ב2023 קונים מזרן באינטרנט – וישנים בשקט!

קניית מזרן היא השקעה משמעותית ולכן גם החלטה חשובה - גם ברמת איכות החיים וגם ברמת שיפור בריאות הגב, עמוד השדרה והיציבה

צילום יח"צ

בשיתוף sueno.

שינה לא איכותית משפיעה באופן ישיר על חיי היומיום שלכם, ותוך כך גם משפיעה על תפוקת העבודה, החיים האישיים, על הזוגיות ובכלל על ההתנהגות שלכם עם הסביבה. בחירת מזרן איכותי וברמה גבוהה, מחברה מקצועית המובילה בתחום המזרנים ומבינה באמת את הצורך והאיכות המתאימים, תביא לתוצאות איכותיות ולחיי יומיום נעימים, שלווים, רגועים, ללא כאבים בגב, במותניים, בברכיים או בצוואר.

שנת 2023 הביאה לא מעט יתרונות, וביניהם ניתן לומר שהושלמה מהפכת האונליין ברכישת מוצרים והזמנה עד הבית, בכל מקום ובכל שעה וכך גם כאשר מדובר בבחירת מזרנים. כיום אפשר לקנות גם מזרן באינטרנט ולישון בראש שקט, אך חשוב לעשות זאת אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר שיכולים לסייע לכם ולהכווין אתכם למזרן המושלם, גם אונליין. איך עושים זאת? מיד נגלה לכם את הכל.

הכירו את סואניו – מותג המזרנים שמעניק את החבילה המושלמת

בשנת 2021 כאשר הגיעה הקורונה לחיינו כולנו גילינו שאפשר לרכוש כל מוצר אונליין, מכל מקום ובכל שעה וכך התגלה שהרכישה באינטרנט היא לא רק זולה יותר משמעותית, אלא גם נוחה יותר.

במקום לעמוד בפקקים בדרך לחנות, לעמוד בתור בחנות ולבחון היטב את כל המוצרים בעין בסיטואציה שעלולה להיגרר לשעות רבות קניות שלעיתים מעמיסות על לוח הזמנים, אפשר כיום לרכוש מכל מקום בעולם ובכל שעה כל מוצר שתרצו. גם עולם המזרנים והשינה עבר מהפכה בתחום, וכך אפשר גם לרכוש מזרן שינה איכותי בהכוונה מקצועית אונליין.

נפגשנו עם אביב, בעליו של מותג המזרנים העולה: סואניו. מדבריו אנו מבינים כי כאשר זיהה את הפוטנציאל של יצור מזרן איכותי מהטופ, עם חסכון כלל הדברים הרשומים מעלה – הבין כי הוא יכול ליצור את המוצר המושלם הן מבחינה כלכלית והן מבחינת האיכות. וכך נולד סואניו – מותג מזרנים אינטרנטי עם חומרים ומזרנים איכותיים שנולדו מתוך ניסיון למעלה מעשר שנים בתחום השינה והמזרנים. הצוות המיומן והמקצועי של חברת סואניו מחכה לכם גם בוואטסאפ, באתר ובטלפון כדי לתת מענה כולל ונוח בשילוב מוצרים איכותיים ובאיכות גבוהה.

היתרון המשמעותי בסואניו לדברי אביב, זה שכיום, כאשר יש מותג מוביל בתחום עולם השינה, כבר אין צורך כעת לגשת לחנות ולהתחיל לבחון כמה מזרנים ולהתבלבל תוך כדי בחינת כל תכונה ותכונה של מזרן. במקום זאת לקחו בסואניו את שלושת המזרנים הנמכרים ביותר במידות קשיחות הנבחרות והמתאימות ביותר לישראלים, והחליטו לאפשר לכם בחירה מתוך מזרנים איכותיים אלו ולישון על זה 100 לילות! כן. הם נותנים 100 לילות ניסיון בבית הלקוח, ללא ניילונים.

ולוידוי קצר, כן, גם אנוכי (כותב הכתבה) ורעייתי ניסינו את מזרן הקומפורט של מזרני סואניו וגילינו כי לא רק המחירים שוברי שוק (בהתחשב ברמות המוצר לעומת המתחרים), מקבלים 100 לילות ניסיון, מזרן חלומי וגם משלוח חינמי לחלוטין, בנוסף לכך שאם לא אהבתם את המזרן או לא הסתדרתם איתו תקבלו את כספכם בחזרה ללא שום בעיה, אבל התגלית האמיתית היא – שאין שום טעם או רצון להחזיר. אל תגעו לנו בו.

קצת על המזרנים המיוחדים

לחברה פיתוח ייחודי של שלושה מזרנים שיכולים להתאים לכם, ועליכם רק לבחון את הצרכים האישיים שלכם ולבחור את המזרן הנכון עבורכם. מעבר לכך, אם אתם מתלבטים, לא יודעים איך לבחור או פשוט זקוקים גם לאדם מקצועי לשוחח איתו, תמיד ישנו קו הטלפון של החברה בה מחכים לכם המומחים המיומנים בתחום למענה סבלני ואדיב לכל שאלה על שלושת סוגי המזרנים של החברה:

מזרן סואניו קומפורט

סואניו קומפורט משלב בתוכו גם קשיחות אורתופדית ברמה מדויקת המשולבת ויסקו ג’ל אלסטי, וגם בד תפור בקווילט נוח ואיכותי יחד עם ספוגים קשיחים. למזרן אזורי נוחות מקסימליים ואף תמיכה מלאה לכל הגוף. המזרן מתאים למי שמעדיף מזרן קשיח אך בעל רכות עדינה ומשפר את איכות החיים ברמה גבוהה, גם מבחינת השינה הטובה, וגם מבחינת עמוד השדרה.

מזרן סואניו פרימיום

סואניו פרימיום הוא המזרן בשביל מי שמבקש פיזור לחצים מקסימלי בכל הגוף. למזרן שכבה עבה מאד של ויסקו איכותי אורתופדי המעניק תחושת מעטפת מפנקת ומושלמת בזמן השינה. למזרן קשיחות אורטופדית גבוהה ורכות נעימה והוא משלב ויסקו ג’ל איכותי, בד אורגני, ספוג ביצים, ספוג שחור קשיח וקיבל חוות דעת מאד חיוביות מצד הלקוחות.

מזרן סואניו הייבריד

אם אתם לא לגמרי בטוחים לגבי החומר המתאים לכם מזרן ההייבריד של סואניו מתאים בדיוק לכם. המזרן מיוצר על ידנו באופן טכנולוגי שונה וייחודי כאשר הקפיצים מבודדים למען תמיכה היקפית, ולמניעה של קריסת המזרן. בנוסף, למזרן שכבת ויסקו ג’ל אורתופדי איכותי. המזרן יחסית רך ומתאים למי שאוהב את הסגנון היותר קלאסי של המזרנים, ועדיין רוצה להתקדם לחדשנות בשינה טובה יותר.

דבר חשוב מאוד! כל המזרנים של סואניו מגיעים ארוזים בגודל טבעי ולא כמו אצל מתחרים אחרים. זאת אומרת שהמזרן מגיע כמו שהוא – לא בוואקום, לא מגולגל ולא מקופל, לא צריך לחכות שיתנפח, שיקבל צורה או שתוכלו לישון עליו – כך שכל שעליכם לעשות מהרגע שאתם מקבלים אותו הוא לפתוח את האריזה וללכת לישון שינה טובה, מתוקה ורגועה, לדעת שיש לכם 100 לילות ניסיון ולהנות מאיכות – בדיוק כמו שמגיע לכם.

אז איזה מזרן מתאים?

הבחירה הבאה היא גודל המזרן שלכם, דבר שכמובן תלוי (מן הסתם), אם אתם צריכים מזרנים זוגיים, מזרני יחיד או מזרנים לילדים. אמנם כיום גם אנשים שישנים לבד בוחרים לא אחת מזרן זוגי, אך אם ישנו שיקול של מקום הבחירה במזרן יחיד היא בהחלט אופציה. כאשר מדובר על מזרנים לילדים, שם הקריטריונים הם כבר אחרים לגמרי.

השיקול החשוב ביותר שיש לבצע ולקחת בחשבון הוא בריאותכם. מזרן שתומך בעמוד השדרה, מפזר לחצים באופן שווה ונוח בכל הגוף למניעת כאבים במותניים, בברכיים, בעורף ובמפרקים ובכלל, מזרן ששומר לכם על יציבה איכותית.

לסיכום

חלק גדול מחיינו אנחנו מבלים בשינה או בשכיבה על המיטה. לכן חשוב לא להתפשר על מזרן איכותי, זו הוצאה מינורית לעומת הזמן שאנחנו משתמשים במוצר – וזה שווה הרבה יותר!

ברגע שאתם רוכשים מזרן מעולה גם ברמה הבריאותית, שגם מעניק לכם מעטפת רכה נעימה ומפנקת לשינה טובה, כל החיים שלכם עומדים להשתנות ופשוט להיות טובים יותר, ורגועים יותר. כי כשאתם ישנים טוב, הכל פשוט נראה אחרת!

בשיתוף sueno.

כדאי להכיר