איך להנות מחדר שינה מעוצב ונוח ? רשת הנמל סליפ תיתן לכם חשק לחדש את חדר השינה שלכם

אחד האזורים בהם רבים בוחרים להתחיל את שינוי מראה דירתם הוא דווקא חלל די חבוי שאינו בולט לעיני כל האורחים, חדרי שינה. הליך בחירת חדר השינה בדירתכם יאפשר לכם לחוות דווקא בחלל האינטימי הזה, שינה ערבה ונוחיות שהן החשובים ביותר לבריאות הגוף וההרגשה הכללית

צילום יח"צ

בשיתוף הנמל סליפ

אחד הרהיטים המרכזיים בכל חדר שינה הוא כמובן המיטה והמזרון. כיום יש לא מעט סוגי מיטות השונות זו מזו, כך שכאשר תגיעו לרשת הנמל סליפ תפגשו את נציגי השירות האדיבים אשר ימליצו לכם חדר שינה כפו כפפה ליד, תוך כדי ניתוח מעמיק של מה שאתם באמת צריכים ולא מה שאתם רק רוצים. כך תוכלו ליהנות ממיטה מדויקת ומותאמת למלוא הצרכים שלכם וכן לטעמכם האישי מבחינה עיצובית. לפני שניגע בכמה טיפים חשובים לעיצוב חדרי שינה, כדאי שתכירו את מירב הסגנונות והדגמים השונים של המיטות נמכרות בסניפי הרשת.

סודות מחדר המיטות :

הליך בחירת חדר השינה על ידי מומחי השינה והעיצוב של הנמל sleep®️

יאפשר לכם לחוות דווקא בחלל האינטימי הזה, שינה ערבה ונוחות שהן החשובים ביותר לבריאות הגוף וההרגשת הבריאות הכללית.

כיום יש לא מעט סוגי עיצוב וסגנונות לשלל חדרי שינה השונים זה מזה, כך שכאשר תגיעו לרשת הנמל סליפ תפגשו, תוך כדי ניתוח מעמיק של המומחים שלנו, את ההתאמה המדויקת לאופייכם הן מבחינה עיצובית והן מבחינה בריאותית.

באחד מחמשת סניפי הרשת אנו נחשוף בפניכם עולם שלם שבו ההתאמה לצורך היא הדבר החשוב ביותר לשינה טובה ואיכותית.

לפני שניגע בכמה טיפים חשובים לעיצוב נכון של חדר המיטות, כדאי שתכירו את מירב הסגנונות והדגמים השונים של המיטות נמכרות בסניפי הרשת.

רשת נמל סליפ, חברת הבת של קבוצת הנמל הוותיקה מיפו עוסקת בתחום מערכות השינה כבר משנת 2007 ומציעה מבחר עשיר של מיטות, מזרנים, ארונות, קומודות ואקססוריז לחדרי שינה בעיצוב אישי בכל הסגנונות, הדגמים והנוחות וכמובן לא פוסחת על מזרונים ממגוון המותגים המוכרים והיוקרתיים בארץ ובעולם.

צילום יח”צ

.

רועי כהן ושימי שרגא מראשון לציון הבעלים של רשת נמל סליפ שלמעשה עוד מילדותם התעסקו בעיצוב, בשל אהבתם לתחום החליטו לעסוק בתחום עיצוב וייבוא רהיטים שהתפתח לתחום השינה העולמי.

מעל עשור הם מנהלים חמישה סניפים מצליחים ברחבי הארץ בתחום השינה וארבעה סניפים בתחום ריהוט ועיצוב הבית שהצלחתם חצתה גבולות אף לשוק האירופאי עם מפעל ייצור קפדני של מיטות איכותיות מאירופה.

צילום יח”צ

.

בסניפי הרשת תמצאו מיטות זוגיות, מיטות יהודיות , מיטות ילדים ונוער, קומודות, קונסולות וארונות מעוצבים בעיצוב אישי המיוצרים בישראל תחת מעטה קפדנות ואיכות בלתי מתפשרת ובהתאמה אישית.

