זהבי: העונה הזאת היא פספוס גדול
(ONE)
אכזבה גדולה בהפועל באר-שבע לאחר ההפסד הדרמטי אתמול (שני) 2:1 למכבי ת"א, שהשאיר את הפער ממכבי חיפה שבפסגה על שמונה נקודות. נראה כי הרוח יצאה מהמפרשים של הדרומיים, ושהם כבר לא מאמינים כי יצליחו לזכות באליפות העונה, למרות שיש עוד שישה מחזורים.
אליניב ברדה סירב בסיום להתייחס לעונה הבאה, מחשש שהתבטאויות בנושא יכניסו את שחקניו לאווירה לא תחרותית. המאמן אף העביר לשחקניו מסר כשאמר שבמשחקים שנותרו יהיה עליהם להוכיח שמקומם בקבוצה. ברדה אפילו סירב להתייחס לעתידו האישי ולאפשרות שיחליט לוותר על תפקיד המאמן ולחזור לעמדה ניהולית. יש להזכיר ברדה על חוזה כמאמן לעונה נוספת.
2 צפייה בגלריה
שחקני באר-שבע מאוכזבים
שחקני באר-שבע מאוכזבים
שחקני באר-שבע מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
לא מן הנמנע שבעקבות היציאה המסתמנת מהמירוץ לאליפות רותם חטואל ואיאד אבו עביד, שסובלים מפציעות בשרירי הבטן, יצאו לניתוח ולא יחזרו לשחק יותר העונה. מיגל ויטור, שהוחלף במחצית בשל פציעה בשריר הירך, יבדק.

חשש מעונש כבד בעקבות התנהגות האוהדים

במועדון ישנו חשש גדול שבית הדין של ההתאחדות יגזור על האוהדים עונש קשה במשחק הבית הבא של הקבוצה, בו תארח את מכבי חיפה - כולל סגירת היציע הדרומי באצטדיון טוטו טרנר. אתמול הכינו אוהדי הקבוצה תפאורת פריסה שהוצגה באמצעות המנואלה שמותקנת ביציע הדרומי. כחלק מההבנות עם משטרה, הבטיחו האוהדים לא להדליק אבוקות ביציע ולכן אושרה את הפעלת המנואלה.
מספר שעות לפני המשחק התפאורה נפרסה, אך אז התברר שקיימת בעיה מכאנית במנואלה. בשל החשש שאי אפשר יהיה לפרוס ולקפל את התפאורה החליטו בהנהלת האיצטדיון שלא להפעילה. בזמן עליית השחקנים לכר נדשא הדליקו האוהדים אבוקות רבות ביציע וזרקו את חלקן לכר הדשא.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל באר-שבע
אוהדי הפועל באר-שבע
בבאר-שבע חוששים מעונש כבד. האבוקות ביציעי הקבוצה
(צילום: עוז מועלם)
אחת האבוקות פגעה בתפאורה שכאמור הייתה פרוסה על המנואלה, מה שגרם להצתת הבד. בשל העובדה שמדובר בבד מיוחד שלא נדלק במהירות, התאפשר לכוחות הכיבוי באיצטדיון לכבות את האש באמצעות זרנוק ולא נגרם נזק לאוהדים ביציע.
מעבר להעמדה לדין ולעונש הצפוי, כשרק העונה עמדה באר-שבע לדין כבר עשר פעמים בשל התנהגות אוהדיה, אך לא בשל הדלקת אבוקות, לא מן הנמנע שהמשטרה לא תאפשר יותר את הפעלת המנואלה באופן גורף.