"מאור בגד בך, לא קשה לך איתו?": השאלה החצופה שהופנתה למירן בוזגלו - והתשובה המפתיעה

כוכבת "הבוזגלוס" פתחה את הלב, וסיפקה לגולשים תשובות כנות לשאלות חודרניות במיוחד • אווירת הפתיחות אילצה אותה להתמודד עם שאלה מכעיסה וחצופה במיוחד, שגרמה לה אפילו לערב את בעלה: "הכנסתן לי שטויות לראש"

התשובה של מירן בוזגלו לשאלה החצופה // צילום מסך מתוך האינסטגרם של מירן בוזגלו

מירן בוזגלו הזמינה אמש (ראשון) את 450 אלף העוקבים שלה באינסטגרם לשאול אותה את כל מה שרצו לדעת וטרם זכה מצדה למענה. הגולשים לקחו את ההזדמנות שנפתחה בשתי ידיים, והפנו אל כוכבת הריאליטי שאלות אישיות ואינטימיות רבות בנושאים שונים.

בין שאלות על התקפי החרדה שעברה, המשקל שנוסף לה בהריונות וסימני מתיחה שאותם היא חווה על גופה, הייתה גם קושיה בעניין בגידה רומנטית לכאורה של בעלה, כדורגלן העבר מאור בוזגלו, שזכתה מצד הזוג לתשובה מפורטת.

"כמה העלית בהריונות? יש לך סימני מתיחה?", חיטטו העוקבים, שזכו לקבל ממירן תשובה פתוחה במיוחד. "בהיריון הראשון העליתי 27 קילוגרמים ובהיריון השני 20 קילוגרמים. וכן, יש לי (הכוונה לסימני מתיחה כתוצאה מההריונות, י"ד)".

מאור ומירן בוזגלו (ארכיון) // צילום: ניר פקין

השאלה הבאה שאיתה התמודדה בוזגלו עסקה בטיפול להתקפי החרדה הקשים שמהם סבלה בעבר. "ניסית לקחת טיפות הרגעה לחרדות?", הסתקרנה אחת העוקבות. "האמת שלא. הייתי במצב שלא נראה לי שטיפות היו עוזרות לי. באותה תקופה לא יצאתי מהמיטה, כי הייתי עם התקפי חרדה קשים. הייתי בבדיקות בבתי חולים בלי הפסקה. לא אכלתי, נראיתי נורא והייתי רזה בצורה מוגזמת. לקחתי ציפרלקס (תרופה אנטי דיכאונית, י"ד) במשך שנה, וזה גרם לי להתחזק נפשית, עד לרמה שהצלחתי להפסיק בהדרגה, והיום תודה לאל – אין לי התקפי חרדה בכלל", ענתה.

פותחת את הלב. סטורי של בוזגלו // צילום מסך מתוך אינסטגרם

אווירת הפתיחות התפרשה על ידי אחת העוקבות כאור ירוק להפנות לבוזגלו שאלה חצופה במיוחד. "מאור (הכוונה לבעלה, י"ד) פעם בגד בך, איך לא קשה לך להמשיך איתו?", נשאלה. "מתלבטת מה לענות על זה. אם לצחוק – הסכמתי לו פעם אחת בגלל שהוא התנהג יפה, ועזר הרבה בבית באותו שבוע. לענות ברצינות?", התבדחה.

הבוקר, היא בחרה לענות על השאלה הזו פעם נוספת, הפעם ברצינות – ואפילו ביקשה ממאור להתייחס לנושא. "מאור, אתמול בשאלות-תשובות, מישהי כתבה לי שאלה הזויה, או שהיא צחקה או שהיא התבלבלה", אמרה. "או שהיא צדקה", הוסיף מאור בהומור. "היו כמה שכתבו לי, 'כל הכבוד שסלחת לו'. מי רוצה להסביר, אתה או אני?", שאלה את בעלה. "תסבירי. נשמע את ההסבר שלך, ואם לא אני אתקן אותך", הציע.

"נראה לכם שזה קרה? חיים שלי. אתמול ב-00:30 בלילה הגעתי, היא קמה בסערה, היא לא ידעה מאיפה באתי", נזכר מאור. "השפיע עליי הסטורי. קמתי ולא הבנתי איפה אני. הסתכלתי עליו במבט של 'איפה היית?'", המשיכה מירן. "סיימתי שידור", הסביר. "הכנסתן לי שטויות לראש. בקיצור, זה לא באמת קרה", הבהירה מירן. מאוד עצמו סיכם: "עם מירן אסור לעשות טעויות, יש יותר מדי מה להפסיד".

ברצינות או לא? סטורי של בוזגלו // צילום מסך מתוך אינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר