יום שבת, 08.06.2024 שעה 12:11
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

ברדה: אנחנו מגיעים לחוצים, שוב בעטנו בדלי

לאחר ה-1:1 המאכזב של חניכיו מול נתניה, מאמן הפועל ב"ש התייחס למאבק האליפות: "יש לנו עוד חמישה משחקים עד הסוף". קוז'וק: "שיחקנו עם הרבה לב"

|
אליניב ברדה מאוכזב (ראובן שוורץ)
אליניב ברדה מאוכזב (ראובן שוורץ)

עוד פספוס. הפועל ב”ש החמיצה אולי את ההזדמנות הכי טובה שלה לצמצם את הפער מהאלופה ומוליכת הטבלה, מכבי חיפה, טרם המפגש ביניהן בעוד שני מחזורים, אך החבורה של אליניב ברדה מעדה וסיימה רק ב-1:1 מאכזב מול מכבי נתניה. בתוך כך, במהלך המשחק הושלכו חפצים לכיוונו של כארם ג’אבר מצד אוהדי הפועל ב”ש, אירוע שלא נעלם מעיני השופט אביעד שילוח.

בסיום ההתמודדות מאמן האדומים מהנגב, אליניב ברדה, סיכם את מה שאירע על הדשא: “אנחנו מגיעים לחוצים למשחקים בכל עמדה במגרש. מי ששיחק היה צריך לתת הרבה יותר. אני לא מרוצה מהחצי הראשון בכלל אבל בחצי השני היינו טובים עד הדקות האחרונות. ידענו שאנחנו חייבים לנצח היום, אנחנו מגיעים למשחקים כאלו ובועטים בדלי ולא בפעם הראשונה, לא ייצרנו מומנטום של מצבים”.

ברדה הוסיף: “כל עוד אנחנו לא מצליחים לצמצם אנחנו לא עומדים במטרות. קיבלנו קבוצה אגרסיבית שמהדקה הראשונה עשתה לנו חיים קשים ולא שיחקנו משחק עומק תקין. אלו ששיחקו היו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. אי אפשר לשפוט לפי משחק וחצי שהיה לא מסודר. עונה שלמה עמדנו באופן מסודר והבחורים עשו את זה בצורה טובה. היינו צריכים להיראות הרבה יותר טוב”.

שחקני הפועל באר שבע לא מאמינים (חגי מיכאלי)שחקני הפועל באר שבע לא מאמינים (חגי מיכאלי)

על המחליפים: “במשחק כזה שצריך להתאבד עליו עשינו מעט עבירות והם ניצחו אותנו בפן הזה. שכטר נכנס בצורה טובה ואם הכדור לא היה יוצא היינו מדברים אחרת. כולם שחקנים ראויים ואין לי בחירות קלות. אנסה? עשינו את ההחלטות שלנו וחשבנו שאנחנו צריכים שחקנים”.

על מאבק האליפות והמטרות לעונה הבאה: “נשארו עוד חמישה משחקים וכל שחקן פה יצטרך להוכיח שהוא ראוי מספיק כדי להיות פה בעונה הבאה. לא חושב שרוב הסגל ישתנה בעונה הבאה אבל כרגע אני מתמקד בהפועל ירושלים”.

מנגד, מאמן מכבי נתניה רן קוז’וק החמיא לשחקניו: “קודם כל ההגנה שלנו. במשברים הקודמים שלנו מה שהנחה אותנו היה המחויבות ההגנתית ששלנו. בכל סוג של הגנה מה שעושה את ההבדל זה הגישה וההתנהגות והיום זה היה שם וגדול. אנחנו צריכים לבנות את הביטחון שלנו בהגנה”.

רן קוז'וק מאוכזב (ראובן שוורץ)רן קוז'וק מאוכזב (ראובן שוורץ)

מאמן היהלומים הוסיף: “כל משחק הוא משמעומתי עבורנו. בקבוצת כדורגל יש תקופות טובות ופחות טובות וצריך לעצור את זה. לא עשינו את זה בזמן ויש לי הרבה הסברים למה זה קרה הוא כי אולי הרגשנו נוח מדי. היו לנו את הרגעים שלו לנצח, אבל היו משחקים כאלו שגם הפסדנו. הגענו למצבים ויכלנו לכבוש, אבל החכמה היא לגלות בגרות ואופי גם שלא נכנס הכדור”.

על החיסרון הגדול בסגל הקבוצה: “באמת הגענו בלי הרבה שחקנים והמשחק הזה היה הזמן של המחליפים להראות מה הם יודעים והם חד משמעית הראו את זה בגדול”.

גם החלוץ הוותיק, איתי שכטר, דיבר בסיום ההתמודדות:“אנחנו נעונה מבקיעים מספיק שערים, אבל אין פה בעיה של ביטחון. העוגה פשוט מתחלקת בין הרבה יותר אנשים. המשחק התקפה של הקבוצה הוא טוב מאוד, ברור שתמיד מחפשים להשתפר אבל אם מסכלים על העונה כולה אנחנו עושים עבודה טובה. פרשנים אוהבים סיסמאות. כקבוצה כבשנו מספיק שערים אבל אין ספק שבמשחקים האחרונים חסר לנו איכות. אנחנו כובשים מספיק שערים כדי להיות יותר קרובים למכבי חיפה, ככה אי אפשר לקחת אליפות, אבל עד שזה לא נגמר זה לא נגמר.

שכטר מקבל כרטיס צהוב (חגי מיכאלי)שכטר מקבל כרטיס צהוב (חגי מיכאלי)

החלוץ הוסיף: “צריך להגיד את האמת ולומר שיכלנו גם להפסיד היום. ננתח הכל בסוף העונה. במכבי חיפה ניצחו משחקים קשים שאנחנו לא ניצחנו ויש להם הרבה יותר שוברי שוויון, אני שונא להסתפק במחמאות ולך תרדוף אחרי מכבי חיפה בסמי עופר ולמרות שהיינו טובים מהם היינו נאיביים. במשחקים שהיינו טובים הפסדנו וזה הכדורגל לפעמים”.

שוער היהלומים, איתמר ניצן אמר בסיום: “ללא ספק שניצחון היה טוב יותר עבורנו אבל בסופו של דבר שיחקנו כדורגל טוב. יש לנו עוד הרבה מה לתת העונה ויש לנו עוד חצי גמר גביע וניתן על הכל כדי לעמוד במטרות שלנו. מאבק האליפות? לא כל כך מעניין אותי”.

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */