75 רגעי הספורט שכל ישראלי צריך להכיר: לימור לבנת נדחפת לפודיום של גל פרידמן באולימפיאדת אתונה

מדליה אולימפית, ועוד ראשונה והיסטורית מזהב, היא רגע אישי ענק לספורטאי שזכה בה, וגם עבור מדינה שלמה * אלא ששרת החינוך, התרבות והספורט לשעבר, לקחה את זה צעד קדימה והייתה אחראית לאירוע מביך לאחר ההישג של הגולש הישראלי * ככה זה כשיש מצלמות

לימור לבנת וגל פרידמן, צילום: אלן שיבר

מי? לימור לבנת וגל פרידמן

מה? שרת החינוך, התרבות והספורט מזנקת על זוכה מדליית הזהב במשחקים האולימפיים באתונה 2004, גל פרידמן, ועולה יחד איתו על הפודיום.

מתי? 25 באוגוסט, 2004

איפה? אתונה, יוון

זה היה הרגע הכי מאושר בקריירה של גל פרידמן. לאחר שבוע עמוס שיוטים מוצלחים, הגולש הישראלי הפך לספורטאי הישראלי הראשון שעולה הכי גבוה על הפודיום, באירוע הספורט הגדול ביותר בעולם.

פרידמן ענד על צווארו את מדליית הזהב, שאותה קיבל מחבר הוועד האולימפי הבינלאומי אלכס גלעדי ז"ל ושר ביחד עם כל הקהל את ההמנון עם חיוך רחב על פניו שקרנו מאושר, אלא שכמה רגעים מאוחר יותר, קרה אחד הרגעים המביכים שנראו בספורט הישראלי.

משום מקום, מי שעלתה לצד פרידמן על הפודיום הייתה שרת החינוך, התרבות והספורט, לימור לבנת, שהעניקה לו חיבוק חם עם נשיקה ונראתה כי מי שמחפשת מסביב את המצלמה שתנציח את רגע התהילה.

פרידמן עצמו היה נראה נבוך מהמעמד וספק שידע מה לעשות באותם רגעים, עד אשר הגיעה חברתו לנבחרת לי קורזיץ והצילה אותו, כשלשמחת כולם ואולי בעקבות הביקורות, האירוע הזה לא חזר על עצמו עד היום.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לרשימה המלאה>>

באנר ספורט לרגעי הספורט

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר