האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מה זה אומר בפועל? |
חזיר פיראט |
20.04.23 22:39 |
1 |
על מה ולמה? |
אריאל_ק |
20.04.23 22:41 |
2 |
למה הוגש? |
בבב |
21.04.23 10:53 |
36 |
מי היה אחראי על האבטחה? |
mctom |
20.04.23 22:41 |
3 |
הי |
אשר שמואלביץ |
20.04.23 22:47 |
7 |
יותר מזה, כשמעורב נשק בהפקה יש אחראי במיוחד על זה. |
Stardust |
21.04.23 09:15 |
33 |
בדיוק, מה השחקן קשור לזה ? למה זה בכלל הוגש |
donnie |
21.04.23 12:16 |
41 |
הי |
אשר שמואלביץ |
20.04.23 22:43 |
4 |
וזה עונש מספיק מייסר. טוב שזיכו אותו, מלכתחילה לא הבנתי למה הואשם. |
עופרי |
20.04.23 22:58 |
8 |
שאלת תם : האם ניתן להאשים אדם על משהו שנעשה די בוודאות בשוגג? |
אפרים |
20.04.23 22:44 |
5 |
נראה לי שיש אחראיות של השחקן לוודא את הנשק ולא סתם להיות ראש קטן. |
סגול88 |
20.04.23 23:02 |
9 |
ואם השחקן לא יודע לתפעל/לבדוק? בשביל זה יש אחראי נשק. הוא הואשם כמפיק, לא כשחקן |
noel |
20.04.23 23:28 |
13 |
איך בדיוק? לירות באוויר? השחקן לא אמור לבדוק נשק זה ממש לא בתחום הידע שלו |
יהיה_טוב |
21.04.23 02:37 |
17 |
בוודאי שאפשר, הכל תלוי בנסיבות המקרה. |
הוגין ומונין |
20.04.23 23:09 |
10 |
הוא פשוט שיקר וגם כשחקן הפר את כללי הבטיחות אבל כנראה אכן החליטו שהסיכוי שהמושבעים ירשיעו אותו קטן אז שיחררו. |
Gold Mines |
21.04.23 12:16 |
40 |
ברור. זה ניקרא הריגה וזה ההבדל בין זה לבין רצח. ברצח יש כוונה תחילה לרצוח. בהריגה אין תכנון או כוונה. |
incanus |
20.04.23 23:12 |
11 |
גרימת מוות ברשלנות |
Hoker2019 |
20.04.23 23:29 |
14 |
הי |
אשר שמואלביץ |
21.04.23 09:42 |
34 |
לסלבריטיס יש צדק שונה |
hutznik |
20.04.23 22:46 |
6 |
אמריקה הראשונה אבל תכלס לא הוא אשם אלא אחראי אבטחה ומי ששם לו את זה |
John Doe |
20.04.23 23:13 |
12 |
בחיים אסור לכוון נשק אל מישהו וללחוץ על ההדק, כדור בקנה או לא כדור בקנה זה לא משנה |
hutznik |
21.04.23 02:29 |
16 |
מה? בסרטים עושים את זה כל הזמן. זה נקרא סצנת אקשן. |
יהיה_טוב |
21.04.23 02:38 |
18 |
זה לא נכון |
hutznik |
21.04.23 02:41 |
19 |
הבנתי. אז בכל הסצנות שבהן יורים במישהו האקדח לא באמת מכוון אל שחקן אחר? אם זה כך לא ידעתי, תודה על המידע. |
יהיה_טוב |
21.04.23 02:43 |
21 |
בדיוק |
hutznik |
21.04.23 02:47 |
24 |
מגניב ומעניין |
יהיה_טוב |
21.04.23 02:49 |
26 |
אבל מדובר על צלמת, לא על שחקן. |
A_G |
21.04.23 11:30 |
39 |
עם כדורים חיים? ממש לא. |
GaggeR |
21.04.23 02:42 |
20 |
ברור שלא בכדורים חיים. כמו שברור שבלדווין לא חשב שיש כדור בקנה |
יהיה_טוב |
21.04.23 02:44 |
22 |
הוא ידע שיש כדור כי הוא היה האחראי על הסט. |
GaggeR |
21.04.23 02:45 |
23 |
את הטענה שהוא התנהל בחוסר זהירות אני מבין. לגבי הטענה שהוא ידע שיש כדור - אין מצב. לדעת שיש כדור ולירות זה נקרא רצח ואף אחד לא חשד |
יהיה_טוב |
21.04.23 02:47 |
25 |
