אל תזלזלו בלב של אלופים: אף אחד לא שובר את גולדן סטייט וסטף קרי

החבורה הצעירה של סקרמנטו קינגס איימה להכניס את הווריירס לדפי ההיסטוריה, מהצד השלילי שלה • אבל חבר היכל התהילה העתידי שוב הוכיח למה הוא נחשב לאחד השחקנים הגדולים בעולם כבר למעלה מעשור

קרי וגרין חוגגים, הלילה. אי אפשר לשבור אותם, צילום: AFP

הסטטיסטיקה הייתה נגדם, אבל הגולדן סטייט ווריורס לא מראים סימני האטה. אחרי שמצאו את עצמם בבור 0-2 ובלי דריימונד גרין שהורחק בצדק, ילדי הזהב של סטף ניצחו את המשחק בלעדיו ואתמול בלילה השוו את הסדרה מול הסקרמנטו קינגס. מדובר באחת הסדרות הכי תחרותיות בפלייאוף הנוכחי.

מאז שנת 2000, רק ארבע קבוצות שזכו באליפות סיימו את הפלייאוף העוקב עם הפסד בסיבוב הראשון: המיאמי היט (2007), הדאלאס מאבריקס (2012), הסן אנטוניו ספרס (2015) והלוס אנג'לס לייקרס (2021). לרגע היה נראה שהווריורס יצטרפו לחבורה, אבל כמו תמיד, לסטף היו תכניות אחרות.

זה לא באמת מפתיע. הקבוצה היא אחת הגדולות בכל הזמנים. מקומו של קרי בהיכל התהילה מובטח והקבוצה עצמה גרפה 4 אליפויות ו-6 הגעות לגמר בטווח של 8 שנים. שושלת ללא עוררין.

סטף חוגג עם קליי, הלילה, צילום: AP

השלישייה של קרי, גרין וקליי תומפסון לצד המאמן סטיב קר מהווים עוגן לקבוצה מאז האליפות הראשונה ב-2015 ויחד הם ראו לא מעט עליות ומורדות. למרות כל הדרמות של קווין דוראנט הקבוצה לא הורידה הילוך גם לאחר שעזב וזכתה באליפות בעונה שעברה, תוך שהיא הוסיפה לקרי את הטייטל היחיד שהיה חסר לו- ה-MVP של הגמר.

ההיסטוריה לא לצידם בסדרה. 92.8% מהקבוצות שהובילו בפלייאוף 2-0 ניצחו. 410 מתוך 442. עכשיו הכל מתאפס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אם יש קבוצה שאסור היה לזלזל בה זו גולדן סטייט שכבר ראתה כמעט הכל. המשחק הבא יתקיים בסקרמנטו שעדיין מחזיקה ביתרון הביתיות. הווריורס לא שיחקו טוב במשחקי חוץ העונה וניצחו רק 11 משחקים. הקינס שמרו על הבית יחסית עם מאזן חיובי של 23-18. האם הווריורס יצטרפו לסטטיסטיקה עגומה של אלופות עם יציאה מוקדמת מהפלייאוף שככל הנראה תסיים את השושלת באופן רשמי? המשחק הבא כנראה יספק לנו את התשובה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר