הפועל ת״א תפגוש הערב (רביעי, 21:00) בהיכל קבוצת שלמה את רייר ונציה למשחק נוק-אאוט במסגרת שמינית גמר היורוקאפ. ניצחון ישלח את האדומים לרבע הגמר שם יפגשו את המנצחת בין חובנטוד בדאלונה לבין לונדון ליונס.
האדומים נמצאים בלחץ גדול בימים האחרונים ומנסים לנטרל אותו כמה שאפשר. הלחץ הזה נובע בעיקר מהמעמד הגדול אליו הגיעו בשנה הראשונה של המועדון במפעל, מעצם העובדה שהמשחק נערך באולמם הביתי - וגם מכך שבמשחק הנוקאאוט האחרון העונה ברבע גמר גביע המדינה מול הפועל ירושלים הם פישלו.
1 צפייה בגלריה
בר טימור
בר טימור
משחק של להיות או לחדול. בר טימור
(צילום: יאיר שגיא)
ונציה מגיעה עם שלושה אקסים שעברו בישראל: קודם כל המאמן, נבן ספאחיה ושני השחקנים קנדריק ריי, ששיחק במכבי ת״א, ומיטשל וואט - ששיחק בעירוני נס ציונה והפועל גלבוע/גליל. הקבוצה האיטלקית סיימה את שלב הבתים ביורוקאפ במקום השישי עם מאזן 9:9 ובליגה המקומית מדורגת במקום השמיני עם מאזן חיובי של 13:12 כשרק לפני פחות משבועיים ניצחה את מילאנו בחוץ.
"הציפיות עלו ועשינו עונה טובה עד עכשיו", אמר קפטן הפועל ת"א בר טימור. "אז מן הסתם שמצפים שננצח, גם אנחנו מצפים לנצח וזה הכי חשוב. הכל מתנקז לרגע הזה. השיטה הזאת מאוד אכזרית אבל זה מה שיש. תמיד יש לנו ביטחון לשחק באולם שלנו, בטח ביורוקאפ עם הדחיפה של הקהל שזה דבר שאין באף מגרש אחר. אנחנו צריכים להתנתק כמה שיותר, לבוא לשחק ולהנות, לנסות להשתחרר כמה שיותר מהר".