ברור שהוא ידע שיש כדור.הוא שיחק בנשק עם מחסנית של תוף. הוא רואה הכל כשהוא מושך את הפטיש |
GaggeR |
21.04.23 02:51 |
27 |
אז לפי דעתך הוא בעצם רצח בדם קר. אוקיי. אנחנו כנראה לא נסכים בנושא הזה, אבל גם זה בסדר |
יהיה_טוב |
21.04.23 02:53 |
28 |
אני לא חושב שהוא רוצח בדם קר כי הוא לא תכנן לרצוח |
GaggeR |
21.04.23 02:55 |
29 |
בחור מסכן |
Linux |
21.04.23 02:20 |
15 |
הדבר היחיד שמפתיע, שלא ביקשו מהקורבנות להתנצל בפניו. |
SerahKastel |
21.04.23 03:35 |
30 |
פריבילגיה של פרוגרסיבים מהוליווד, שונאי טראמפ. |
פלדל |
21.04.23 04:56 |
31 |
די ברור |
האינג'יניר |
21.04.23 08:22 |
32 |
עלק אשם |
פלאי |
21.04.23 10:04 |
35 |
כלומר גם בתור מפיק אין לו אחראיות כלשהיא ? ככל הנראה לפחות עורך דין טוב הוא ידע לבחור |
המשתנה |
21.04.23 11:05 |
37 |
תוהה מה הסיבה לביטול |
Seagulls |
21.04.23 11:08 |
38 |
חבר מתאריך 26.11.20
305 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.14
500 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
למה בוטל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.12
34620 הודעות, 85 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
4900 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.10.17
1236 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
בכל הפקה יש אחראי בטיחות שחייב לבדוק שהכל מתנהל כראוי.
גם אם לא מדובר בכלי נשק.
יש המון גורמי סיכון בזמן הפקה כזאת.
החל מסוגי המזון, עבור דרך חשמל, מים, אש, כלי רכב, תפאורה לא יציבה, מטוסים ועד כלי נשק ועוד ועוד.
האחריות היא עליו לוודא שאין גורמי סיכון בזמן ההפקה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
11686 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.04
16672 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
איפה מי ששם את הכדורים באקדח ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.10.17
1236 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איך שלא יהיה זאת טרגדיה.
קשה לישון בלילה כאשר אתה יודע שלקחת (בעקבות טעות איומה שהיא לא שלך) חיים של עמיתה לעבודה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.15
19455 הודעות, 236 מדרגים, 456 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.22
885 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.04.23 בשעה 22:50 בברכה, אפרים
או שקיימת ענישה שמתאימה לכזה אישום?
- כלומר מדוע הוגש כתב אישום מלכתחילה?
ומהם ההבדלים בין המשפט הישראלית לזאת של ארהב ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
10711 הודעות, 50 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3013 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
6209 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.22
626 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
לנו יש הריגה או רשלנות לאמריקאים יש Manslaughter שזה פחות או יותר אותו דבר.
