שתף קטע נבחר

ראיון עבודה סודי ביותר בבית הקפה

יגאל, שעובד במשרד פרסום מתחרה מזמין אותי לשיחה "לא מחייבת" בנוגע למשרת קופירייטר בבית קפה. הוא מהלל את המנהל שלו, את המשרד, את האנשים - עד שנכנס זוג מאוד מוכר שטורף את הקלפים

הייתי כלכלן והיום אני קופירייטר. יש לי קורות חיים בעובי של ספר טלפונים. התגלגלתי בין עבודות שונות, פגשתי טיפוסים משונים וצברתי סיפורים משעשעים. אני אחלוק אותם כאן עמכם, עם קורטוב של הגזמה, כדי שתעלו חיוך על פניכם. אם זו לא הייתה הקריירה שלי, גם אני הייתי צוחק.

  

 

הטלפון שלי מצלצל לפתע בצהרי יום עבודה שגרתי. "הלו, מי זה עושה לי פה רעש בין 2 ל-4?", אני עונה, מנומנם משהו. "מה קורה גבר!", אני שומע שאגה מן העבר השני.

 

"מי זה?" אני שואל "זה יגאל, יגאל! מה המצב בנאדם! אתה יודע שאני מנהל עכשיו בשולצמן, נכון? אז זהו שאני חייב להעיף את הקופירייטר שלי וחשבתי עליך, מה אתה אומר?!". "אה... תשמע... שולצמן אתה אומר?! לא יודע, דווקא טוב לי כאן".

 

"טוב, אבל לא מצוין", הוא קוטע אותי, "תבוא אלי, נפציץ פה עם קריאייטיב שאנשים לא יידעו מאיפה זה בא להם, חוץ מזה אני מבטיח לך שגם בשכר זה ישתלם לך".

 

"בלי התחייבויות"

"כן, אבל לא נעים לי, אני במערכת יחסים טובה עם המנהל שלי, מה אני אגיד לו, שאני עובר פתאום לשולצמן?!"

 

"יאללה, אפשר לחשוב שהוא אשתך ושאתה בוגד בה עם שולצמן,  מבטל אותי יגאל, "עזוב שטויות מתאים לך להיפגש מחר בצהרים? פגישה חברית בלי התחייבות".

 

"טוב נו...", אני מסכים, "אצלך במשרד?". "לא, מה פתאום במשרד?! מה אני אגיד לקופירייטר שלי, שאני פתאום מחליף אותו בך?! בוא נקבע בבית הקפה כאן למטה", הוא עונה.

 

קבענו. אני מודיע למזכירה שאני יוצא להפסקת צהרים ארוכה ("סידורים במשרד הרישוי"). לשמחתי אני רואה שגם המנהל שלי יוצא להפסקת צהרים ארוכה ("סידורים במשרד הפנים").

 

אנחנו יושבים בפינת בית הקפה. יגאל לא מפסיק להלל ולשבח את שולצמן בכלל והתפקיד המוצע לי בפרט. אני מצדי בוחש את הקפה ההפוך שהזמנתי וחושב על הקופירייטר ההוא בשולצמן שבוחש עכשיו את הקפה הנמס שלו במשרד ולא יודע שכאן למטה דנים בהחלפתו.

 

העניינים של שולצמן

לפתע אני מבחין במנהל שלי נכנס לבית הקפה לוחץ יד למישהו ומתיישב לידו. מה זה צריך להיות?! אני מתרעם ביני ובין עצמי, הוא לא אמר שהוא יוצא לסידורים במשרד הפנים?! ומי זה הבחור שהוא נפגש איתו? בטח המחליף המיועד שלי. ולי עוד לא היה נעים לבגוד בו עם שולצמן, איזה נאיבי אני...

 

בעוד אני מתסיס את עצמי, אני מבחין שיגאל נסער לא פחות ממני. "אתה רואה את זה שמדבר עם המנהל שלך, זה הבוס שלי, הוא הולך להחליף אותי, הנוכל הזה. אני אומר לך, היום אי אפשר לסמוך על אף אחד במדינה הזאת.

 

ניתן לפנות לכותב, רועי פרידלר, בדוא"ל: roynirit@bezeqint.net

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: index open
עדיף בבית קפה. פגישת עסקים
צילום: index open
מומלצים