1 צפייה בגלריה
אוסטין ריבס
אוסטין ריבס
אוסטין ריבס
(רויטרס)
אחרי שנפתחו בשבת האחרונה, סדרות הפלייאוף ב-NBA ממשיכות להיות משוחקות ואל מעגל המשחקים נכנסה הלוס אנג’לס לייקרס, שניצחה 112:128 את ממפיס גריזליס וגנבה ממנה את הביתיות. למדורגת שנייה במערב יהיה קשה לצאת מעודדת מהמשחק הראשון משום שכוכבה הגדול, ג’ה מוראנט, נפצע בידו וירד לחדר ההלבשה שש דקות לסיום ההתמודדות ובלעדיו הם לא יכלו לחבורה מ-LA.
המשחק היה צמוד לאורך כל אורכו, כאשר אף קבוצה לא ממש מצליחה לברוח ושתיהן בעיקר התבססו על ריצות כאלו ואחרות של הכוכבים שלהם – לברון ג’יימס ואנתוני דייויס מצד אחד ומוראנט וג’ארן ג’קסון ג’וניור מהצד השני. ברבע השלישי רוי האצ’ימורה השתלט על העניינים עם כמה שלשות רצופות, אבל טריפל ג’יי החזיר את הגריזליס למשחק.
הרבע האחרון היה של לא אחר מאשר אוסטין ריבס. הגארד בן ה-24 השתלט על המשחק מאז שמוראנט יצא ופתח בעצמו פער דו ספרתי שגמר את ההתמודדות עם ריצת 0:15 בשלוש הדקות האחרונות. עם 5/5 מהשדה הוא הפך ללייקר השלישי ב-25 השנים האחרונות שעשה את המספרים האלו ברבע הרביעי. מי שעשו זאת קודם היו קובי בראיינט (2002) ושאקיל אוניל (2000).
ריבס עצמו סיים עם 23 נקודות (14 מתוך ה-32 של הלייקרס ברבע האחרון), האצ’ימורה סיים כקלע המוביל עם 29 נק’, AD היה מפלצתי עם 22 נק’, 12 ריבאונדים ושבע חסימות, לברון הוסיף 21 נק’, 11 ריב’ ושלוש חסימות. בצד השני ג’קסון ג’וניור הוביל עם 31 נק’, 22 של דזמונד ביין לא עזרו לשמור על הביתיות.