לאחר סדרת הניתוחים: אלה אייבינדר בווידוי חושפני

פליטת הריאליטי פצחה בסשן שאלות ותשובות עם עוקביה בצאת החג השני של פסח, שבמהלכו סיפרה על תוצאות ניתוח האף שעברה

אלה אייבינדר, צילום: כפיר זיו

בזמן שכולנו אכלנו מופלטות, אלה אייבינדר הרימה אתמול (רביעי) את הכפפה והציעה ל-137 אלף עוקביה באינסטגרם להפנות אליה שאלות, מבלי להגדיר נושא מסוים. למרות שפתחה את האפשרות לשאול אותה על הכל, הגולשים התעניינו לא מעט בנושא ניתוח תיקון האף שעברה לפני מספר חודשים בטורקיה. אלה כמו אלה, הדהימה בכנות האמיצה שלה וענתה על הכל בפתיחות.

"מרוצה מניתוח האף?", נשאלה אייבינדר כבר בתחילת הסשן. "לא", השיבה באופן לקוני, מה שגרר מצד העוקבים מבול של שאלות נוספות בעניין. "למה את לא מרוצה מניתוח האף?", דרשו הגולשים שתסביר. "כי זה רחוק מההדמיה", קבעה אלה. "הוא לא נראה בכלל כמו בשולחן הניתוח. אני מבינה שזה נפיחות, ואני צריכה לחכות שנה עד שזה ירד, אבל אני לא מאמינה שזה יסתדר כמו שציפיתי. אין לו צורה, קצה נפול. חוץ מלקצר אותו, אני לא רואה שינוי. הוא גם נשאר עקום לצד", פירטה.

השאלה הבאה שנשאלה אייבינדר עסקה בפיצוי אפשרי שאולי תקבל בעקבות התוצאה הלא מספקת. "אפשר להחזיר לך את הכסף?", חיטטו. "כסף לא, אבל הציעו לי לעשות ניתוח נוסף בחינם, אבל זה ממש ממש לא", שללה באופן נחרץ את האופציה. "מה אפשר לעשות אם את לא מרוצה מהניתוח?", התעניינו הגולשים. "להתמודד עם מה שיש. גם ככה עדיין זאת לא התוצאה הסופית", הזכירה.

השאלה הבאה שנשלחה לאייבינדר עסקה כבר בנושא אחר לגמרי . "תלכי לעוד ריאליטי?", ספק שאלו ספק הביעו תקווה הגולשים. "הייתי בשתי תוכניות ריאליטי הכי טובות ומעניינות ("המירוץ למיליון ו"הישרדות", שבה גם ניצחה). אין משהו אחר שהייתי רוצה. 'האח הגדול' בחיים לא", שללה. "אני מופנמת. לא מסוגלת להיות סגורה בבית עם אנשים זרים", הבהירה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר