עם שריקת הסיום במשחק חצי הגמר בין באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי החלה הספירה לאחור לקראת המשחק הגדול והמבטיח בין סיטי לריאל. כזכור, אשתקד נפגשו שתי הקבוצות במעמד זהה וריאל מדריד הגיעה לגמר וזכתה בגביע הנכסף, אבל לתחושתי, רמת הציפייה והמתח השנה גדולה יותר ואף תעלה ככל שיתקרב המשחק הראשון באצטדיונה של ריאל. כל תוצאה לא תפתיע - מדובר בשתי קבוצות מהטובות ביבשת.
ריאל מדריד היא שיאנית הזכיות, 14 במספר. איך אפשר להסביר את סוד הקסם של ריאל, קבוצה שיודעת תמיד במעמדים הללו להתעלות ולעתים לחזור מפיגור ולבסוף לנצח. יש לריאל היסטוריה מפוארת עם רצף בלתי נגמר של שחקנים מעולים, ומאמנה קרלו אנצ'לוטי חגג ארבע זכיות במפעל, שתיים מהן עם ריאל, מאמן עם ניסיון עצום. היא כנראה לא תזכה באליפות ספרד, אבל העפילה לגמר גביע המלך ובונה קבוצה שמתבססת על שחקנים צעירים ומוכשרים שיובילו אותה מן הסתם בעתיד להישגים נוספים. להזכירכם, ריאל גם הדיחה בדרך שתי קבוצות אנגליות מנוסות שזכו בעבר בצ'מפיונס, ליברפול וצ'לסי. האם סיטי תהיה השלישית? ימים יגידו.

1 צפייה בגלריה
שחקני שתי הקבוצות
שחקני שתי הקבוצות
כך זה נראה ב-2020
(צילום: AFP)

לסיטיזנס קבוצה מעולה, הדומיננטית בשנים האחרונות במנצ'סטר ובאנגליה כולה, שזוכה באליפויות ובעונה זאת נאבקת להקדים את ארסנל ולזכות באליפות נוספת ואולי בדאבל. בניגוד לריאל מדריד, סיטי לא זכתה מעולם ב"גביע הקדוש", וכמובן תעשה הכל כדי להעפיל לגמר בניסיון לרשום את שמה ברשימה המכובדת של הזוכות.
סיטי גם מתייצבת עם ארלינג הולאנד האימתני, חלוץ צעיר שבעונתו הראשונה באנגליה קובע שיאי הבקעה מדהימים ומסתמן כאחד החלוצים הגדולים בהיסטוריית הכדורגל. נדבך נוסף וחשוב להצלחתה של סיטי הוא אחד המאמנים הטובים בעולם, פפ גווארדיולה, שהוביל במשך שנים קבוצות פאר כברצלונה ובאיירן מינכן להישגים.
שתי הקבוצות מצויות בכושר מצוין בעת הזאת. האם תנצח המסורת והרוח של ריאל, או סיטי עם היכולות והרצון העז לעבור שלב לקראת הנפת גביע היסטורית. אני כבר סופר את הדקות לקראת יום שלישי, ה-9.5, בתקווה למשחק גדול ומהנה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
* אנו רואים בחומרה רבה שליחת טורים המתורגמים ומועתקים מילה במילה מאתרים זרים, וגולשים שינהגו כך לא יורשו לפרסם בקיק.