הבעיה במקרה הזה מההבנה שלי הייתה שבולדווין רשום כמפיק(דבר נפוץ בהוליווד לרשום את השם של השחקן הראשי כשהוא בקאליבר הזה כדי שיקבל קרדיט על כך ולא רק קרדיט של שחקן) ולכן יש לו אחריות על הסט ועל מה שקורה בסט. אבל כנראה שהפרקליטות החליטה(וזה גם הגיוני) שבגלל שזה אקט כל כך נפוץ שכמעט כל סרט היום עושה את זה שהאחריות המשפטית שלו על הסט כמעט ולא קיימת, גם תכלס יהיה להם כמעט בלתי אפשרי לנהל משפט כזה או אפילו לנצח כש12 מושבעים רואים באלק בולדווין כסמל וכקורבן של הנסיבות ורובם גדלו עליו ועל הסרטים שלו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
2087 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.09
8164 הודעות, 81 מדרגים, מינוס 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
בגלל זה הרבה פעמים הפרקליטות מאשימה בהריגה ולא ברצח כי הרבה יותר קשה להוכיח שהיתה כוונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.19
6816 הודעות, 31 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
במקרה שלו הוא לא היה אחראי על הנשק ולכן לא אשם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.10.17
1236 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
כם בארה"ב וגם בארץ יש מדרגים לאירוע כזה, החל מ "גרימת מוות ברשלנות" ועד "רצח בכוונה תחילה".
בארה"ב זה מדורג כ-רצח מדרגה ראשונה והילך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16409 הודעות, 141 מדרגים, 282 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.23
1281 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16409 הודעות, 141 מדרגים, 282 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
זה כלל ראשון והוא זלזל בזה, אז הוא צריך לעמוד לדין על הריגה ברשלנות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
6209 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16409 הודעות, 141 מדרגים, 282 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
אני מכיר במאית סרטים כאן בהוליווד והיא אמרה לי בפירוש שזה נגד הכללים, עושים בכאילו.
אבל כלל ראשון כשאוחזים בנשק(אמיתי או מזוייף) אסור לכוון על בן אדם וללחוץ על ההדק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
6209 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16409 הודעות, 141 מדרגים, 282 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
אם אתה תראה פעם את מאחורי הקלעים של צילום סרט או סידרה (ואני הוזמנתי לראות כמה פעמים) לא תאמין איזה טריקים הם עושים שבסרט נראה אמיתי, שלא נדבר על זה שהיום עם המחשבים הכול נעשה על המחשב והם עושים את זה שזה נראה כ"כ אמיתי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
6209 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
42770 הודעות, 141 מדרגים, 228 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
58488 הודעות, 350 מדרגים, 664 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
6209 הודעות
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
58488 הודעות, 350 מדרגים, 664 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
והוא גם שיחק בנשק בצורה שאסור לעשות כשהוא מתגאה לאחרים "תראו מה אני עושה"...
אני אישית לא מבין למה ביטלו את כתב האישום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
6209 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
בו ברצח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
58488 הודעות, 350 מדרגים, 664 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.09
6209 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
58488 הודעות, 350 מדרגים, 664 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
אני חושב שהוא אחרי על ההריגה כי הוא שיחק בנשק בצורה חסרת אחריות כמו שאסור לעשות, בפרט לא מחוץ לסצנות.
ובנוסף על זה כל האחראיים בסרט פורטו אט התפטרו לפני כן והוא היה האחראי על הנשק בהפקה כמו על עוד דברים.
הוא אמור ללכת לכלא על משחק בנשק שהרג צלמת. נקודה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.20
1027 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
8086 הודעות, 62 מדרגים, 119 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם זו היתה צלמת שחורה הרחובות היו מלאים עכשיו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.13
20122 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.14
41516 הודעות, 172 מדרגים, 336 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הוא מהמחנה הנכון
מצד שני
בניו יורק תובעים את טראמפ על משו מלפני זיליון שנה
ככה זה
קוראים לזה דמוקרטיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.13
22160 הודעות, 214 מדרגים, 347 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.1.22
5321 הודעות, 23 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
28020 הודעות, 181 מדרגים, 344 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד