תיעוד התפרעות אוהדי בית"ר ירושלים בפ"ת
(צילום: משטרת ישראל)
בדרך לעונש כבד? בית הדין של ההתאחדות לכדורגל התכנס וצפוי לקבל החלטה על עונשן של בית"ר ירושלים ובני סכנין בעקבות האירועים במשחק ביניהן מהמחזור האחרון (3:4 לסכנין). הצהובים-שחורים עומדים לדין על התפרצות קהל לשדה המגרש, סכנין על הדלקת אבוקות ושני הצדדים יישפטו גם על קריאות גזעניות. בשל פריצת האוהדים, תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, דורש כי יופחתו לבית"ר ירושלים שלוש נקודות.
כזכור, במהלך המשחק בין השתיים ביום ראשון, פרצו אוהדי בית"ר ירושלים לכר הדשא והתעמתו עם המאבטחים. המשחק הופסק לזמן מה, כאשר השופט שניר לוי הוריד את השחקנים לחדר ההלבשה וחידש את המשחק לאחר מכן. בנוסף, אוהדי סכנין טענו כי ברגע שיצאו החוצה מהאיצטדיון, ראו מכוניות רבות עם חלונות ושמשות מנופצות.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר  במגרש
אוהדי בית"ר  במגרש
אירוע חמור. אוהדי בית"ר מתעמתים עם המאבטחים
(צילום: עוז מועלם)
סכנין אירחה את המשחק באצטדיון המושבה כעונש רדיוס על קריאות גזעניות של אוהדיה במשחק הקודם בין שתי הקבוצות בדוחא, כאשר גם הפעם היא מואשמת באותו סעיף. מבחינת בית"ר ירושלים, נגדה כבר עומד עונש על תנאי של משחק ללא קהל לאחר שנקנסה בסכום של 55 אלף שקל וסגירת היציע המזרחי לשלושה משחקים בעקבות התפרעות אוהדיה נגד הפועל ת"א.
האירוע החמור הכה בהלם את אנשי שתי הקבוצות, כאשר ההנחות הן כי לאור העונשים שקיבלו השתיים עוד העונה, יושת עליהן עונש כבד - במיוחד על הקבוצה של יוסי אבוקסיס. דרישת התובע, אכן מחזקת את התחושה הזאת.
2 צפייה בגלריה
מאבטחים משגיחים על אוהדי בני סכנין במשחק מול בית"ר ירושלים
מאבטחים משגיחים על אוהדי בני סכנין במשחק מול בית"ר ירושלים
מאבטחים משגיחים על אוהדי בני סכנין במשחק מול בית"ר ירושלים
(צילום: עוז מועלם)
עוד לפני הפסיקה, סיכמו אנשי בית"ר וסכנין כי במשחקי הבית הבאים בין הקבוצות תתאפשר כניסה של קהל ביתי בלבד, בתקווה שהצעד הזה יביא לצמצום האמוציות סביב המשחק הטעון.
הקבוצה מהבירה עמדה רק אתמול (שלישי) לדין ונקנסה ב-15 אלף שקל בגין השלכת זיקוק בידי אוהדיה במהלך המשחק נגד הפועל ת"א לפני כחודש וחצי. מנגד, האדומים נענשו בגין נהמות מצד אוהדיהם לכיוון שחקן בית"ר דנילו אספריה.