צפו: מופע האימים של דניל מדבדב במונטה קרלו

הטחת האשמות, חבטת חזקה על הקיר לכיוון שופטי הקו, התפרצות על הקהל והתנהגות לא ספורטיבית • הטניסאי הרוסי, שסיים את דרכו בטורניר ברבע הגמר איבד את זה לחלוטין - בפעם המי יודע כמה • והכל התחיל כבר בשמינית, מול אלכסנדר זברב

דניל מדבדב. לא דואג לשפר את התדמית הבעייתית, צילום: AP

שוב, ושוב, ושוב. דניל מדבדב כבר מזמן קנה לעצמו כרטיס למקומות השמורים של הילדים הרעים בעולם הטניס. הרוסי, שמצד אחד מציג טניס ברמות הכי גבוהות ושואף לחזור למקום הראשון בעולם, פעם אחר פעם מספק רגעים הזויים ומתנהג בצורה לא הולמת על המגרש.

השבוע הוא שוב עשה זאת, והפעם גם היה אחראי למקבץ שלם של התנהגויות לא ספורטיביות בשני משחקים, מול אלכסנדר זברב בשמינית הגמר ומול הולגר רונה ברבע, שבסיומו גם הפסיד אתמול (שישי) לדני המדורג 9 בעולם.

במשחק מול זברב, מדבדב איבד עשתונות לגמרי, שוב התעמת עם הקהל וביצע לעברו תנועת השתקה שנמשכה זמן רב. הרוסי אף איים לרדת מהמגרש עד שהקהל לא יירגע. בנוסף, במהלך המערכה השנייה התעצבן על הרשת ותלש ממנה חלק.

כאן לא נגמר המופע. בסיום המשחק האמוציונלי, אותו ניצח בשלוש מערכות, לחץ את ידו של הגרמני בצורה רפה ולא ספורטיבית. ועם זה לא מספיק, השניים התכתשו בסיום כשזברב אמר על מדבדב שהוא "אחד השחקנים הכי לא הוגנים בסבב", והאחרון לא נשאר חייב כשהגיב: "שיסתכל במראה".

נגמר? ממש לא. במשחק הבא של מדבדב, מול רונה, הרוסי שוב התעצבן, הפעם על שופטי הקו ופשוט חבט על הקיר לעברם בחוזקה - אירוע שיכל להיגמר ממש לא טוב. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר