האם אל-נאסר בדרך לזעזוע על הקווים? כך לפחות מסתמן על-פי הדיווחים השונים. רודי גרסיה עשוי לסיים בקרוב את תפקידו אצל סגנית המוליכה הסעודית ומי שמועמד, אם וכאשר, לרשת את מקומו הוא לא אחר מאשר ז'וזה מוריניו.
אל-נאסר מוכנה להציע למאמן רומא 100 מיליון אירו לשנתיים, לפצות את הקבוצה האיטלקית ולהפוך את 'המיוחד' למנג'ר עם השכר הגבוה ביותר בעולם. על מה ולמה? מעמדו של גרסיה בשפל אחרי ה-0:0 מול אל-פייחה, שהותיר את אל-נאסר מרחק של 3 נקודות מאל-איתיחאד המוליכה.
2 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
יגיע לסעודיה? מוריניו
(צילום: AP)
על-פי התקשורת הסעודית, במועדון "ישקלו מחדש" את הישארותו של הצרפתי, כשהכיוון הוא פיטוריו כבר בימים הקרובים. הקבוצה של תחת גרסיה כבר הייתה בפסגת הטבלה במהלך העונה, אך היא איבדה אותה לאל-איתיחאד, שנראית כפייבוריטית לזכות באליפות.
אם אכן מוריניו יגיע לסעודיה, יהיה מעניין לראות את השילוב בינו לבין כריסטיאנו רונאלדו, אותו כבר הדריך בריאל מדריד והסתכסך איתו. ב-2013, אחרי שמוריניו עזב את ריאל לצ'לסי, אמר הפורטוגלי על רונאלדו: "הייתה לי רק בעיה אחת איתו, בעיה טקטית - הוא לא קיבל את העצות שלי. אולי הוא חושב שהוא יודע הכל, ושאף מאמן לא יכול לעזור לו. אבל אין בעיה. רונאלדו האמיתי הוא הראשון, הברזילאי".
2 צפייה בגלריה
מוריניו ורונאלדו
מוריניו ורונאלדו
האיחוד בדרך? מוריניו ורונאלדו
(צילום: AP)
כמה ימים לאחר מכן, כריסטיאנו התבקש להגיב ואמר: "אני לא מתכוון לדבר על מוריניו, הוא לא שווה את זה ואין לי שום כוונה להתייחס לאיש הזה".