״חשוב לנו לייצר דגמים מרהיבים ומיוחדים, היות והקהל הישראלי אוהב לעצב את חדרי השינה שלו בהתאם לסטייל, החלטנו להתייחס גם לנוחיות במקביל לכך שהיא נורא חשובה. המון לקוחות מגיעים ומעוניינים דווקא במיטה היפה ביותר, אנו דואגים לכוון את הלקוח קודם כל לנוחיות, מבנה החדר, השטח ולא פחות חשוב הוא המזרון, במידה והלקוח בוחר מאיתנו גם את המזרון אנו דואגים לאבחן את דרישותיו ואפילו נותנים לו את האפשרות לאחר הרכישה לישון על המזרן חודש שלם לניסיון על מנת להעצים את חשיבות בחירת המזרון והנוחות שהיא החשובה ביותר״ אומרים שימי ורועי.

נדגיש כי ברשת נמל סליפ נתקלנו בסוגי בדים איכותיים, צבעוניים ומותאמים לכל אחד החל מבדים כמו זמש, אריג, קורדרוי, בוקלה ועוד סגנונות וגוונים המעשירים את מעטפת המיטה כולה בסגנון מוקפד ואיכותי.

צילום יח”צ

.

חדרי שינה בהתאמה אישית גם בתקציב

אז רגע לפני שאתם ממהרים למעמד הבחירה, חשוב להדגיש ולומר כי מעבר לשלל הדגמים הקיימים ברשת, ישנו דבר נוסף שחשוב שתיקחו בחשבון, והוא המחיר, מומלץ לנסות ולהגיע לאיזון המושלם בין המוצר האיכותי ביותר לבין התקציב העומד לרשותכם כך שמצד אחד תיננו מאיכות ללא פשרות ומצד שני לא תחרגו מהתקציב אותו קבעתם מראש.

מעצבי הרשת ידאגו להתאים לכם את כל סוגי חומרי הגלם לבחירה ולהציע לכם את מותגי המזרנים המובילים בארץ ובעולם במחירים שוברי שוק.

תוכלו למצוא בקבוצה את מותגי העל : עמינח, פולירון, גומאויר, סוויס סיסטם , קינג רויאל, קינג דייוויד, יורו סיסטם, קינג קויל ועוד עשרות מותגי בית איכותיים.

חשיבות חדר השינה בבית

חדר השינה אמור להיות מקום המפלט שלנו, המקום שבו אנו יכולים להתנתק לפינה השקטה, לנוח ולהתחבר למקום האישי שלנו ולכן חשוב להיוועץ באדריכלי הבית שלנו לצורך שימת דגש על שימוש בצבעים רכים ובחומרים טבעיים.

“אנו ממליצים לבחור את המיטה שהיא הרהיט הבולט ביותר בחדר השינה לפי צבעים ובדים רכים ומוארים וכן להתאים את שאר הפריטים כפחות דומיננטיים.

אצלנו תוכלו לבחור את הפריטים הללו לפי צבעים ומידות מותאמות לשטח החלל שלכם ולתת מראה של חדר גדול ומואר, דווקא מסביב למיטה מאוד מומלץ להניח שידה מתאימה ויחד עם זה ניתן להתאים גם קונסולה וארון” אומרים הבעלים.

אז אם אתם רוצים להנות מחדר שינה נוח, מעוצב ויחד עם זה לקבל את כל המעטפת המושלמת לחדר שינה, מומלץ מאוד להגיע לאחד מסניפי הנמל סליפ הממוקמים ביפו, קריית אתא, באר שבע , די. סיטי מישור אדומים והסניף החדש שנפתח לאחרונה לקהל הרחב בנתניה.

טלפון: 050-3980555

אתר הבית

אינסטגרם

פייסבוק 

סרטון

בשיתוף הנמל סליפ

כדאי להכיר