לקוחות כרטיס האשראי מפתח דיסקונט יפסיקו ליהנות מחניה חינם בתל אביב ובערים נוספות החל מסוף יוני - רגע לפני חופשת הקיץ של התלמידים. כך לפי אתר הבנק.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio

1 צפייה בגלריה
כספומט בנק דיסקונט בתל אביב
כספומט בנק דיסקונט בתל אביב
בנק דיסקונט בתל אביב
(צילום: רויטרס)

ההטבה ניתנה החל מ-2010 לכל הלקוחות שהחזיקו כרטיסי "מפתח דיסקונט" פעילים בעלי מחזור פעילות של 600 שקל ומעלה בכרטיס בחודש, והקנתה חניה חינם ב-13 חניונים של רשת סנטרל פארק בכל יום מהשעה 16:00 ובסופי שבוע ובחגים. מדובר ב-8 חניונים בתל אביב ובחניונים נוספים ברמת-גן, הרצליה, ירושלים וחיפה.
ההטבה, שניתנה רק ללקוחות הבנק, לוותה בקמפיין פרסומי של הבנק במהלך השנים ומשכה לא מעט לקוחות חדשים, שכן לא הייתה הצעה דומה של המתחרים הרבים בשוק כרטיסי האשראי.
לפי ההודעה באתר הבנק: "לתשומת ליבך, בתאריך 30.6.2023 תסתיים הטבת חניה חינם למחזיקי מפתח דיסקונט בחניוני סנטרל פארק. בקרוב נעדכן לגבי ההטבות החדשות שאנחנו מכינים עבורך".
מדיסקונט נמסר כי "מעת לעת אנו מעדכנים את רשימת ההטבות ובקרוב מאוד נכריז על הטבת חניה חדשה, נוחה ומשתלמת, שתתווסף לחבילת ההטבות וההנחות האטרקטיבית ממנה נהנים מחזיקי מפתח דיסקונט".
בתוך כך, מנכ"ל בנק דיסקונט, אורי לוין, הודיע הבוקר להנהלה כי החליט לפרוש מתפקידו בתום כהונה של 3.5 שנים. לפי ההודעה, הסיבה לפרישה היא מינויו של לוין למנכ"ל קבוצת הנדל"ן תדהר. לוין היה חלק מדיסקונט בתשע השנים האחרונות, כאשר כיהן קודם לכן במספר תפקידים בכירים נוספים, בין השאר כמנהל הכספים של הבנק, ראש חטיבת תכנון ואסטרטגיה ומנכ"ל הסניף בניו יורק.