ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מתקפה חזיתית

בנט תקף בחריפות את נתניהו: "נאום תעמולה אנטי מנהיגותי"

ראש הממשלה לשעבר תקף את נתניהו בתגובה להצהרה שנשא הערב במהלכה האשים את הממשלה הקודמת בגל הטרור ובמצב הביטחוני. "ירשתי מדינה שבוערת ומלקקת את הפצעים של שומר החומות", אמר

בנט תקף בחריפות את נתניהו: "נאום תעמולה אנטי מנהיגותי"
נתניהו ובנט משוחחים בהלוויה צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תקף חריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות ההצהרה שנשא הערב (שני) במהלכה האשים את הממשלה הקודמת בגל הטרור ובמצב הביטחוני.

בנט תקף: "היה פה נאום תעמולה אנטי מנהיגותי, בדיוק הפוך ממה שמדינת ישראל צריכה ברגע הזה. המדינה זקוקה להנהגה מאחדת שמחברת את חלקי העם, שלא מטילה אחריות אלא לוקחת גם כשלא נעים".

בנט הוסיף: "אני ירשתי מדינה שבוערת ומלקקת את הפצעים של שומר החומות, והבאתי יחד עם חבריי לאזרחי ישראל את השנה השקטה ביותר בעוטף אי פעם. חברות אישית עם נשיא ארה"ב, קשר הדוק עם מנהיג האמירויות, נשיא מצרים ומנהיג בחריין. כל האנשים האלה לא מוכנים לפגוש את נתניהו. למה? הורשנו לנתניהו מצב מדיני הכי טוב שהיה מזה שנים. הוא הביא את ישראל לכאוס פנימי והמנהיגים בעולם בעיקר מרחמים על מדינת ישראל".

"אני שתקתי תקופה ארוכה וציפיתי הערב לראות רה"מ שמנהיג את המדינה. כולם אחראים חוץ ממנו? זו לא מנהיגות. לעם ישראל מגיעה הנהגה טובה", סיכם בנט.

במקביל, בריאיון ל'כאן חדשות' כינה בנט את נאום נתניהו פתטי - "כמעט נאום יאיר נתניהו", אמר.

נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד