שתף קטע נבחר

קאפלו: הייתי מבין אם אנגליה היתה מפטרת אותי

המאמן האיטלקי מנסה לשים מאחוריו את הכישלון במונדיאל: "אני עם הפנים קדימה". ווילשר וגיבס קיבלו זימון בכורה לסגל

לראשונה מאז ההדחה הכואבת מהמונדיאל, תתכנס השבוע לראשונה נבחרת אנגליה לקראת משחק הידידות מול הונגריה ביום רביעי. רגע לפני היציאה לדרך חדשה עם פתיחת מוקדמות יורו 2010, התייחס המאמן פאביו קאפלו לאכזבה מהטורניר בדרום אפריקה.

 

"הייתי מבין אם ההתאחדות האנגלית היתה מחליטה לפטר אותי אחרי ההפסד לגרמניה", אמר המנג'ר האיטלקי לכלי התקשורת הבריטי והוסיף: "זו לא תקופה טובה עבורי, אבל אלו הם חיי המאמן. כשאתה מנצח, אתה הכי טוב בעולם, וכשאתה מפסיד, זה לא שווה כלום".

 

קאפלו גם התייחס לאכזבה של הקהל האנגלי מהופעת חניכיו בגביע העולם: "כמו לי, גם לאוהדים היה הרבה ביטחון בקבוצה וביכולתה להגיע לגמר, אבל זה לא קרה. אבין אם הם ישרקו בוז ביום רביעי, אבל הם צריכים לזכור שאנחנו צריכים אותם".


אוהד אנגלי מוחה נגד קאפלו. המאמן: "אנחנו צריכים אותם" (צילום: AP)

 

אמש הוא אותת על מגמת ההצערה של הנבחרת עם מספר זימונים מפתיעים. השמות הבולטים ביותר ברשימה הם של ג'ק ווילשר וקירן גיבס, צמד הצעירים

של ארסנל, שיזכו להופעת בכורה במדים הלאומיים.

 

הראשון, קשר בן 18, הרשים מאוד את קאפלו כבר במשחקי ההכנה של העונה הקודמת והשנה אמור לקבל יותר דקות מארסן ונגר. קאפלו גם הפתיע עם הכללתם של גארי קייהיל, קשר בולטון ובובי זאמורה, חלוץ ווסטהאם.

 

ריו פרדיננד, שעדיין לא החלים מהפציעה שספג במשחקי ההכנה למונדיאל, ייעדר מהסגל, ממנו נעדר גם רוברט גרין, שזכור מהטעות האומללה מול ארצות הברית במונדיאל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים