אופיר חיים על ההגרלה של נבחרת הנוער: "אם נשחק את הכדורגל שלנו – ננצח את כולם"

מאמן הנבחרת נשמע מלא ביטחון אחרי ההגרלה יחד עם סנגל, יפן וקולומביה בבית 3 של המונדיאליטו • איליי מדמון: " כל נבחרת שתעלה מהבית הזה תהיה ראויה"

אופיר חיים. "באים להניף את דגל ישראל באווה", צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

אחרי שנבחרת הנוער של ישראל הוגרלה היום (שישי) לבית 3 במונדיאליטו שיפתח ב-20 במאי בארגנטינה יחד עם סנגל, יפן וקולומביה, התגובות לא איחרו להגיע.

מאמן הנבחרת, אופיר חיים אמר: "אנחנו לא מכירים מקרוב את שלושת הנבחרות, אבל בוודאות מדובר בנבחרות קשות, טובות מאוד. סנגל חזקים ומהירים והיפנים נבחרת ברמה גבוהה. יהיה לא פשוט אבל אני מאמין שאנחנו נמשיך להפתיע ולרגש את כולם. אנחנו טסים למען מטרה גדולה ואנחנו רוצים להניף את דגל ישראל בגאווה".

אופיר חיים על ההגרלה של נבחרת הנוער במונדיאליטו | ההתאחדות לכדורגל

על הסיכויים והסגל שימריא לטורניר: "ההכנה לא הכי אופטימלית, אני בקושי רואה את השחקנים. זה טוב שהם משחקים ומקבלים הרבה דקות בליגת העל ובליגה הלאומית. אני מחכה לרגע שנוכל להתאחד ולהתאמן ביחד. אני רוצה שנשחק את הכדורגל שלנו כי אז לא משנה איך היריבה תשחק – אנחנו ננצח את כולם".

הקפטן איליי מדמון: "הוגרלנו לבית תחרותי, מאוזן ושווה כוחות מאוד. אני חושב שכל נבחרת שתעלה מהבית הזה תהיה ראויה וזה לא יפתיע אף אחד. אני מאוד מאמין בנבחרת שלנו ומאחל לנו הצלחה רבה בטורניר הענק הזה".

החלוץ תאי עבד הוסיף: "בהחלט הגרלה לא קלה, אבל אנחנו חדורי מטרה. אני בטוח שאופיר והצוות המקצועי יכינו אותנו בצורה הטובה ביותר למפגשים ונעשה הכל כדי להביא גאווה למדינת ישראל כפי שעשינו באליפות אירופה אשתקד".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בוני גינצבורג המשנה למנהל הטכני של הנבחרות הצעירות הגיב: "מדובר באירוע מאוד מאוד מרגש שישראל על המפה העולמית. זה מונדיאל ואין בתים קלים או נבחרות חלשות וזה נכון כמובן לבית שלנו. זו חוויה והתנסות אדירה עבור השחקנים בציר ההתפתחות שלהם ואני משוכנע שזה יתרום להם בעתיד. אנחנו כבר התחלנו לעבוד ולצוות יהיה את כל הפרטים הרלוונטים על כל נבחרת שנתמודד מולה. אל אל ישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר