבטיח.

לסיום, בקול נרגש וכמעט על סף שבירה, בריידן ביקש להודות למעריציו על תמיכתם. "אני מרוצה שאני מסוגל עדיין לעבוד. אני נהנה מכך, זה מסיח את דעתי ואני נהנה מהידיעה שאני מספק בידור לאנשים. התמיכה שלכם מאוד חשובה לי ואני מעריך אותה מאוד", הדגיש וסיכם: "אם יש לכם בן משפחה שעובר את זה, תתמכו בו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר