דיווח סורי: עמדות המזוהות עם משטר אסד הותקפו

כלי תקשורת באופוזיציה סורית מייחסים את האירוע לישראל • "יותר מ-20 פגזים שוגרו לעבר מוצבים באזור קוניטרה" • עוד דווח כי אחד היעדים הוא מעוז של מיליציה • "כרוזים פוזרו והזהירו משיתוף פעולה עם בכיר בחיזבאללה"

תקיפה בסוריה (ארכיון), צילום: רשתות ערביות

תקיפה לילית בסוריה: כשבועיים לאחר הירי לעבר שטח הגולן והתקיפה באזור דמשק, כלי תקשורת סורים דיווחו הלילה (אור ליום שני) על הפגזת תותחים של צה"ל נגד עמדות של משטר אסד בכפר שבאזור קוניטרה ליד גבול רמת הגולן.

באופוזיציה הסורית טוענים כי במהלך התקיפה שוגרו יותר מ-20 פגזים לעבר עמדה הנמצאת במערב הכפר. עוד דווח כי אין מידע על נפגעים באירוע. לדברי כלי תקשורת המזוהים עם האופוזיציה הסורית, באחת העמדות שהופגזה ממוקמים אנשי מיליציה המקורבת לארגון הטרור חיזבאללה מלבנון. על פי דיווחים, עמדה זו הייתה מוקד לתקיפה בעבר. 

הכרוזים שמזהירים משיתוף פעולה עם חיזבאללה, צילום: השימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

לאחר הדיווחים על התקיפה, כלי תקשורת סוריים המזוהים עם האופוזיציה הסורית דיווחו כי צה''ל פיזר כרוזים בקוניטרה המזהירים מפני שיתוף פעולה מודיעיני עם חיזבאללה.

"אנחנו מודעים ועוקבים אחר המשך שיתוף הפעולה המודיעיני עם חיזבאללה במוצבי החזית. אתם נושאים באחריות לשת"פ עם חיזבאללה. שיתוף הפעולה שלכם יוביל לפגיעה", נכתב בכרוז.

הכרוזים כללו תמונות של בכיר בצבא אסד, ראש המודיעין טארק סאמר אדאנא ומפקד מטה מודיעין של חיזבאללה בשם טארק מאהר.

השתתפה בהכנת הידיעה: לילך שובל

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר